250 οδηγούς αναμένεται να προσλάβει ο ΟΑΣΘ

12/10/2018 19:22    ΑΣΕΠ
Σύμφωνα με πληροφορίες του left.gr, στο τελευταίο διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού συζητήθηκε το συγκεκριμένο θέμα και αποφασίστηκε να δρομολογηθούν οι τυπικές διαδικασίες για την προκήρυξη, μέσω ΑΣΕΠ, 250 θέσεων εργασίας οδηγών προκειμένου να καλυφθούν οι επιχειρησιακές ανάγκες του ΟΑΣΘ.

Όπως προσθέτουν οι ίδιες πηγές, είναι χαρακτηριστικό ότι σήμερα για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια υπάρχει τόσο μεγάλη διαθεσιμότητα «μάχιμων» λεωφορείων χωρίς ωστόσο να υπάρχει ο απαιτούμενος αριθμός οδηγών προκειμένου να τεθεί σε κυκλοφορία το σύνολο του διαθέσιμου στόλου.

Όταν ανέλαβε η νέα διοίκηση, τον Αύγουστο του 2017, παρέλαβε μόλις 245 λεωφορεία ικανά να τεθούν σε κυκλοφορία και σήμερα αυτός ο αριθμός έχει σχεδόν διπλασιαστεί. Μετά από συστηματικές και συντονισμένες προσπάθειες με την αγορά ανταλλακτικών, τη συνεργασία με την ΕΛΒΟ και την προληπτική συντήρηση που ξεκίνησε να γίνεται, ο αριθμός των λεωφορείων που ανατάχθηκαν έχουν φτάσει τα 470. 

Ωστόσο λόγω της έλλειψης οδηγών τα λεωφορεία που κυκλοφορούν καθημερινά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης κυμαίνονται από 420 έως 440.

Αξίζει να σημειωθεί, πάντα σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ότι από τις προηγούμενες διοικήσεις δεν είχε ληφθεί καμία μέριμνα ώστε να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα καθώς εκτός από την «κατάρρευση» της επιχειρησιακής ικανότητας του στόλου των οχημάτων ο Οργανισμός έχει σημαντικές ελλείψεις σε κρίσιμες ειδικότητες, κυρίως οδηγών, αλλά και εξειδικευμένου τεχνικού προσωπικού στα αμαξοστάσια.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης του ΟΑΣΘ αλλά και των στελεχών του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών σε περίπτωση που προχωρήσουν άμεσα οι διαδικασίες για την προκήρυξη του διαγωνισμού για τις προσλήψεις, τους πρώτους μήνες του 2019 θα έχει ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός και οι νέοι οδηγοί θα μπορούν να τεθούν στη διάθεση του Οργανισμού. 

Επίσης όπως έχει ανακοινωθεί από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών το επόμενο διάστημα αναμένεται να ξεκινήσουν και οι διαδικασίες για την προκήρυξη διαγωνισμού που αφορά στην προμήθεια 300 νέων λεωφορείων για τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη.  

Σύμφωνα με πληροφορίες στο τελευταίο διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού συζητήθηκε το συγκεκριμένο θέμα και αποφασίστηκε να δρομολογηθούν οι τυπικές διαδικασίες για την προκήρυξη, μέσω ΑΣΕΠ, 250 θέσεων εργασίας οδηγών προκειμένου να καλυφθούν οι επιχειρησιακές ανάγκες του ΟΑΣΘ.

Είναι χαρακτηριστικό ότι σήμερα για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια υπάρχει τόσο μεγάλη διαθεσιμότητα «μάχιμων» λεωφορείων χωρίς ωστόσο να υπάρχει ο απαιτούμενος αριθμός οδηγών προκειμένου να τεθεί σε κυκλοφορία το σύνολο του διαθέσιμου στόλου.

Όταν ανέλαβε η νέα διοίκηση, τον Αύγουστο του 2017, παρέλαβε μόλις 245 λεωφορεία ικανά να τεθούν σε κυκλοφορία και σήμερα αυτός ο αριθμός έχει σχεδόν διπλασιαστεί. Μετά από συστηματικές και συντονισμένες προσπάθειες με την αγορά ανταλλακτικών, τη συνεργασία με την ΕΛΒΟ και την προληπτική συντήρηση που ξεκίνησε να γίνεται, ο αριθμός των λεωφορείων που ανατάχθηκαν έχουν φτάσει τα 470. 

Ωστόσο λόγω της έλλειψης οδηγών τα λεωφορεία που κυκλοφορούν καθημερινά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης κυμαίνονται από 420 έως 440.

