myKEPlive - 114 πολίτες έκλεισαν ραντεβού την πρώτη μέρα

1/8/2020 12:11    ψηφιακό ραντεβού με υπάλληλο ΚΕΠ
Από τις πρώτες κιόλας ώρες λειτουργίας του myKEPlive, 114 πολίτες έσπευσαν να κλείσουν το ψηφιακό ραντεβού τους με υπάλληλο του ΚΕΠ που τους εξυπηρέτησε άμεσα μέσω τηλεδιάσκεψης.

Χωρίς κόπο αλλά μόνο με απλά βήματα τελείωσαν τη δουλειά τους, πήραν το πιστοποιητικό που ήθελαν και έλαβαν τις πληροφορίες που χρειάζονταν. Συγκεκριμένα, την πρώτη μέρα που «άνοιξε» το myKEPlive μπήκαν στην πλατφόρμα και ζήτησαν ραντεβού για υπόθεσή τους 4 άτομα ΑΜΕΑ, 79 για πληροφορίες ή κάποια αίτηση, 27 για εξυπηρέτηση από τον δήμο τους και 4 επιχειρηματίες.

Η ηγεσία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης που εμπνεύστηκε την υπηρεσία και προχώρησε στην υλοποίησή της δηλώνει ικανοποιημένη από την μέχρι στιγμής ανταπόκριση του κόσμου στο διάστημα της πρώτης εβδομάδας λειτουργίας της.

Εξάλλου, ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης έχει δηλώσει επανειλημμένα σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, ότι στους στόχους του είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός της χώρας που θα έχει και ως αποτέλεσμα τη διευκόλυνση των πολιτών, την καταπολέμηση της γραφειοκρατίας και το τέλος στις «ουρές».

Στόχος της σύστασης της νέας πλατφόρμας είναι η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση και η παροχή διοικητικής πληροφόρησης στους πολίτες, χωρίς τη μετάβαση των πολιτών στα ΚΕΠ. Με αυτόν τον τρόπο, αναβαθμίζεται και βελτιώνεται η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών από το κράτος, με στόχο τη διαφάνεια και τη διευκόλυνσή τους.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον δείχνει το υπουργείο στην εξυπηρέτηση των αναγκών των ΑΜΕΑ - ήδη έχουν κλειστεί σχετικά ραντεβού- προσφέροντας αφενός αυξημένο χρόνο βιντεοκλήσης στα άτομα με αναπηρία (30 αντί για 20 λεπτά) και αφετέρου διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα για πολίτες που έχουν προβλήματα ακοής.

Η υπηρεσία myKEPlive, σε νούμερα, μετρά:

-172 ραντεβού που κλείστηκαν τις τέσσερις πρώτες ημέρες (σήμερα Σάββατο υπολογίζεται ότι έχουν κλειστεί ακόμη 6 ραντεβού)

-150 ραντεβού που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί

-52 υπηρεσίες ψηφιακά διαθέσιμες

-32 ΚΕΠ σε 30 δήμους συμμετέχουν στην πιλοτική λειτουργία

-150 εκπαιδευμένους υπαλλήλους

Για να γίνει η είσοδος στην υπηρεσία ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να καταχωρίσει:

1. Το ονοματεπώνυμο του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί με τηλεδιάσκεψη

2. Την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email)

3. Τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του

4. Τη διεύθυνση επικοινωνίας του

5. Τον αριθμό ταυτότητάς (Έλληνες Πολίτες ) / διαβατηρίου και νομιμοποιητικό έγγραφο διαμονής (Αλλοδαποί Πολίτες) 

Το myKEPlive περιλαμβάνει διοικητικές διαδικασίες και διοικητική ενημέρωση που διεκπεραιώνονται από υπαλλήλους των ΚΕΠ επιλέγοντας μια από τις παρακάτω θεματικές υπηρεσίες:

1. Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων

2. Υπηρεσίες για επιχειρήσεις

3. Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία

4. Εξυπηρέτηση από τον δήμο σας

Στις παρεχόμενες υπηρεσίες μεταξύ άλλων συγκαταλέγονται: η έκδοση ηλεκτρονικού παραβόλου, η χορήγηση πιστοποιητικού περί αποποίησης ή μη κληρονομιάς, η χορήγηση αντιγράφου πτυχίου πανεπιστημίου για τη στρατολογία ή για άλλη χρήση, η ανανέωση δελτίου ανεργίας, η χορήγηση πιστοποιητικών εγγυτέρων συγγενών και οικογενειακής κατάστασης, η έκδοση αντιγράφου ποινικού μητρώου, η βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, η χορήγηση αντιγράφου πιστοποιητικού γέννησης, βεβαίωση χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης σε άτομα με βαριά αναπηρία κ.α.

