Δεν πρόκειται να κάνουμε καμία ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ

8/10/2018 14:16    υφυπουργός Υποδομών
«Προφανώς και δεν πρόκειται να κάνουμε καμία ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ, εμείς ήμασταν που τον κρατικοποιήσαμε» δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Μαυραγάνης, στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο FM 104,9» σχετικά με τις αντιδράσεις των εργαζομένων του Οργανισμού σε διάταξη που προβλέπει τη δυνατότητα εκχώρησης μέρους του συγκοινωνιακού έργου στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.

«Λέμε ότι το εξωαστικό συγκοινωνιακό έργο καλό θα ήταν να το κάνει το ΚΤΕΛ, όπως εν πολλοίς το έκανε. Αν δεν δέχεται το ΚΤΕΛ -που θα δεχθεί- να υπεισέλθουν άλλα ΚΤΕΛ ή οι δήμοι που θα θέλουν να κάνουν το μεταφορικό έργο» εξήγησε ο κ.Μαυραγάνης και για τις απεργίες των εργαζομένων σχολίασε: «Δεν υπήρχε καν ούτε υποψία μίας διαφοράς. Αυτό γεννήθηκε ως μία ιδέα σε κάποιους από τους εργαζομένους, οι οποίοι διατηρούν κάποια συνδικαλιστικά οφίκια ακόμα, έχοντας την άποψη ότι έτσι ενδεχομένως να πιέσουν την κυβέρνηση να μην προχωρήσει στην εκκαθάριση του αμαρτωλού ΟΑΣΘ. Όμως, ο αμαρτωλός ΟΑΣΘ θα εκκαθαριστεί, θα περάσει στον ΟΣΕΘ και την ΑΣΥΘ».

«Οι θέσεις των εργαζομένων», διαβεβαίωσε ο υφυπουργός, «είναι εξασφαλισμένες πλήρως, εμείς τις εξασφαλίσαμε τις θέσεις αυτές». «Προχωρά η διαδικασία εκκαθάρισης του ΟΑΣΘ, επειδή όμως προχωρά με κάποια βήματα, τα οποία έχουν ως εμπόδια μερικές δικαστικές κινήσεις που κάνουν οι παλιοί μέτοχοι, για να διασώσουν ό,τι μπορούν από τις δικές τους βλέψεις του παρελθόντος, γι' αυτόν τον λόγο προβλέψαμε στη διάταξη ότι μπορεί από τώρα ο ΟΑΣΘ να μεταβιβάζει προς την ΑΣΥΘ ορισμένα κομμάτια από το έργο, το οποίο κάνει ο ΟΑΣΘ. Θυμίζω ότι τόσο η ΑΣΥΘ που γεννιέται όσο και ο ΟΣΕΘ που επίσης γεννιέται είναι κρατικοί φορείς, δια νόμου. Άρα λοιπόν αυτό το οποίο θα γίνει εν τέλει με την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης του ΟΑΣΘ, αρχίζει να γίνεται τώρα τμηματικά, δηλαδή να μεταφέρονται κομμάτια του ΟΑΣΘ προς την ΑΣΥΘ και τον ΟΣΕΘ, διά της τροπολογίας που ψηφίσαμε ήδη», διευκρίνισε.

«Λέμε όμως επίσης -και εκεί πιάστηκαν για να κάνουν τον μεγάλο αγώνα κάποιοι - ότι μπορούν πράγματι στον ΟΑΣΘ, στην ΑΣΥΘ στον ΟΣΕΘ, σε όλους τους κρατικούς φορείς που ιδρύσαμε να συνεργάζονται με τα ΚΤΕΛ για τις εξωαστικές περιοχές. Όλος ο νομός Θεσσαλονίκης , για να διαχειριστεί πλήρως το μεταφορικό του έργο θα πρέπει να μη γίνονται αλληλοεπικαλύψεις των δρομολογίων, δηλαδή να μην πηγαίνει το ίδιο λεωφορείο σε περιοχή που έχει πάει ήδη το προηγούμενο λεωφορείο και [...] λέμε ότι θα πρέπει οι εξωαστικές περιοχές, το εξωαστικό πεδίο να διαχειρίζεται με διαφορετικό τρόπο από το αστικό πεδίο και όλα αυτά να συντίθενται με επάλληλες γραμμές, δηλαδή το ένα με ανταπόκριση του άλλου λεωφορείου», πρόσθεσε.

