Η Philoxenia καλωσορίζει τους παράγοντες του τουρισμού στη Θεσσαλονίκη

8/11/2018 04:23    αλλη μια χρονια
Τρεις δεκαετίες έχουν περάσει από την πρώτη διοργάνωσή της. Σημείο αναφοράς για τους επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου, τόπος συνάντησης και έκθεση ορόσημο. Όπως και να τη χαρακτηρίσει κανείς, σίγουρα αποτελεί την καλύτερη ευκαιρία για τους επαγγελματίες του κλάδου να προβάλλουν τις επιχειρήσεις τους, αλλά και για την αυτοδιοίκηση να παρουσιάσει τις ομορφιές των ελληνικών προορισμών, όπως αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo Κυριάκος Ποζρικίδης. 

Η 34η Philoxenia πραγματοποιείται και φέτος παράλληλα με τη διεθνή έκθεση ξενοδοχειακού εξοπλισμού Hotelia, από τις 9 έως τις 11 Νοεμβρίου, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Το εκθεσιακό «δίδυμο» συγκεντρώνει το σύνολο της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας, καθώς και συμμετοχές από 19 χώρες.

«Η αντοχή της στον χρόνο αποτελεί απόδειξη της συνέπειας με την οποία αντιμετωπίζει τον τουρισμό ο εθνικός εκθεσιακός φορέας», σημειώνει ο κ. Ποζρικίδης. «Είναι προφανές πως η συνεχής άνοδος του τουρισμού στην Ελλάδα αντανακλάται και στην ίδια την έκθεση. Όμως μία έκθεση σαν τη Philoxenia δεν την απασχολεί μόνο το παρόν, αλλά και το μέλλον του ελληνικού τουρισμού», προσθέτει.

Φέτος η Philoxenia φαίνεται πως καταρρίπτει κάθε προηγούμενο ρεκόρ, περιμένοντας επισκέπτες από 44 χώρες. Τιμώμενες περιοχές της φετινής διοργάνωσης είναι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και η Λέσβος.

Στο hosted buyers πρόγραμμα είναι προσκεκλημένοι περισσότεροι από 110 εμπορικοί επισκέπτες, με 3500 προκαθορισμένα ραντεβού, μόνο με τους εκθέτες της Philoxenia, ενώ επιπλέον 60 hosted buyers έρχονται στη Hotelia για να πραγματοποιήσουν ακόμη 600 ραντεβού.

Οι εκθέτες της Philoxenia είναι περίπου 400 και της Hotelia 200. Μεταξύ των εκθετών περιλαμβάνονται οι 13 Περιφέρειες της χώρας, ο ΕΟΤ, το Υπουργείο Πολιτισμού, το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής μαζί με τουριστικές start-ups, ξενοδοχεία, επιχειρήσεις δόμησης, τεχνολογίας, επίπλων, κατασκευών, εξοπλισμού και ανακαίνισης αλλά και σημαντικοί θεσμικοί φορείς: ΣΕΤΕ, ΗΑΤΤΑ, HAPCO, ΠΟΞ κ.ά.

Όπως σημειώνει ο κ. Ποζρικίδης, πέρσι οι επισκέπτες του τουριστικού εκθεσιακού «διδύμου» Philoxenia-Hotelia είχαν ανέλθει στους 20.000, γεγονός που δείχνει ότι η διοργάνωση «κέρδισε για μία ακόμη φορά την «ψήφο» εμπιστοσύνης του κλάδου». 

«Το τουριστικό επιχειρείν εμπιστεύεται τις Philoxenia και Hotelia για την προβολή και τις επαφές του, ενώ όλη η τουριστική Ελλάδα έχει δυναμική παρουσία στην κορυφαία ελληνική τουριστική έκθεση», σημειώνει.

«Στο πλαίσιο αυτό και φέτος εκτιμούμε ότι η επισκεψιμότητα της έκθεσης θα κυμανθεί σε υψηλά επίπεδα», τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος.

