Δεν πρόκειται να κάνουμε καμία ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ

8/10/2018 14:16    υφυπουργός Υποδομών
«Προφανώς και δεν πρόκειται να κάνουμε καμία ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ, εμείς ήμασταν που τον κρατικοποιήσαμε» δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Μαυραγάνης, στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο FM 104,9» σχετικά με τις αντιδράσεις των εργαζομένων του Οργανισμού σε διάταξη που προβλέπει τη δυνατότητα εκχώρησης μέρους του συγκοινωνιακού έργου στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.

«Λέμε ότι το εξωαστικό συγκοινωνιακό έργο καλό θα ήταν να το κάνει το ΚΤΕΛ, όπως εν πολλοίς το έκανε. Αν δεν δέχεται το ΚΤΕΛ -που θα δεχθεί- να υπεισέλθουν άλλα ΚΤΕΛ ή οι δήμοι που θα θέλουν να κάνουν το μεταφορικό έργο» εξήγησε ο κ.Μαυραγάνης και για τις απεργίες των εργαζομένων σχολίασε: «Δεν υπήρχε καν ούτε υποψία μίας διαφοράς. Αυτό γεννήθηκε ως μία ιδέα σε κάποιους από τους εργαζομένους, οι οποίοι διατηρούν κάποια συνδικαλιστικά οφίκια ακόμα, έχοντας την άποψη ότι έτσι ενδεχομένως να πιέσουν την κυβέρνηση να μην προχωρήσει στην εκκαθάριση του αμαρτωλού ΟΑΣΘ. Όμως, ο αμαρτωλός ΟΑΣΘ θα εκκαθαριστεί, θα περάσει στον ΟΣΕΘ και την ΑΣΥΘ».

«Οι θέσεις των εργαζομένων», διαβεβαίωσε ο υφυπουργός, «είναι εξασφαλισμένες πλήρως, εμείς τις εξασφαλίσαμε τις θέσεις αυτές». «Προχωρά η διαδικασία εκκαθάρισης του ΟΑΣΘ, επειδή όμως προχωρά με κάποια βήματα, τα οποία έχουν ως εμπόδια μερικές δικαστικές κινήσεις που κάνουν οι παλιοί μέτοχοι, για να διασώσουν ό,τι μπορούν από τις δικές τους βλέψεις του παρελθόντος, γι' αυτόν τον λόγο προβλέψαμε στη διάταξη ότι μπορεί από τώρα ο ΟΑΣΘ να μεταβιβάζει προς την ΑΣΥΘ ορισμένα κομμάτια από το έργο, το οποίο κάνει ο ΟΑΣΘ. Θυμίζω ότι τόσο η ΑΣΥΘ που γεννιέται όσο και ο ΟΣΕΘ που επίσης γεννιέται είναι κρατικοί φορείς, δια νόμου. Άρα λοιπόν αυτό το οποίο θα γίνει εν τέλει με την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης του ΟΑΣΘ, αρχίζει να γίνεται τώρα τμηματικά, δηλαδή να μεταφέρονται κομμάτια του ΟΑΣΘ προς την ΑΣΥΘ και τον ΟΣΕΘ, διά της τροπολογίας που ψηφίσαμε ήδη», διευκρίνισε.

«Λέμε όμως επίσης -και εκεί πιάστηκαν για να κάνουν τον μεγάλο αγώνα κάποιοι - ότι μπορούν πράγματι στον ΟΑΣΘ, στην ΑΣΥΘ στον ΟΣΕΘ, σε όλους τους κρατικούς φορείς που ιδρύσαμε να συνεργάζονται με τα ΚΤΕΛ για τις εξωαστικές περιοχές. Όλος ο νομός Θεσσαλονίκης , για να διαχειριστεί πλήρως το μεταφορικό του έργο θα πρέπει να μη γίνονται αλληλοεπικαλύψεις των δρομολογίων, δηλαδή να μην πηγαίνει το ίδιο λεωφορείο σε περιοχή που έχει πάει ήδη το προηγούμενο λεωφορείο και [...] λέμε ότι θα πρέπει οι εξωαστικές περιοχές, το εξωαστικό πεδίο να διαχειρίζεται με διαφορετικό τρόπο από το αστικό πεδίο και όλα αυτά να συντίθενται με επάλληλες γραμμές, δηλαδή το ένα με ανταπόκριση του άλλου λεωφορείου», πρόσθεσε.

