Η Philoxenia καλωσορίζει τους παράγοντες του τουρισμού στη Θεσσαλονίκη

8/11/2018 04:23    αλλη μια χρονια
Τρεις δεκαετίες έχουν περάσει από την πρώτη διοργάνωσή της. Σημείο αναφοράς για τους επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου, τόπος συνάντησης και έκθεση ορόσημο. Όπως και να τη χαρακτηρίσει κανείς, σίγουρα αποτελεί την καλύτερη ευκαιρία για τους επαγγελματίες του κλάδου να προβάλλουν τις επιχειρήσεις τους, αλλά και για την αυτοδιοίκηση να παρουσιάσει τις ομορφιές των ελληνικών προορισμών, όπως αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo Κυριάκος Ποζρικίδης. 

Η 34η Philoxenia πραγματοποιείται και φέτος παράλληλα με τη διεθνή έκθεση ξενοδοχειακού εξοπλισμού Hotelia, από τις 9 έως τις 11 Νοεμβρίου, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Το εκθεσιακό «δίδυμο» συγκεντρώνει το σύνολο της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας, καθώς και συμμετοχές από 19 χώρες.

«Η αντοχή της στον χρόνο αποτελεί απόδειξη της συνέπειας με την οποία αντιμετωπίζει τον τουρισμό ο εθνικός εκθεσιακός φορέας», σημειώνει ο κ. Ποζρικίδης. «Είναι προφανές πως η συνεχής άνοδος του τουρισμού στην Ελλάδα αντανακλάται και στην ίδια την έκθεση. Όμως μία έκθεση σαν τη Philoxenia δεν την απασχολεί μόνο το παρόν, αλλά και το μέλλον του ελληνικού τουρισμού», προσθέτει.

Φέτος η Philoxenia φαίνεται πως καταρρίπτει κάθε προηγούμενο ρεκόρ, περιμένοντας επισκέπτες από 44 χώρες. Τιμώμενες περιοχές της φετινής διοργάνωσης είναι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και η Λέσβος.

Στο hosted buyers πρόγραμμα είναι προσκεκλημένοι περισσότεροι από 110 εμπορικοί επισκέπτες, με 3500 προκαθορισμένα ραντεβού, μόνο με τους εκθέτες της Philoxenia, ενώ επιπλέον 60 hosted buyers έρχονται στη Hotelia για να πραγματοποιήσουν ακόμη 600 ραντεβού.

Οι εκθέτες της Philoxenia είναι περίπου 400 και της Hotelia 200. Μεταξύ των εκθετών περιλαμβάνονται οι 13 Περιφέρειες της χώρας, ο ΕΟΤ, το Υπουργείο Πολιτισμού, το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής μαζί με τουριστικές start-ups, ξενοδοχεία, επιχειρήσεις δόμησης, τεχνολογίας, επίπλων, κατασκευών, εξοπλισμού και ανακαίνισης αλλά και σημαντικοί θεσμικοί φορείς: ΣΕΤΕ, ΗΑΤΤΑ, HAPCO, ΠΟΞ κ.ά.

Όπως σημειώνει ο κ. Ποζρικίδης, πέρσι οι επισκέπτες του τουριστικού εκθεσιακού «διδύμου» Philoxenia-Hotelia είχαν ανέλθει στους 20.000, γεγονός που δείχνει ότι η διοργάνωση «κέρδισε για μία ακόμη φορά την «ψήφο» εμπιστοσύνης του κλάδου». 

«Το τουριστικό επιχειρείν εμπιστεύεται τις Philoxenia και Hotelia για την προβολή και τις επαφές του, ενώ όλη η τουριστική Ελλάδα έχει δυναμική παρουσία στην κορυφαία ελληνική τουριστική έκθεση», σημειώνει.

«Στο πλαίσιο αυτό και φέτος εκτιμούμε ότι η επισκεψιμότητα της έκθεσης θα κυμανθεί σε υψηλά επίπεδα», τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος.

