Σπίρτζης: Εντός του έτους ενισχύονται με προσωπικό τα μέσα μαζικής μεταφοράς

30/8/2018 19:19    υπουργός Μεταφορών
«Στον τομέα των υποδομών πρέπει να κάνουμε πολλά βήματα, όχι απλώς να ονοματίσουμε τα έργα που πρέπει να γίνουν, αλλά να δώσουμε πραγματική υπόσταση σε μία σειρά από θεσμικές τομές που έχουν γίνει, ώστε να μπουν στη ζωή μας και να δει ο πολίτης την διαφορετική λειτουργία και τον διαφορετικό τρόπο με τον οποίο γίνονται τα δημόσια έργα. Και βέβαια, ένα συγκεκριμένο, ιεραρχημένο, αξιολογημένο σχέδιο υποδομών, για όλη τη χώρα. Να ξέρουμε όλοι ποιες είναι οι υποδομές που πρέπει να γίνουν, ποιο είναι το σχέδιο, γιατί αυτή η ιεράρχηση και όχι κάποια άλλη».

Αυτό δήλωσε μεταξύ άλλων σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό "105,5 Στο Κόκκινο", ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, τονίζοντας ότι «η μεγάλη προτεραιότητα πλέον πρέπει να δοθεί στις μεταφορές, στα μαζικά μέσα μεταφοράς και την ποιοτική τους αναβάθμιση. Πόσο κοστίζουν στον πολίτη στην καθημερινότητα, τι ποιότητα έχουν και τι ποσότητα, στην Αθήνα, την Θεσσαλονίκη, σε όλη την Ελλάδα. Δεν μπορεί η χώρα να περιμένει, με μία νεοφιλελεύθερη λογική μη σχεδιασμού και υποστελέχωσης σε σειρά κρίσιμων τομέων. Δεν είναι π.χ. δυνατόν να μην έχουμε οδηγούς στα λεωφορεία, να μην έχουμε μηχανοδηγούς στα τρένα και στο μετρό, να μην έχουμε ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, γιατί το κόστος για τους αντίστοιχους οργανισμούς είναι πολλαπλάσιο».

 Θα υπάρξει πρόγραμμα ενίσχυσης με ανθρώπινο δυναμικό για τους συγκεκριμένους φορείς, επιβεβαίωσε ο κ. Σπίρτζης, «προφανώς, θα είναι κερδοφόρο για αυτούς τους οργανισμούς». Οι προσλήψεις θα γίνουν «προφανώς μέσω ΑΣΕΠ, προφανώς με ορθολογισμό, προφανώς με απόλυτο κριτήριο το τι πραγματικά χρειάζονται».

 Αναφερόμενος στη σημερινή κατάσταση, ο κ. Σπίρτζης επιβεβαίωσε ότι το προηγούμενο διάστημα και με την τουριστική περίοδο στην κορύφωσή της, υπήρχαν περιπτώσεις που στην "μπλε γραμμή" του μετρό κινείτο συρμός ανά 20 λεπτά, ενώ «υπάρχουν και χειρότερα, λόγω έλλειψης προσωπικού, απαγόρευσης προσλήψεων σε κρίσιμες ειδικότητες, ενός δογματισμού που υπάρχει», καθώς «έχουμε αποδείξει ότι αυτά που πληρώνουν οι Οργανισμοί σε ρεπό και σε υπερωρίες είναι πολλαπλάσια του να κάνουν τις απαραίτητες προσλήψεις».
 
Όπως προανήγγειλε, οι σχετικές κινήσεις για την ενίσχυση των μαζικών μεταφορών με προσωπικό «θα γίνουν μέσα στον χρόνο», ενώ σημείωσε ότι «ο προγραμματισμός δεν είναι προσλήψεις για να κάνουμε προσλήψεις, γίνεται μεγάλη προσπάθεια αναθεώρησης του πώς λειτουργούν οι αστικές συγκοινωνίες στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη. Ο ΟΑΣΑ και ο ΟΣΕΘ (ο αντίστοιχος φορέας της Θεσσαλονίκης) θα έχουν σχεδιασμό σε επίπεδο νομού και όχι μόνο στο χώρο ευθύνης του. Θα εντάξουν στο σχεδιασμό και τα ΚΤΕΛ στις περιφερειακές ενότητες Αττικής και Θεσσαλονίκης αντίστοιχα. Τότε θα πρέπει να αναλύσουμε τις πραγματικές ανάγκες σε αυτούς τους οργανισμούς και τα διαφορετικά στάδια για την εξέλιξη και την παράδοση του μετρό στην Θεσσαλονίκη (δοκιμαστικά το 2019 και κανονικά το 2020) και την επέκταση στην Αθήνα, με την έναρξη του έργου της Γραμμής 4». 


