Διαμαρτυρία για την κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

9/12/2019 19:11    «Δεν πάει άλλο η ταλαιπωρία»
Παράσταση διαμαρτυρίας στα γραφεία του ΟΑΣΘ πραγματοποίησαν μέλη της Πρωτοβουλίας Εργαζομένων- Φοιτητών- Συνταξιούχων για τις Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης. Με σύνθημα «Δεν πάει άλλο η ταλαιπωρία, λαϊκό δικαίωμα η συγκοινωνία», οι συγκεντρωμένοι υπογράμμισαν την ανάγκη για καλύτερες συνθήκες μετακίνησης, με την αύξηση του στόλου των λεωφορείων και των δρομολογίων σε όλες τις γραμμές.

«Να γίνει ασφαλής, φθηνή και ανθρώπινη η συγκοινωνία», ζήτησε η Φωτεινή Σαλονικίδου, μέλος της Πρωτοβουλίας Εργαζομένων- Φοιτητών- Συνταξιούχων, όπως και ο πρόεδρος του συνταξιουχικού κινήματος «Η Συσπείρωση» Βασίλης Παρτάλης, ο οποίος υποστήριξε ότι η μετακίνηση γίνεται «σε άθλιες συνθήκες, με αποτέλεσμα να καταρρέει κάθε ανθρώπινη αξιοπρέπεια».

Αντιπροσωπεία των διαδηλωτών είχε συνάντηση με τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ Γιώργο Σκόδρα, ο οποίος, αφού ανέφερε ότι «η κατάσταση απέχει πολύ από το να είναι ικανοποιητική», ζήτησε από τους πολίτες να  κάνουν λίγη υπομονή ακόμη, εξηγώντας πως «βρισκόμαστε προ της οριστικής λύσης του προβλήματος».

Όπως είπε, θα «τρέξουν» δύο διαγωνισμοί: ένας για μισθωμένα λεωφορεία κι ένας για επισκευή λεωφορείων, ενώ
παράλληλα προχωρά από το υπουργείο Μεταφορών και τον ΟΣΕΘ η σύμβαση με τα ΚΤΕΛ, που θα αναλάβουν το υπεραστικό μεταφορικό έργο. «Ο Οργανισμός θα λειτουργεί μέχρι 31-12-2022, ταυτόχρονα με την ίδια τροπολογία δόθηκε η δυνατότητα μίσθωσης μεταχειρισμένων λεωφορείων, τα οποία θα είναι ετοιμοπαράδοτα κι έτσι θα μπουν στο σύστημα 100 λεωφορεία». Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός θα «βγει» τέλος του τρέχοντος έτους ή αρχές Ιανουαρίου και, όπως διαβεβαίωσε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, «μέχρι το Πάσχα θα αρχίσουμε να παραλαμβάνουμε τα πρώτα λεωφορεία».

Περίπου 100 (συν 20 εφεδρικά) θα είναι τα οχήματα που θα καλύψουν στο 100% τις συγκοινωνιακές ανάγκες εκτός πόλης, σύμφωνα με τη σύμβαση με τα ΚΤΕΛ, ενώ τα «60 με 70 λεωφορεία που εξυπηρετούσαν την υπεραστική ζώνη μέχρι τώρα θα έρθουν μέσα στον πολεοδομικό ιστό», επισήμανε ο κ. Σκόδρας.

Υπογράμμισε, δε, ότι αυτή με αυτή τη σύμβαση και μόνο, εκτιμάται ότι η κάλυψη των συγκοινωνιακών αναγκών της Θεσσαλονίκης «θα φτάσει σε ποσοστό 75 - 80% από 60% που είναι σήμερα», που κινούνται 320 με 340 λεωφορεία.
Ο δεύτερος διαγωνισμός αφορά στην επισκευή 92 λεωφορείων, που παρουσιάζουν πολύ σοβαρές βλάβες, από εξωτερικά συνεργεία.

Τα μέλη της Πρωτοβουλίας Εργαζομένων- Φοιτητών- Συνταξιούχων για τις Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης αποχώρησαν μετά τη συνάντηση, δηλώνοντας πως θα συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους, διεκδικώντας «άμεσες λύσεις για καλύτερη, ασφαλέστερη και πιο ποιοτική μετακίνηση».



ΑΠΕ

Επόμενο Προηγούμενο
 

Πανικός στο Λονδίνο μετά από έκρηξη σε σταθμό του μετρό

Πανικός στο Λονδίνο μετά από έκρηξη σε σταθμό του μετρό

10:53 15/9/2017

Ενοπλοι αστυνομικοί μετέβησαν επί τόπου

Δωρεάν κρασί και σταφύλια αύριο στο Άλσος Νέας Ελβετίας

Δωρεάν κρασί και σταφύλια αύριο στο Άλσος Νέας Ελβετίας

10:51 15/9/2017

με τη συνοδεία παραδοσιακής μουσικής

Σύγκληση της οικονομικής επιτροπής του Δήμου Καλαμαριάς

Σύγκληση της οικονομικής επιτροπής του Δήμου Καλαμαριάς

10:46 15/9/2017

τακτική συνεδρίαση

Σύγκληση Δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Καλαμαριάς

Σύγκληση Δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Καλαμαριάς

10:43 15/9/2017

τακτική συνεδρίαση

Αιτήσεις για 10.000 προσλήψεις ανέργων σε δήμους και περιφέρειες

Αιτήσεις για 10.000 προσλήψεις ανέργων σε δήμους και περιφέρειες

10:41 15/9/2017

ΟΑΕΔ

Ξεκίνησαν οι Εγγραφές στα τμήματα του Εργαστηρίου Θεατρικής Δημιουργίας

Ξεκίνησαν οι Εγγραφές στα τμήματα του Εργαστηρίου Θεατρικής Δημιουργίας

10:36 15/9/2017

δειτε τα τμήματα

Πρόσληψη 9 ατόμων στον Δήμο Καλαμαριάς

Πρόσληψη 9 ατόμων στον Δήμο Καλαμαριάς

10:31 15/9/2017

Κηπουρών και Εργατών Καθαριότητας

Σπίρτζης: Ιδού τα αδιανόητα κέρδη των μετοχών του παλιου ΟΑΣΘ

Σπίρτζης: Ιδού τα αδιανόητα κέρδη των μετοχών του παλιου ΟΑΣΘ

23:50 13/9/2017

Ο υπουργός δημοσιοποίησε τα επίσημα οικονομικά στοιχεία

Μυλόπουλος: Το Μετρό Θεσσαλονίκης δεν είναι πια ανέκδοτο – Τι θα γίνει με επεκτάσεις (Video)

Μυλόπουλος: Το Μετρό Θεσσαλονίκης δεν είναι πια ανέκδοτο – Τι θα γίνει με επεκτάσεις (Video)

23:36 13/9/2017

Το έργο σήμερα «τρέχει» και στη βασική γραμμή και στη γραμμή της Καλαμαριάς

Κάρτα Ανεργίας: 5 προσφορές που μάλλον δε γνώριζες!

Κάρτα Ανεργίας: 5 προσφορές που μάλλον δε γνώριζες!

23:30 13/9/2017

ΟΑΕΔ

Κλασικά Έπιπλα