Ο ΟΑΣΘ ένα βήμα πριν γίνει ΑΣΥΘ

4/2/2019 16:03    χρονιά μετάβασης
Το 2019 είναι η χρονιά της μετάβασης από τον ΟΑΣΘ στην ΑΣΥΘ, δήλωσε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Στέλιος Παππάς στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού- Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM» σχετικά με τις εξελίξεις που έχουν δρομολογηθεί στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης.

«Είναι προφανές ότι περνάμε στο τελευταίο στάδιο της οριστικής μετάβασης από τον ΟΑΣΘ στην ΑΣΥΘ (Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης ΑΕ), που θα είναι ο φορέας, ο οποίος θα περιλαμβάνει και το μετρό. Σε αυτή την προοπτική έχει κινηθεί ήδη το υπουργείο και για την προμήθεια λεωφορείων και για την πρόσληψη νέου προσωπικού, όπως επίσης και για τη μεταφορά προσωπικού από την ΕΛΒΟ προς τον ΟΑΣΘ σήμερα και στην ΑΣΥΘ στη συνέχεια», επισήμανε ο κ. Παππάς, γνωστοποιώντας ότι «ήδη έχουν συγκροτηθεί δύο ομάδες από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών -η μία ομάδα για να φτιάξει το καταστατικό του νέου φορέα, η άλλη τον οργανισμό του. Και μάλιστα θα είναι σύνθεση με φορείς, όχι μόνο από τον ΟΑΣΘ, με περισσότερους παράγοντες, με περιφέρεια, με δήμους». 

«Δύο πράγματα έχουμε να κάνουμε. Το ένα είναι η εκκαθάριση και το άλλο είναι η μετάβαση του μεταφορικού έργου στην ΑΣΥΘ. Αυτό θα γίνει μέχρι το τέλος του 2019, δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Η εκκαθάριση βρίσκεται στη διαδικασία», προσέθεσε, σημειώνοντας ότι μέσα στο επόμενο δεκαήμερο θα αναλάβει και η ελεγκτική εταιρεία και «μέσα σε έξι μήνες το αργότερο αυτοί θα πρέπει να έχουν παραδώσει το πόρισμά τους», όμως «το πότε θα έχει τελειώσει η εκκαθάριση εξαρτάται από το αν θα έχουν γίνει ενστάσεις, καθώς μία εκκαθάριση θα προκαλέσει και δικαστικές παρεμβάσεις, επιλύσεις δικαστικές, δεν είναι εύκολο κι εδώ έχουμε μία ιστορία εκατοντάδων εκατομμυρίων».

Σε ό,τι αφορά την ποιότητα των προσφερόμενων σήμερα υπηρεσιών μεταφορικού έργου προς του πολίτες της Θεσσαλονίκης ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ είπε πως «η συχνότητα των δρομολογίων έχει βελτιωθεί σημαντικά, δεν έχουμε φτάσει σε αυτό το σημείο που θέλαμε, αλλά αυτό θέλει το χρόνο του», ενώ «αυτό που μπορούμε να κάνουμε άμεσα είναι να βελτιώνουμε τον υπάρχοντα στόλο λεωφορείων, γιατί ήταν σε κακά χάλια». 

«Όταν αναλάβαμε, δεν ήταν απλά τα μόνο 245 λεωφορεία που είχαμε, είχαμε και ένα εύρος βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων -δηλαδή από τον Αύγουστο μέχρι και τον Δεκέμβριο- 102 εκατομμυρίων και ήδη έστειλε η εφορία άλλα 40 εκατομμύρια που χρωστάει η προηγούμενη διοίκηση [...] Η έγνοια μας δεν είναι μονάχα να ενισχύσουμε το στόλο και να βελτιώσουμε την καθημερινότητα, -έχει πολλές φορές δίκαιο ο πολίτης που διαμαρτύρεται, όταν δεν εξυπηρετείται», είπε ο κ. Παππάς, εξηγώντας ότι «και ο πολίτης πρέπει να ξέρει την πραγματική εικόνα, όταν ζητάει για την καθημερινότητά του να αλλάξει».
«Προχθές υπήρχε ένα δικαστήριο. Δεν είναι θέμα ότι δεν έχουν κατατεθεί χρόνια πριν 29 εκατ. ασφαλιστικές εισφορές των εργαζομένων; Δεν είναι ένα θέμα; Δεν το άκουσα από τα μέσα ενημέρωσης και μου κάνει εντύπωση. Δεν είδα κάποιον να έλθει στο δικαστήριο, να δει για ποιον λόγο πήρε αναβολή η υπόθεση. Για ποιον λόγο πήρε αναβολή, τη δεύτερη αναβολή που πήρε; Σημαίνει κάτι, ότι εδώ υπάρχει μία διαδικασία, η οποία δεν θέλει να εμφανιστεί το παρελθόν του ΟΑΣΘ, για να καταλάβει και ο πολίτης περί τίνος πρόκειται. Το σήμερα εξαρτάται από το τι έχεις παραλάβει», ανέφερε.