ΑΠΕ

Επόμενο Προηγούμενο
 

Καλαμαριά: Διάλογος για το Παλατάκι λέει η ΕΤΑΔ - Ένα βήμα πίσω μετά τις αντιδράσεις

Καλαμαριά: Διάλογος για το Παλατάκι λέει η ΕΤΑΔ - Ένα βήμα πίσω μετά τις αντιδράσεις

17:35 14/4/2021

Κυβερνείο

Το πείραμα της Ελλάδας: Οι 3 ομάδες πολιτών που θα μπορούν να μετακινηθούν στο χωριό το Πάσχα

Το πείραμα της Ελλάδας: Οι 3 ομάδες πολιτών που θα μπορούν να μετακινηθούν στο χωριό το Πάσχα

17:02 14/4/2021

Έχει πλέον κλειδώσει.

The Mosquito Coast: Η σειρά που θα μας κάνει να χάσουμε το Πάσχα βλέπεται μονοκοπανιά σε 2 μέρες

The Mosquito Coast: Η σειρά που θα μας κάνει να χάσουμε το Πάσχα βλέπεται μονοκοπανιά σε 2 μέρες

12:25 14/4/2021

Με Τζάστιν Θερού δε θέλουμε κανένα Πάσχα στο χωριό.

10/10 ποτέ: Θα είσαι ο πρώτος που θα αναγνωρίσει 10 ελληνικές σειρές απ’ το σχολείο τους;

10/10 ποτέ: Θα είσαι ο πρώτος που θα αναγνωρίσει 10 ελληνικές σειρές απ’ το σχολείο τους;

12:22 14/4/2021

Τα σχολεία και οι τάξεις είναι αναπόσπαστο κομμάτι των ελληνικών σειρών

Ο γείτονας του Γιώργου Καραϊβάζ πώς θα κοιμάται τα βράδια μετά απ’ αυτό που έκανε;

Ο γείτονας του Γιώργου Καραϊβάζ πώς θα κοιμάται τα βράδια μετά απ’ αυτό που έκανε;

22:46 13/4/2021

Απ’ τις στιγμές που τα σχόλια και τα λόγια περιττεύουν.

Πατημασιές Νεάντερταλ 100.000 ετών δείχνουν παιδιά να παίζουν στην άμμο

Πατημασιές Νεάντερταλ 100.000 ετών δείχνουν παιδιά να παίζουν στην άμμο

18:02 13/4/2021

είναι τα αρχαιότερα στην Ευρώπη;

Εξετάζεται υδατοδρόμιο στην Καλαμαριά: Θεσσαλονίκη - Χαλκιδική με υδροπλάνο

Εξετάζεται υδατοδρόμιο στην Καλαμαριά: Θεσσαλονίκη - Χαλκιδική με υδροπλάνο

17:51 13/4/2021

Πόσο θα κοστίζει

24ωρη απεργία για την Εργατική Πρωτομαγιά την Τρίτη 4 Μαΐου

24ωρη απεργία για την Εργατική Πρωτομαγιά την Τρίτη 4 Μαΐου

17:47 13/4/2021

ΓΣΕΕ

Γεωργιάδης: Μετά το Πάσχα πιστεύω θα μπορούμε να ανοίξουμε την εστίαση

Γεωργιάδης: Μετά το Πάσχα πιστεύω θα μπορούμε να ανοίξουμε την εστίαση

17:45 13/4/2021

υπουργός Ανάπτυξης

Από την Καλαμαριά στο Yale και από εκεί στη Formula1! (φωτο)

Από την Καλαμαριά στο Yale και από εκεί στη Formula1! (φωτο)

17:27 13/4/2021

To όνειρο του Κωνσταντίνου τώρα ξεκινάει

Κλασικά Έπιπλα