Δεν πρόκειται να κάνουμε καμία ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ

8/10/2018 14:16    υφυπουργός Υποδομών
«Προφανώς και δεν πρόκειται να κάνουμε καμία ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ, εμείς ήμασταν που τον κρατικοποιήσαμε» δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Μαυραγάνης, στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο FM 104,9» σχετικά με τις αντιδράσεις των εργαζομένων του Οργανισμού σε διάταξη που προβλέπει τη δυνατότητα εκχώρησης μέρους του συγκοινωνιακού έργου στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.

«Λέμε ότι το εξωαστικό συγκοινωνιακό έργο καλό θα ήταν να το κάνει το ΚΤΕΛ, όπως εν πολλοίς το έκανε. Αν δεν δέχεται το ΚΤΕΛ -που θα δεχθεί- να υπεισέλθουν άλλα ΚΤΕΛ ή οι δήμοι που θα θέλουν να κάνουν το μεταφορικό έργο» εξήγησε ο κ.Μαυραγάνης και για τις απεργίες των εργαζομένων σχολίασε: «Δεν υπήρχε καν ούτε υποψία μίας διαφοράς. Αυτό γεννήθηκε ως μία ιδέα σε κάποιους από τους εργαζομένους, οι οποίοι διατηρούν κάποια συνδικαλιστικά οφίκια ακόμα, έχοντας την άποψη ότι έτσι ενδεχομένως να πιέσουν την κυβέρνηση να μην προχωρήσει στην εκκαθάριση του αμαρτωλού ΟΑΣΘ. Όμως, ο αμαρτωλός ΟΑΣΘ θα εκκαθαριστεί, θα περάσει στον ΟΣΕΘ και την ΑΣΥΘ».

«Οι θέσεις των εργαζομένων», διαβεβαίωσε ο υφυπουργός, «είναι εξασφαλισμένες πλήρως, εμείς τις εξασφαλίσαμε τις θέσεις αυτές». «Προχωρά η διαδικασία εκκαθάρισης του ΟΑΣΘ, επειδή όμως προχωρά με κάποια βήματα, τα οποία έχουν ως εμπόδια μερικές δικαστικές κινήσεις που κάνουν οι παλιοί μέτοχοι, για να διασώσουν ό,τι μπορούν από τις δικές τους βλέψεις του παρελθόντος, γι' αυτόν τον λόγο προβλέψαμε στη διάταξη ότι μπορεί από τώρα ο ΟΑΣΘ να μεταβιβάζει προς την ΑΣΥΘ ορισμένα κομμάτια από το έργο, το οποίο κάνει ο ΟΑΣΘ. Θυμίζω ότι τόσο η ΑΣΥΘ που γεννιέται όσο και ο ΟΣΕΘ που επίσης γεννιέται είναι κρατικοί φορείς, δια νόμου. Άρα λοιπόν αυτό το οποίο θα γίνει εν τέλει με την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης του ΟΑΣΘ, αρχίζει να γίνεται τώρα τμηματικά, δηλαδή να μεταφέρονται κομμάτια του ΟΑΣΘ προς την ΑΣΥΘ και τον ΟΣΕΘ, διά της τροπολογίας που ψηφίσαμε ήδη», διευκρίνισε.

«Λέμε όμως επίσης -και εκεί πιάστηκαν για να κάνουν τον μεγάλο αγώνα κάποιοι - ότι μπορούν πράγματι στον ΟΑΣΘ, στην ΑΣΥΘ στον ΟΣΕΘ, σε όλους τους κρατικούς φορείς που ιδρύσαμε να συνεργάζονται με τα ΚΤΕΛ για τις εξωαστικές περιοχές. Όλος ο νομός Θεσσαλονίκης , για να διαχειριστεί πλήρως το μεταφορικό του έργο θα πρέπει να μη γίνονται αλληλοεπικαλύψεις των δρομολογίων, δηλαδή να μην πηγαίνει το ίδιο λεωφορείο σε περιοχή που έχει πάει ήδη το προηγούμενο λεωφορείο και [...] λέμε ότι θα πρέπει οι εξωαστικές περιοχές, το εξωαστικό πεδίο να διαχειρίζεται με διαφορετικό τρόπο από το αστικό πεδίο και όλα αυτά να συντίθενται με επάλληλες γραμμές, δηλαδή το ένα με ανταπόκριση του άλλου λεωφορείου», πρόσθεσε.