Η έκθεση Hotelia

Στη Hotelia, η ενότητα All About Caf? είναι αφιερωμένη στην τέχνη της δημιουργίας καφέ και περιλαμβάνει Workshops, το «The CupTasting Spot» με γευσιγνωσία ειδών καφέ από διάφορες χώρες και το «Art Throwdown Competition», που είναι μια επίδειξη της τέχνης του Latte, μέσα από ένα φιλικό διαγωνισμό δεξιοτεχνίας.

Η ενότητα All About Gastronomy αποτελεί τη «νόστιμη» γωνιά της έκθεσης με προβολή των πιο σύγχρονων λύσεων εστίασης μέσα από ποιοτικά ελληνικά προϊόντα.

Το DPOINT SPACES είναι μία καινοτόμα εκδήλωση αρχιτεκτονικής και διακόσμησης ξενοδοχείων, που περιλαμβάνει φέτος το Easy Hospitality Project και το Glamping. Είναι μία νέα τάση στον τουρισμό, η οποία φέρνει την πολυτέλεια στην ύπαιθρο.
Τουρισμός 55+

Στο πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων της Philoxenia περιλαμβάνεται το διεθνές συνέδριο της έκθεσης με θέμα: «Tουρισμός 55+: Μοχλός ανάπτυξης για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου». Είναι προγραμματισμένο για το Σάββατο 10 Νοεμβρίου (10πμ-2μμ). Συνδιοργανωτές η ΔΕΘ-HELEXPO και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων. 
«Τα τελευταία πέντε χρόνια, σε κάθε Philoxenia, είθισται να παρουσιάζουμε ένα συνεδριακό γεγονός με στόχο να εμπλουτίσουμε τη διοργάνωση και φυσικά να συμβάλλουμε στην ενημέρωση των παραγόντων του τουριστικού κλάδου», εξηγεί η προϊσταμένη του Τμήματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στη Διεύθυνση Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της ΔΕΘ-Helexpo, Μαρία Συλλοπούλου. 

«Στόχος του συνεδρίου είναι η ενημέρωση τόσο των ξενοδόχων και των στελεχών του τουριστικού κλάδου, όσο και των εκπροσώπων των φορέων που αποβλέπουν στην πολυπόθητη επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στη χώρα μας», αναφέρει.

Φέτος το θέμα αφορά στα τουριστικά ρεύματα ηλικίας άνω των 55 ετών, συνταξιούχους ή μη, που διαφέρουν ανάλογα με την ηλικιακή ομάδα, το κοινωνικοοικονομικό προφίλ και τις προσωπικές προτιμήσεις. Οι «ασημένιοι» τουρίστες συνήθως έχουν χαμηλότερο μεσαίο εισόδημα από ό,τι ο υπόλοιπος πληθυσμός, αλλά είθισται να ξοδεύουν περισσότερα για τις διακοπές τους. Πώς συμβάλλουν στην επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν; Όπως εξηγεί η κ.Συλλοπούλου, αφενός διότι τα τελευταία χρόνια, οι «ασημένιοι τουρίστες» ταξιδεύουν περισσότερο και αφετέρου, επειδή είναι πιο ευέλικτοι ως προς το πότε μπορούν να ταξιδέψουν.

Η παρουσία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

Με αφετηρία τη φετινή Philoxenia η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΚΜ) ξεκινά  το ταξίδι της στην Ευρώπη. Πώς; Με το foodtruck που θα βρίσκεται έξω από το περίπτερο της Περιφέρειας αφιερωμένο στη Μακεδονική κουζίνα. «Η αρχή γίνεται από τη Philoxenia αλλά θέλουμε να γυρίσουμε όλες τις πλατείες της Ευρώπης και να παρουσιάζουμε το γαστρονομικό πλούτο και τα αυθεντικά προϊόντα της Μακεδονίας», αναφέρει ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού της ΠΚΜ Αλέξανδρος Θάνος. 

Εκτός από τη γαστρονομία, όμως, φέτος η Περιφέρεια θα δώσει έμφαση και στον Οινοτουρισμό, διοργανώνοντας μια διαπεριφερειακή ημερίδα με σχετικό θέμα. «Όπως και πέρσι, που διοργανώσαμε την ημερίδα για τα Βήματα του Αποστόλου Παύλου σε συνεργασία με όλες τις Περιφέρειες, έτσι και φέτος, κινούμαστε θεματικά και από τον θρησκευτικό-πολιτιστικό τουρισμό, περνάμε στον γαστρονομικό-οινικό τουρισμό», επισημαίνει ο αντιπεριφερειάρχης.