Η έκθεση Hotelia

Στη Hotelia, η ενότητα All About Caf? είναι αφιερωμένη στην τέχνη της δημιουργίας καφέ και περιλαμβάνει Workshops, το «The CupTasting Spot» με γευσιγνωσία ειδών καφέ από διάφορες χώρες και το «Art Throwdown Competition», που είναι μια επίδειξη της τέχνης του Latte, μέσα από ένα φιλικό διαγωνισμό δεξιοτεχνίας.

Η ενότητα All About Gastronomy αποτελεί τη «νόστιμη» γωνιά της έκθεσης με προβολή των πιο σύγχρονων λύσεων εστίασης μέσα από ποιοτικά ελληνικά προϊόντα.

Το DPOINT SPACES είναι μία καινοτόμα εκδήλωση αρχιτεκτονικής και διακόσμησης ξενοδοχείων, που περιλαμβάνει φέτος το Easy Hospitality Project και το Glamping. Είναι μία νέα τάση στον τουρισμό, η οποία φέρνει την πολυτέλεια στην ύπαιθρο.
Τουρισμός 55+

Στο πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων της Philoxenia περιλαμβάνεται το διεθνές συνέδριο της έκθεσης με θέμα: «Tουρισμός 55+: Μοχλός ανάπτυξης για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου». Είναι προγραμματισμένο για το Σάββατο 10 Νοεμβρίου (10πμ-2μμ). Συνδιοργανωτές η ΔΕΘ-HELEXPO και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων. 
«Τα τελευταία πέντε χρόνια, σε κάθε Philoxenia, είθισται να παρουσιάζουμε ένα συνεδριακό γεγονός με στόχο να εμπλουτίσουμε τη διοργάνωση και φυσικά να συμβάλλουμε στην ενημέρωση των παραγόντων του τουριστικού κλάδου», εξηγεί η προϊσταμένη του Τμήματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στη Διεύθυνση Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της ΔΕΘ-Helexpo, Μαρία Συλλοπούλου. 

«Στόχος του συνεδρίου είναι η ενημέρωση τόσο των ξενοδόχων και των στελεχών του τουριστικού κλάδου, όσο και των εκπροσώπων των φορέων που αποβλέπουν στην πολυπόθητη επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στη χώρα μας», αναφέρει.

Φέτος το θέμα αφορά στα τουριστικά ρεύματα ηλικίας άνω των 55 ετών, συνταξιούχους ή μη, που διαφέρουν ανάλογα με την ηλικιακή ομάδα, το κοινωνικοοικονομικό προφίλ και τις προσωπικές προτιμήσεις. Οι «ασημένιοι» τουρίστες συνήθως έχουν χαμηλότερο μεσαίο εισόδημα από ό,τι ο υπόλοιπος πληθυσμός, αλλά είθισται να ξοδεύουν περισσότερα για τις διακοπές τους. Πώς συμβάλλουν στην επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν; Όπως εξηγεί η κ.Συλλοπούλου, αφενός διότι τα τελευταία χρόνια, οι «ασημένιοι τουρίστες» ταξιδεύουν περισσότερο και αφετέρου, επειδή είναι πιο ευέλικτοι ως προς το πότε μπορούν να ταξιδέψουν.

Η παρουσία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

Με αφετηρία τη φετινή Philoxenia η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΚΜ) ξεκινά  το ταξίδι της στην Ευρώπη. Πώς; Με το foodtruck που θα βρίσκεται έξω από το περίπτερο της Περιφέρειας αφιερωμένο στη Μακεδονική κουζίνα. «Η αρχή γίνεται από τη Philoxenia αλλά θέλουμε να γυρίσουμε όλες τις πλατείες της Ευρώπης και να παρουσιάζουμε το γαστρονομικό πλούτο και τα αυθεντικά προϊόντα της Μακεδονίας», αναφέρει ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού της ΠΚΜ Αλέξανδρος Θάνος. 

Εκτός από τη γαστρονομία, όμως, φέτος η Περιφέρεια θα δώσει έμφαση και στον Οινοτουρισμό, διοργανώνοντας μια διαπεριφερειακή ημερίδα με σχετικό θέμα. «Όπως και πέρσι, που διοργανώσαμε την ημερίδα για τα Βήματα του Αποστόλου Παύλου σε συνεργασία με όλες τις Περιφέρειες, έτσι και φέτος, κινούμαστε θεματικά και από τον θρησκευτικό-πολιτιστικό τουρισμό, περνάμε στον γαστρονομικό-οινικό τουρισμό», επισημαίνει ο αντιπεριφερειάρχης.