Ερωτηθείς σχετικά με την εφαρμογή κοινού ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ διευκρίνισε: «Είμαστε στη διαβούλευση και θέλουμε οπωσδήποτε να συνδέσουμε τις δύο μεγάλες πόλεις της Ελλάδας μεταξύ τους, για να μπορέσει ουσιαστικά να υπάρχει η ίδια διαχείριση του μεταφορικού έργου και εξυπηρέτηση των συνανθρώπων και από τη μία πόλη και από την άλλη χωρίς αλλαγή εισιτηρίου, γιατί το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι έτσι δομημένο, ώστε να είναι συμβατό με όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς».

Σχετικά με τη στελέχωση των οργανισμών αστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σημείωσε: «Και ο ΟΑΣΑ και ο ΟΑΣΘ -εν τω μέλλοντι ΑΣΥΘ και ΟΣΕΘ- έχουν κενές οργανικές θέσεις. Η αναμόρφωση του οργανογράμματος της ΑΣΥΘ και του ΟΣΕΘ θα μας δώσει και τις τελικές κενές θέσεις που έχουμε Θεσσαλονίκη. Στην Αθήνα τις γνωρίζουμε, έχουμε ξεκινήσει τη διαδικασία που χρειαζόμαστε για την έγκριση από το υπουργείο Ανασυγκρότησης των προσλήψεων».

*Τη συνέντευξη πήρε ο Κώστας Παπαδάκης



Επόμενο Προηγούμενο
 

Καταχρήσεις, ταξίδια, ασωτίες: Ο γόης της ελληνικής tv τα έχασε όλα για να κάνει τη ζωή που ονειρεύτηκε

Καταχρήσεις, ταξίδια, ασωτίες: Ο γόης της ελληνικής tv τα έχασε όλα για να κάνει τη ζωή που ονειρεύτηκε

15:10 24/9/2020

Τα είχε όλα

Βούλιαξε από Έλληνες τουρίστες: Το νησί που σάρωσε φέτος το καλοκαίρι χάρη στο πρωτοποριακό «πείραμά» του

Βούλιαξε από Έλληνες τουρίστες: Το νησί που σάρωσε φέτος το καλοκαίρι χάρη στο πρωτοποριακό «πείραμά» του

14:43 24/9/2020

Μια έξυπνη ιδέα έφερε αποτέλεσμα

Το γυαλί ράγισε: Αυτά είναι τα 2 μέτρα με τα οποία διαφώνησε κάθετα ο Σωτήρης Τσιόδρας

Το γυαλί ράγισε: Αυτά είναι τα 2 μέτρα με τα οποία διαφώνησε κάθετα ο Σωτήρης Τσιόδρας

13:40 24/9/2020

Γι΄αυτό και... εξαφανίστηκε.

Νεκρός πυροσβέστης εν ώρα καθήκοντος

Νεκρός πυροσβέστης εν ώρα καθήκοντος

19:25 23/9/2020

στον Αλμυρό Βόλου

Σήμα κινδύνου για τις ΜΕΘ στην Αττική

Σήμα κινδύνου για τις ΜΕΘ στην Αττική

19:23 23/9/2020

Αναστασία Κοτανίδου

Αρνητές μάσκας: Με ειδικό λογισμικό «περιπολεί» το ίντερνετ η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος

Αρνητές μάσκας: Με ειδικό λογισμικό «περιπολεί» το ίντερνετ η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος

19:20 23/9/2020

θα εντοπίζει ιστοσελίδες ή προφίλ στα social media

24ωρη πανελλαδική απεργία των νοσοκομειακών γιατρών την Πέμπτη

24ωρη πανελλαδική απεργία των νοσοκομειακών γιατρών την Πέμπτη

19:18 23/9/2020

Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών

Ρεκόρ δωρεών στο ΑΧΕΠΑ για την αντιμετώπιση του Κορονοιού

Ρεκόρ δωρεών στο ΑΧΕΠΑ για την αντιμετώπιση του Κορονοιού

19:17 23/9/2020

Ξεπέρασε τα δύο εκατομμύρια ευρώ

Εννέα παραβάσεις καταστημάτων και 245 για μη χρήση μάσκας

Εννέα παραβάσεις καταστημάτων και 245 για μη χρήση μάσκας

19:14 23/9/2020

έλεγχοι της ΕΛ.ΑΣ.

Κορονοϊός: 358 νέα κρούσματα, 73 οι διασωληνωμενοι

Κορονοϊός: 358 νέα κρούσματα, 73 οι διασωληνωμενοι

19:12 23/9/2020

5 νέοι θάνατοι

Κλασικά Έπιπλα