Αξίζει να σημειωθεί ότι από τις προηγούμενες διοικήσεις δεν είχε ληφθεί καμία μέριμνα ώστε να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα καθώς εκτός από την «κατάρρευση» της επιχειρησιακής ικανότητας του στόλου των οχημάτων ο Οργανισμός έχει σημαντικές ελλείψεις σε κρίσιμες ειδικότητες, κυρίως οδηγών, αλλά και εξειδικευμένου τεχνικού προσωπικού στα αμαξοστάσια.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης του ΟΑΣΘ αλλά και των στελεχών του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών σε περίπτωση που προχωρήσουν άμεσα οι διαδικασίες για την προκήρυξη του διαγωνισμού για τις προσλήψεις, τους πρώτους μήνες του 2019 θα έχει ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός και οι νέοι οδηγοί θα μπορούν να τεθούν στη διάθεση του Οργανισμού. 

Επίσης όπως έχει ανακοινωθεί από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών το επόμενο διάστημα αναμένεται να ξεκινήσουν και οι διαδικασίες για την προκήρυξη διαγωνισμού που αφορά στην προμήθεια 300 νέων λεωφορείων για τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη.  



Επόμενο Προηγούμενο
 

Θεσσαλονίκη: Καταστήματα ''ξέχασαν'' να κόψουν χιλιάδες αποδείξεις!

Θεσσαλονίκη: Καταστήματα ''ξέχασαν'' να κόψουν χιλιάδες αποδείξεις!

17:37 12/9/2020

«Λαυράκια» έβγαλαν οι έλεγχοι

Αλλαγές, εκσυγχρονισμός και rebranding στα ΚΕΠ

Αλλαγές, εκσυγχρονισμός και rebranding στα ΚΕΠ

17:26 12/9/2020

υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Καλαμαριά: Τραυματίστηκε οδηγός μηχανής μετά από σύγκρουση

Καλαμαριά: Τραυματίστηκε οδηγός μηχανής μετά από σύγκρουση

17:21 12/9/2020

Εθν. Ανστιστάσεως

Καλαμαριά: Άντρας έχασε τη ζωή του πέφτοντας από ταράτσα

Καλαμαριά: Άντρας έχασε τη ζωή του πέφτοντας από ταράτσα

17:07 12/9/2020

Τραγικός θάνατος

Συγκεντρώσεις και πορείες το απόγευμα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης

Συγκεντρώσεις και πορείες το απόγευμα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης

16:53 12/9/2020

ποιες είναι προγραμματισμένες

Τεστ ευφυΐας: Αν λύσεις τον γρίφο των 5 στοιχείων, τότε ο δείκτης IQ σου είναι από τους υψηλότερους στην Ελλάδα

Τεστ ευφυΐας: Αν λύσεις τον γρίφο των 5 στοιχείων, τότε ο δείκτης IQ σου είναι από τους υψηλότερους στην Ελλάδα

15:10 12/9/2020

Δεν είναι απλό

Μάχη Θερμοπυλών: Η ιστορική αλήθεια για τον ατσάλινο στρατό δίπλα στον Λεωνίδα που δεν μάθαμε ποτέ στο σχολείο

Μάχη Θερμοπυλών: Η ιστορική αλήθεια για τον ατσάλινο στρατό δίπλα στον Λεωνίδα που δεν μάθαμε ποτέ στο σχολείο

15:09 12/9/2020

99 στους 100 δεν θα το γνωρίζουν

20 χρόνια νο1 καταζητούμενος: Ο Έλληνας Εσκομπάρ της Ευρώπης που δολοφονήθηκε βάναυσα για να (μην) μιλήσει

20 χρόνια νο1 καταζητούμενος: Ο Έλληνας Εσκομπάρ της Ευρώπης που δολοφονήθηκε βάναυσα για να (μην) μιλήσει

15:06 12/9/2020

ποιος ηταν

Θερμό επεισόδιο: Ώρα μηδέν μέσα στο Σαββατοκύριακο

Θερμό επεισόδιο: Ώρα μηδέν μέσα στο Σαββατοκύριακο

12:04 12/9/2020

Ο Ερντογάν κλιμακώνει την ένταση

Έτσι θα γίνεται η διαχείριση ύποπτων κρουσμάτων κορονοϊού στα σχολεία

Έτσι θα γίνεται η διαχείριση ύποπτων κρουσμάτων κορονοϊού στα σχολεία

19:10 11/9/2020

Καθηγήτρια Παιδιατρικής Λοιμωξιολογίας

Κλασικά Έπιπλα