Σπίρτζης: Εντός του έτους ενισχύονται με προσωπικό τα μέσα μαζικής μεταφοράς

30/8/2018 19:19    υπουργός Μεταφορών
«Στον τομέα των υποδομών πρέπει να κάνουμε πολλά βήματα, όχι απλώς να ονοματίσουμε τα έργα που πρέπει να γίνουν, αλλά να δώσουμε πραγματική υπόσταση σε μία σειρά από θεσμικές τομές που έχουν γίνει, ώστε να μπουν στη ζωή μας και να δει ο πολίτης την διαφορετική λειτουργία και τον διαφορετικό τρόπο με τον οποίο γίνονται τα δημόσια έργα. Και βέβαια, ένα συγκεκριμένο, ιεραρχημένο, αξιολογημένο σχέδιο υποδομών, για όλη τη χώρα. Να ξέρουμε όλοι ποιες είναι οι υποδομές που πρέπει να γίνουν, ποιο είναι το σχέδιο, γιατί αυτή η ιεράρχηση και όχι κάποια άλλη».

Αυτό δήλωσε μεταξύ άλλων σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό "105,5 Στο Κόκκινο", ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, τονίζοντας ότι «η μεγάλη προτεραιότητα πλέον πρέπει να δοθεί στις μεταφορές, στα μαζικά μέσα μεταφοράς και την ποιοτική τους αναβάθμιση. Πόσο κοστίζουν στον πολίτη στην καθημερινότητα, τι ποιότητα έχουν και τι ποσότητα, στην Αθήνα, την Θεσσαλονίκη, σε όλη την Ελλάδα. Δεν μπορεί η χώρα να περιμένει, με μία νεοφιλελεύθερη λογική μη σχεδιασμού και υποστελέχωσης σε σειρά κρίσιμων τομέων. Δεν είναι π.χ. δυνατόν να μην έχουμε οδηγούς στα λεωφορεία, να μην έχουμε μηχανοδηγούς στα τρένα και στο μετρό, να μην έχουμε ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, γιατί το κόστος για τους αντίστοιχους οργανισμούς είναι πολλαπλάσιο».

 Θα υπάρξει πρόγραμμα ενίσχυσης με ανθρώπινο δυναμικό για τους συγκεκριμένους φορείς, επιβεβαίωσε ο κ. Σπίρτζης, «προφανώς, θα είναι κερδοφόρο για αυτούς τους οργανισμούς». Οι προσλήψεις θα γίνουν «προφανώς μέσω ΑΣΕΠ, προφανώς με ορθολογισμό, προφανώς με απόλυτο κριτήριο το τι πραγματικά χρειάζονται».

 Αναφερόμενος στη σημερινή κατάσταση, ο κ. Σπίρτζης επιβεβαίωσε ότι το προηγούμενο διάστημα και με την τουριστική περίοδο στην κορύφωσή της, υπήρχαν περιπτώσεις που στην "μπλε γραμμή" του μετρό κινείτο συρμός ανά 20 λεπτά, ενώ «υπάρχουν και χειρότερα, λόγω έλλειψης προσωπικού, απαγόρευσης προσλήψεων σε κρίσιμες ειδικότητες, ενός δογματισμού που υπάρχει», καθώς «έχουμε αποδείξει ότι αυτά που πληρώνουν οι Οργανισμοί σε ρεπό και σε υπερωρίες είναι πολλαπλάσια του να κάνουν τις απαραίτητες προσλήψεις».
 
Όπως προανήγγειλε, οι σχετικές κινήσεις για την ενίσχυση των μαζικών μεταφορών με προσωπικό «θα γίνουν μέσα στον χρόνο», ενώ σημείωσε ότι «ο προγραμματισμός δεν είναι προσλήψεις για να κάνουμε προσλήψεις, γίνεται μεγάλη προσπάθεια αναθεώρησης του πώς λειτουργούν οι αστικές συγκοινωνίες στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη. Ο ΟΑΣΑ και ο ΟΣΕΘ (ο αντίστοιχος φορέας της Θεσσαλονίκης) θα έχουν σχεδιασμό σε επίπεδο νομού και όχι μόνο στο χώρο ευθύνης του. Θα εντάξουν στο σχεδιασμό και τα ΚΤΕΛ στις περιφερειακές ενότητες Αττικής και Θεσσαλονίκης αντίστοιχα. Τότε θα πρέπει να αναλύσουμε τις πραγματικές ανάγκες σε αυτούς τους οργανισμούς και τα διαφορετικά στάδια για την εξέλιξη και την παράδοση του μετρό στην Θεσσαλονίκη (δοκιμαστικά το 2019 και κανονικά το 2020) και την επέκταση στην Αθήνα, με την έναρξη του έργου της Γραμμής 4». 