ΑΠΕ

Επόμενο Προηγούμενο
 

Το τέλος της Aldi στην Ελλάδα: Το αυτογκόλ που τελείωσε τον κολοσσό των super market με τις χαμηλές τιμές

Το τέλος της Aldi στην Ελλάδα: Το αυτογκόλ που τελείωσε τον κολοσσό των super market με τις χαμηλές τιμές

21:18 4/2/2021

τι πήγε στραβά

Καλύτεροι απ’ τον Τζέιμς: Οι νέοι παίκτες που βάζει η παραγωγή στους Μπλε μετά τις απειλές αποχώρησης

Καλύτεροι απ’ τον Τζέιμς: Οι νέοι παίκτες που βάζει η παραγωγή στους Μπλε μετά τις απειλές αποχώρησης

21:15 4/2/2021

Αλλάζουν τα δεδομένα

Καλαμαριά: Τέσσερα άτομα με οκτάμηνη σύμβαση ζητά ο δήμος

Καλαμαριά: Τέσσερα άτομα με οκτάμηνη σύμβαση ζητά ο δήμος

21:09 4/2/2021

οι λεπτομέρειες

Βρες το όνομα: Θα κάνεις το 10/10 στο πιο δύσκολο τηλεοπτικό κουίζ που χάνει μέχρι και ο Ρήγας;

Βρες το όνομα: Θα κάνεις το 10/10 στο πιο δύσκολο τηλεοπτικό κουίζ που χάνει μέχρι και ο Ρήγας;

11:56 4/2/2021

Ήρωες και ηρωίδες άλλης εποχής.

«Κόντρα κάνουμε, ρε φίλε, δεν μεταναστεύουμε»: Η ξεκαρδιστική σκηνή-θρύλος της βιντεοκασέτας

«Κόντρα κάνουμε, ρε φίλε, δεν μεταναστεύουμε»: Η ξεκαρδιστική σκηνή-θρύλος της βιντεοκασέτας

11:55 4/2/2021

Όταν ξεχείλισε η μαγκιά του μυθικού Ποσειδώνα…

«Στον αέρα» το Survivor: Απειλεί να αποχωρήσει ολόκληρη η μπλε ομάδα

«Στον αέρα» το Survivor: Απειλεί να αποχωρήσει ολόκληρη η μπλε ομάδα

21:42 3/2/2021

Ο κακός χαμός...

Απαγόρευση κυκλοφορίας: Αλλαγή στις ώρες μετά την έκρηξη των κρουσμάτων

Απαγόρευση κυκλοφορίας: Αλλαγή στις ώρες μετά την έκρηξη των κρουσμάτων

21:35 3/2/2021

Τι έρχεται τις επόμενες μέρες

Καλαμαριά: Συνεχίζονται τα δωρεάν τεστ κορονοιού - Έγιναν πάνω απο 4.000

Καλαμαριά: Συνεχίζονται τα δωρεάν τεστ κορονοιού - Έγιναν πάνω απο 4.000

17:44 3/2/2021

σε συνεργασία με τον ΕΟΔΥ

«Έκοβες τον αφρό με μαχαίρι»: Το μυστικό της καφετέριας που έκανε τον καλύτερο φραπέ αποκαλύφθηκε 55 χρόνια μετά

«Έκοβες τον αφρό με μαχαίρι»: Το μυστικό της καφετέριας που έκανε τον καλύτερο φραπέ αποκαλύφθηκε 55 χρόνια μετά

13:04 3/2/2021

Μόνο γουλιά-γουλιά

Your Honor: Ο Μπράιαν Κράνστον διχάζει κοινό και κριτικούς σε μια σειρά που έχει άρτια πλοκή

Your Honor: Ο Μπράιαν Κράνστον διχάζει κοινό και κριτικούς σε μια σειρά που έχει άρτια πλοκή

13:02 3/2/2021

Έχει όμως και κάτι που χαλάει την τελική εικόνα.

Κλασικά Έπιπλα