Σε ό,τι αφορά τις προαναγγελθείσες από τον ίδιο προσλήψεις 250 οδηγών διευκρίνισε πως το αίτημα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών βρίσκεται στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Γνωστοποίησε, τέλος, ότι εντός των ημερών ξεκινά πρόγραμμα εκπαίδευσης όλων των εργαζομένων στον Οργανισμό. «Στον ΟΑΣΘ ήδη καθιερώνω έναν μόνιμο μηχανισμό εκπαίδευσης και επιμόρφωσης -βασικά εκπαίδευσης- γιατί εκτός από την απαξίωση του στόλου είχαμε και απαξίωση του ανθρώπινου δυναμικού και το μόνο που έχουμε σε πληθώρα είναι η υποαπασχόληση μέσα στον οργανισμό κι αυτό πρέπει επίσης να το διαχειριστούμε, χωρίς να δημιουργούμε ανεργία. Πώς θα γίνει αυτό; Όταν κάνεις τους εργαζόμενους να έχουν δεξιότητες αντίστοιχες με την εξελισσόμενη τεχνολογία και την οργάνωση. Αυτό καθιερώνω. Ήδη από την επόμενη εβδομάδα αρχίζουν τα σεμινάρια για την εκπαίδευση του προσωπικού, αρχικά για διοικητικά και οικονομία και μετά θα πάμε και στο τεχνικό, σε όλα τα επίπεδα, από τα κορυφαία στελέχη μας, μέχρι και τους ελεγκτές κομίστρου», διευκρίνισε.



Επόμενο Προηγούμενο
 

Κοπάδια αγριογούρουνων συνεχίζουν να… βολτάρουν σε κατοικημένες περιοχές

Κοπάδια αγριογούρουνων συνεχίζουν να… βολτάρουν σε κατοικημένες περιοχές

11:48 17/9/2017

Το πρόβλημα έχει οξυνθεί τις τελευταίες ημέρες

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά της κατάργησης της κυριακάτικης αργίας

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά της κατάργησης της κυριακάτικης αργίας

11:27 17/9/2017

Θεσσαλονίκη

Βρετανία: Συνελήφθη και δεύτερος ύποπτος για την επίθεση στο μετρό

Βρετανία: Συνελήφθη και δεύτερος ύποπτος για την επίθεση στο μετρό

11:08 17/9/2017

Έρευνα χθες σε σπίτι σε προάστιο του Λονδίνου

Χρωστάς και έχεις ακίνητο; Ξέχνα το «κούρεμα»

Χρωστάς και έχεις ακίνητο; Ξέχνα το «κούρεμα»

10:33 17/9/2017

Πώς θα λειτουργήσει ο εξωδικαστικός για όσους έχουν χρέη από 20-50.000 ευρώ

Το σχέδιο για τις ρυθμίσεις οφειλών χιλιάδων μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε 120 δόσεις

Το σχέδιο για τις ρυθμίσεις οφειλών χιλιάδων μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε 120 δόσεις

10:18 17/9/2017

ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ

Τι αλλάζει στις ασφαλιστικές εισφορές

Τι αλλάζει στις ασφαλιστικές εισφορές

10:13 17/9/2017

υπουργείο Εργασίας

Αποφάσισαν task force για την οικολογική καταστροφή στον Σαρωνικό

Αποφάσισαν task force για την οικολογική καταστροφή στον Σαρωνικό

10:04 17/9/2017

συγκρότηση συντονιστικού οργάνου

Ειδικοί προειδοποιούν: Το Facebook μπορεί και να βλάπτει την υγεία

Ειδικοί προειδοποιούν: Το Facebook μπορεί και να βλάπτει την υγεία

10:01 17/9/2017

ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Regis

Ο Σεραφείμ Σίλας έρχεται Θεσσαλονίκη

Ο Σεραφείμ Σίλας έρχεται Θεσσαλονίκη

09:35 17/9/2017

«Η ιστορία του ελληνικού έθνους -αλλιώς»

Χωρίς νυχτερινή βάρδια το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Χωρίς νυχτερινή βάρδια το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

09:21 17/9/2017

κινητοποιήσεις

Κλασικά Έπιπλα