ΑΠΕ

Επόμενο Προηγούμενο
 

Social Media - Thessaloniki
Βρες σε ποια χώρα ανήκει: Θα κάνεις το 10/10 στο κουίζ με τις σημαίες που δυσκολεύει ακόμα και πρέσβεις;

Βρες σε ποια χώρα ανήκει: Θα κάνεις το 10/10 στο κουίζ με τις σημαίες που δυσκολεύει ακόμα και πρέσβεις;

22:29 10/3/2021

χάσεις όπως οι άλλοι;

Αμόκ σε κάθε εμφάνισή του: Η δολοφονία του διάσημου Έλληνα τραγουδιστή που κάηκε απ’ τη φωτιά της Μαφίας

Αμόκ σε κάθε εμφάνισή του: Η δολοφονία του διάσημου Έλληνα τραγουδιστή που κάηκε απ’ τη φωτιά της Μαφίας

22:10 10/3/2021

Άγγελος και διάβολος μαζί

Καλαμαριά: 43 απινιδωτές στις γειτονιές του δήμου για να σώζουν ζωές - Ειδοποίηση μέσω εφαρμογής!

Καλαμαριά: 43 απινιδωτές στις γειτονιές του δήμου για να σώζουν ζωές - Ειδοποίηση μέσω εφαρμογής!

22:01 10/3/2021

HEART SAFE CITIES

Καθαρά Δευτέρα: Απαγορεύεται το πέταγμα χαρταετού

Καθαρά Δευτέρα: Απαγορεύεται το πέταγμα χαρταετού

20:48 10/3/2021

περιοριστικά μέτρα

Χρήμα, brand, εξαγωγές σε όλο τον κόσμο: Το λουκέτο του ελληνικού Κολοσσού που κανείς δεν πίστευε ότι θα χαθεί

Χρήμα, brand, εξαγωγές σε όλο τον κόσμο: Το λουκέτο του ελληνικού Κολοσσού που κανείς δεν πίστευε ότι θα χαθεί

11:20 10/3/2021

Από το ζενίθ στο ναδίρ

Κουίζ: Θυμάσαι την πρωτεύουσα των 10 νομών που δυσκολεύουν πιο πολύ τους μαθητές στα τεστ γεωγραφίας;

Κουίζ: Θυμάσαι την πρωτεύουσα των 10 νομών που δυσκολεύουν πιο πολύ τους μαθητές στα τεστ γεωγραφίας;

22:21 9/3/2021

πέρναγες τη βάση;

Μια άλλη Βουγιουκλάκη: Η κομμένη σκηνή της Αλίκης από την πιο εμπορική ταινία όλων των εποχών, που δεν είδαμε ποτέ

Μια άλλη Βουγιουκλάκη: Η κομμένη σκηνή της Αλίκης από την πιο εμπορική ταινία όλων των εποχών, που δεν είδαμε ποτέ

22:19 9/3/2021

Δείτε την κομμένη σκηνή

Τίναξε την μπάνκα: Η ταινιάρα για την οποία το Netflix έδωσε 55 εκατομμύρια ξεπέρασε κάθε προηγούμενο

Τίναξε την μπάνκα: Η ταινιάρα για την οποία το Netflix έδωσε 55 εκατομμύρια ξεπέρασε κάθε προηγούμενο

12:20 9/3/2021

Ξεπέρασε κάθε προηγούμενο για τα ευρωπαϊκά δεδομένα.

Καλαμαριά: Τέλος στους ξεχειλισμένους κάδους υπόσχεται ο δήμος - Τι αλλάζει (φωτο)

Καλαμαριά: Τέλος στους ξεχειλισμένους κάδους υπόσχεται ο δήμος - Τι αλλάζει (φωτο)

21:59 8/3/2021

Η καθαριότητα είναι ένα στοίχημα

«Βρομιά ή βρωμιά»; Θα κάνεις το 10/10 στο κουίζ με τις 10 ελληνικές λέξεις που οι περισσότεροι εξακολουθούν να κάνουν λάθος;

«Βρομιά ή βρωμιά»; Θα κάνεις το 10/10 στο κουίζ με τις 10 ελληνικές λέξεις που οι περισσότεροι εξακολουθούν να κάνουν λάθος;

21:48 8/3/2021

Ώρα να τεστάρεις τις γνώσεις σου

Κλασικά Έπιπλα