Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Υγιεινής και Ασφάλειας του σωματείου εργαζομένων του δήμου Καλαμαριάς, το επόμενο χρονικό διάστημα θα προβεί σε ενέργειες, με σκοπό να γίνει εκπαίδευση στους εργαζόμενους, για τη χρήση των απινιδωτών, που είναι εγκατεστημένοι στα δημοτικά κτίρια.
Όπως ανέφερε ο Πρόεδρος των εργαζομένων κος Μουμτζής Λάζαρος, ''στόχος είναι η ενημέρωση και η εκπαίδευση των εργαζομένων, ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν άμεσα και αποτελεσματικά σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, συμβάλλοντας στην προστασία της ανθρώπινης ζωής στον χώρο εργασίας.
Η ασφάλεια και η υγεία των εργαζομένων αποτελεί προτεραιότητα για όλους μας.''