Ερωτηθείς σχετικά με την εφαρμογή κοινού ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ διευκρίνισε: «Είμαστε στη διαβούλευση και θέλουμε οπωσδήποτε να συνδέσουμε τις δύο μεγάλες πόλεις της Ελλάδας μεταξύ τους, για να μπορέσει ουσιαστικά να υπάρχει η ίδια διαχείριση του μεταφορικού έργου και εξυπηρέτηση των συνανθρώπων και από τη μία πόλη και από την άλλη χωρίς αλλαγή εισιτηρίου, γιατί το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι έτσι δομημένο, ώστε να είναι συμβατό με όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς».

Σχετικά με τη στελέχωση των οργανισμών αστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σημείωσε: «Και ο ΟΑΣΑ και ο ΟΑΣΘ -εν τω μέλλοντι ΑΣΥΘ και ΟΣΕΘ- έχουν κενές οργανικές θέσεις. Η αναμόρφωση του οργανογράμματος της ΑΣΥΘ και του ΟΣΕΘ θα μας δώσει και τις τελικές κενές θέσεις που έχουμε Θεσσαλονίκη. Στην Αθήνα τις γνωρίζουμε, έχουμε ξεκινήσει τη διαδικασία που χρειαζόμαστε για την έγκριση από το υπουργείο Ανασυγκρότησης των προσλήψεων».

*Τη συνέντευξη πήρε ο Κώστας Παπαδάκης



Επόμενο Προηγούμενο
 

Social Media - Thessaloniki
Μεγάλη φωτιά στην Εύβοια

Μεγάλη φωτιά στην Εύβοια

13:04 11/7/2020

Συναγερμός στην Πυροσβεστική

Κορωνοϊός: Ο δεκάλογος των φετινών διακοπών – Τι πρέπει να προσεξουμε

Κορωνοϊός: Ο δεκάλογος των φετινών διακοπών – Τι πρέπει να προσεξουμε

12:39 11/7/2020

οι επιστήμονες δεν κρύβουν την ανησυχία τους

Το σύστημα που προβλέπει τον εγκληματία με βάση το πρόσωπό του έχει ένα… κενό

Το σύστημα που προβλέπει τον εγκληματία με βάση το πρόσωπό του έχει ένα… κενό

12:34 11/7/2020

1.000 ειδικοί καλούν σε απόσυρση

Κορωνοϊός: Τα εισαγόμενα κρούσματα και το μέτρο που θα ανακόψει την είσοδο σε φορείς του ιού

Κορωνοϊός: Τα εισαγόμενα κρούσματα και το μέτρο που θα ανακόψει την είσοδο σε φορείς του ιού

12:14 11/7/2020

Έρχονται νέα μέτρα

Τα τρόφιμα που γερνούν τις αρτηρίες και εξασθενούν την μνήμη – Μειώστε τα!

Τα τρόφιμα που γερνούν τις αρτηρίες και εξασθενούν την μνήμη – Μειώστε τα!

12:07 11/7/2020

πρόσφατη έρευνα

Αγία Σοφία: Το σχέδιο για να καλυφθούν οι αγιογραφίες

Αγία Σοφία: Το σχέδιο για να καλυφθούν οι αγιογραφίες

11:21 11/7/2020

Ειδική τεχνολογία και φωτισμός

Κορονοϊός: Τουλάχιστον 556.140 θάνατοι παγκοσμίως

Κορονοϊός: Τουλάχιστον 556.140 θάνατοι παγκοσμίως

11:15 11/7/2020

τελευταίος απολογισμός

Αυτή τη φορά εσείς φταίτε για την κατακόρυφη αύξηση των κρουσμάτων…

Αυτή τη φορά εσείς φταίτε για την κατακόρυφη αύξηση των κρουσμάτων…

11:10 11/7/2020

Σπέρνεις χαλάρωση, θερίζεις κρούσματα

Τεστ ΙQ: Αν απαντήσεις σε αυτές τις 4 ερωτήσεις, τότε ανήκεις στο 3% των Ελλήνων με δείκτη ευφυίας πάνω από 140

Τεστ ΙQ: Αν απαντήσεις σε αυτές τις 4 ερωτήσεις, τότε ανήκεις στο 3% των Ελλήνων με δείκτη ευφυίας πάνω από 140

11:08 11/7/2020

αδυνατο

Η αλήθεια για τον φίλο της Τούνη μετά το βίντεο...

Η αλήθεια για τον φίλο της Τούνη μετά το βίντεο...

11:04 11/7/2020

Ήταν η πιο δύσκολη στιγμή

Κλασικά Έπιπλα