Σημειώνεται ότι η ταυτοπροσωπία είναι απαραίτητη και για τον λόγο αυτό θα πρέπει στην αρχή της τηλεδιάσκεψης, η κάμερα του χρήστη να είναι ενεργή ώστε να επιδεικνύει τα νομιμοποιητικά του έγγραφα για την ταυτοποίησή του στον υπάλληλο του ΚΕΠ, ενώ η βιντεοκλήση δεν καταγράφεται για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων.

 


Επόμενο Προηγούμενο
 

Social Media - Thessaloniki
Θεσσαλονίκη: Καταδίκη 44χρονης για κλοπή υπερήλικα

Θεσσαλονίκη: Καταδίκη 44χρονης για κλοπή υπερήλικα

17:21 13/1/2021

φυλάκιση οκτώ μηνών

Έρχεται η κακοκαιρία «Λέανδρος» με ισχυρό ψύχος και χιονοπτώσεις

Έρχεται η κακοκαιρία «Λέανδρος» με ισχυρό ψύχος και χιονοπτώσεις

17:17 13/1/2021

από την Πέμπτη

Θεσσαλονίκη: Σε επιφυλακή οι υπηρεσίες των δήμων ενόψει της επιδείνωσης του καιρού

Θεσσαλονίκη: Σε επιφυλακή οι υπηρεσίες των δήμων ενόψει της επιδείνωσης του καιρού

17:12 13/1/2021

συντονισμός με την Πολιτική Προστασία

Η Εκκλησία θα προσφύγει στο ΕΣΡ για τα ψευδή δημοσιεύματα

Η Εκκλησία θα προσφύγει στο ΕΣΡ για τα ψευδή δημοσιεύματα

17:09 13/1/2021

ΔΙΣ

Πρόσθετα περιοριστικά μέτρα στην Αργολίδα και στην Σπάρτη από αύριο

Πρόσθετα περιοριστικά μέτρα στην Αργολίδα και στην Σπάρτη από αύριο

17:01 13/1/2021

στις 6 το πρωί

Καλαμαριά: Η κα Παυλίδου απαντά για τα «Βραχιολάκια βοήθειας» σε ηλικιωμένους

Καλαμαριά: Η κα Παυλίδου απαντά για τα «Βραχιολάκια βοήθειας» σε ηλικιωμένους

15:32 13/1/2021

το παράπονο της πρώην Αντιδημάρχου

Όλοι μιλούν γι’ αυτή: Το Netflix έφερε τη σειρά που κάνει μεγαλύτερο ντόρο και απ’ το Casa de Papel (Vid)

Όλοι μιλούν γι’ αυτή: Το Netflix έφερε τη σειρά που κάνει μεγαλύτερο ντόρο και απ’ το Casa de Papel (Vid)

15:12 13/1/2021

Όλοι κουβεντιάζουν γι’ αυτή

Πρώτη ανάσα: Τα 3 μέτρα που ανακοινώνονται την Παρασκευή

Πρώτη ανάσα: Τα 3 μέτρα που ανακοινώνονται την Παρασκευή

15:04 13/1/2021

Οι αποφάσεις

Τραγωδία: Νεκρές σε τροχαίο μητέρα και η δύο ετών κορούλα της

Τραγωδία: Νεκρές σε τροχαίο μητέρα και η δύο ετών κορούλα της

19:45 12/1/2021

στις Μοίρες

ΣΟΚ - 20χρονος προσπάθησε να βιάσει 5χρονη!

ΣΟΚ - 20χρονος προσπάθησε να βιάσει 5χρονη!

19:42 12/1/2021

το περασμένο Σάββατο

Κλασικά Έπιπλα