Ερωτηθείς σχετικά με την εφαρμογή κοινού ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ διευκρίνισε: «Είμαστε στη διαβούλευση και θέλουμε οπωσδήποτε να συνδέσουμε τις δύο μεγάλες πόλεις της Ελλάδας μεταξύ τους, για να μπορέσει ουσιαστικά να υπάρχει η ίδια διαχείριση του μεταφορικού έργου και εξυπηρέτηση των συνανθρώπων και από τη μία πόλη και από την άλλη χωρίς αλλαγή εισιτηρίου, γιατί το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι έτσι δομημένο, ώστε να είναι συμβατό με όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς».

Σχετικά με τη στελέχωση των οργανισμών αστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σημείωσε: «Και ο ΟΑΣΑ και ο ΟΑΣΘ -εν τω μέλλοντι ΑΣΥΘ και ΟΣΕΘ- έχουν κενές οργανικές θέσεις. Η αναμόρφωση του οργανογράμματος της ΑΣΥΘ και του ΟΣΕΘ θα μας δώσει και τις τελικές κενές θέσεις που έχουμε Θεσσαλονίκη. Στην Αθήνα τις γνωρίζουμε, έχουμε ξεκινήσει τη διαδικασία που χρειαζόμαστε για την έγκριση από το υπουργείο Ανασυγκρότησης των προσλήψεων».

*Τη συνέντευξη πήρε ο Κώστας Παπαδάκης



Επόμενο Προηγούμενο
 

Social Media - Thessaloniki
ΣΟΚ - 20χρονος προσπάθησε να βιάσει 5χρονη!

ΣΟΚ - 20χρονος προσπάθησε να βιάσει 5χρονη!

19:42 12/1/2021

το περασμένο Σάββατο

Μέχρι 2 λάθη νικάς: Θα κάνεις το 15/15 στο πιο δύσκολο τεστ ελληνικής γεωγραφίας που χάνουν όλοι;

Μέχρι 2 λάθη νικάς: Θα κάνεις το 15/15 στο πιο δύσκολο τεστ ελληνικής γεωγραφίας που χάνουν όλοι;

19:07 12/1/2021

θα χάσεις όπως οι άλλοι;

Το ευφυές τρικ με τις 437 λέξεις: Η ιστορική ομιλία στα αγγλικά με ελληνικές λέξεις που κατάλαβε όλος ο πλανήτης

Το ευφυές τρικ με τις 437 λέξεις: Η ιστορική ομιλία στα αγγλικά με ελληνικές λέξεις που κατάλαβε όλος ο πλανήτης

19:06 12/1/2021

Δυο ομιλίες που έμειναν στην ιστορία

Χιόνια και στη Θεσσαλονίκη δίνουν οι προγνώσεις (βιντεο)

Χιόνια και στη Θεσσαλονίκη δίνουν οι προγνώσεις (βιντεο)

18:25 12/1/2021

μετεωρολόγος Κλέαρχος Μανουσάκης

75 χρόνια, χωρίς ελαφρυντικό: Ο «Γάτος» που θαύμασαν όλοι στην Εθνική θα σαπίσει στη φυλακή

75 χρόνια, χωρίς ελαφρυντικό: Ο «Γάτος» που θαύμασαν όλοι στην Εθνική θα σαπίσει στη φυλακή

16:28 12/1/2021

εγκληματική δράση

Σύλληψη φυγόποινου με πολυετείς ποινές κάθειρξης για σωματεμπορία

Σύλληψη φυγόποινου με πολυετείς ποινές κάθειρξης για σωματεμπορία

16:25 12/1/2021

ένας 35χρονος

Θεσσαλονίκη: Ο δήμαρχος επιθεώρησε τεχνικά έργα στην πόλη

Θεσσαλονίκη: Ο δήμαρχος επιθεώρησε τεχνικά έργα στην πόλη

16:20 12/1/2021

Κ. Ζέρβας

Θεσσαλονίκη: Σπίτι για τον αδέσποτο σκύλο

Θεσσαλονίκη: Σπίτι για τον αδέσποτο σκύλο "Αρκουδέλη" εγκατέστησαν φιλόζωοι

16:17 12/1/2021

Λευκό Πύργο

Θεσσαλονίκη: Συλλήψεις και πρόστιμα για πάρτι εν μέσω καραντίνας

Θεσσαλονίκη: Συλλήψεις και πρόστιμα για πάρτι εν μέσω καραντίνας

16:14 12/1/2021

αυτόφωρο

Σταμπουλίδης: Έτοιμοι να ανοίξουμε την αγορά με «click away» την ερχόμενη Δευτέρα

Σταμπουλίδης: Έτοιμοι να ανοίξουμε την αγορά με «click away» την ερχόμενη Δευτέρα

15:58 12/1/2021

γενικός γραμματέας Εμπορίου

Κλασικά Έπιπλα