Με συνέπεια συνεχίζεται από τον Δήμο Καλαμαριάς το πρόγραμμα πλυσίματος και απολύμανσης των κάδων απορριμμάτων και ανακύκλωσης σε όλες τις γειτονιές της πόλης, με στόχο τη διατήρηση υψηλού επιπέδου καθαριότητας και την προστασία της δημόσιας υγείας κατά τη θερινή περίοδο.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του δήμου ''Συνεργεία της Διεύθυνσης Καθαριότητας και Ανακύκλωσης υλοποιούν καθημερινά εντατικούς καθαρισμούς των πράσινων κάδων, ενώ παράλληλα ξεκίνησε και το πλύσιμο των υπόγειων κάδων απορριμμάτων, στο πλαίσιο της συνολικής προσπάθειας για τη βελτίωση της εικόνας της πόλης και την εξασφάλιση καλύτερων συνθηκών υγιεινής για τους κατοίκους.
Με τη χρήση ειδικών καδοπλυντηρίων και κατάλληλων απολυμαντικών μέσων, περίπου 150 κάδοι πλένονται και απολυμαίνονται καθημερινά, ενώ το πρόγραμμα εξελίσσεται κυκλικά, ώστε οι παρεμβάσεις να επαναλαμβάνονται με μεγάλη συχνότητα σε όλες τις περιοχές της Καλαμαριάς.
Ο Δήμος Καλαμαριάς συνεχίζει μεθοδικά τις δράσεις καθαριότητας, επενδύοντας στην καθημερινή φροντίδα του δημόσιου χώρου και στη δημιουργία μιας πιο καθαρής και υγιεινής πόλης για όλους''.