ΑΠΕ

Επόμενο Προηγούμενο
 

Social Media - Thessaloniki
Άλλος άνθρωπος: Η απόλυτη ανατροπή στην υπόθεση Πολυχρονόπουλου

Άλλος άνθρωπος: Η απόλυτη ανατροπή στην υπόθεση Πολυχρονόπουλου

14:08 31/1/2024

Τι ανέφερε ο ιδιοκτήτης του πρακτορείου τυχερών παιχνιδιών.

Ο Δημιουργικός Κόσμος των Βιβλιοθηκών τον Φεβρουάριο!

Ο Δημιουργικός Κόσμος των Βιβλιοθηκών τον Φεβρουάριο!

12:23 31/1/2024

Δείτε αναλυτικά τα προγράμματα των παιδικών βιβλιοθηκών

Εφημερεύοντα Φαρμακεία στην Καλαμαριά

Εφημερεύοντα Φαρμακεία στην Καλαμαριά

12:14 31/1/2024

Τετάρτη 31/01 και Πέμπτη 01/02

Τα μελισσάκια της Γωνιάς Επιστημών «Γεωργία Καραγιάννη» στα νηπιαγωγεία της Καλαμαριάς

Τα μελισσάκια της Γωνιάς Επιστημών «Γεωργία Καραγιάννη» στα νηπιαγωγεία της Καλαμαριάς

12:14 31/1/2024

Μετά το επιτυχημένο ταξίδι τους στα Νηπιαγωγεία της Καλαμαριάς την άνοιξη του 2022

Δεν είναι απλός πονόλαιμος, μην το αγνοείς: Το σύμπτωμα που «φωνάζει» ότι κόλλησε κάποιος στρεπτόκκοκο

Δεν είναι απλός πονόλαιμος, μην το αγνοείς: Το σύμπτωμα που «φωνάζει» ότι κόλλησε κάποιος στρεπτόκκοκο

19:28 30/1/2024

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Τίναξε την μπάνκα: Το τρελό ποσό που παίρνει ο πιο ακριβοπληρωμένος διάσημος στο φετινό Survivor

Τίναξε την μπάνκα: Το τρελό ποσό που παίρνει ο πιο ακριβοπληρωμένος διάσημος στο φετινό Survivor

13:19 30/1/2024

Πόσα παίρνει, λέει;;;

Το GNTM επιστρέφει: Το πρόσωπο-έκλπληξη που θέλει το Star δίπλα στην Ηλιάνα Παπαγεωργίου

Το GNTM επιστρέφει: Το πρόσωπο-έκλπληξη που θέλει το Star δίπλα στην Ηλιάνα Παπαγεωργίου

18:10 29/1/2024

Παρουσιάστρια που έχουμε χρόνια να δούμε τηλεοπτικά

Άσχημα μαντάτα για τις ελληνικές σειρές...

Άσχημα μαντάτα για τις ελληνικές σειρές...

14:32 29/1/2024

Πώς το ΕΚΟΜΕ έφτασε να χρωστάει 56 εκατ. ευρώ στα κανάλια.

Εφημερεύοντα Φαρμακεία στην Καλαμαριά

Εφημερεύοντα Φαρμακεία στην Καλαμαριά

12:52 29/1/2024

Δευτέρα 19/01 και Τρίτη 30/01

Αυτή είναι η νέα σειρά των Ρέππα – Παπαθανασίου: Ο επικός τίτλος, οι πρωταγωνίστριες και οι πρώτες πληροφορίες

Αυτή είναι η νέα σειρά των Ρέππα – Παπαθανασίου: Ο επικός τίτλος, οι πρωταγωνίστριες και οι πρώτες πληροφορίες

23:33 28/1/2024

Με σπαρταριστή υπόθεση...

Κλασικά Έπιπλα