Σπίρτζης: Εντός του έτους ενισχύονται με προσωπικό τα μέσα μαζικής μεταφοράς

30/8/2018 19:19    υπουργός Μεταφορών
«Στον τομέα των υποδομών πρέπει να κάνουμε πολλά βήματα, όχι απλώς να ονοματίσουμε τα έργα που πρέπει να γίνουν, αλλά να δώσουμε πραγματική υπόσταση σε μία σειρά από θεσμικές τομές που έχουν γίνει, ώστε να μπουν στη ζωή μας και να δει ο πολίτης την διαφορετική λειτουργία και τον διαφορετικό τρόπο με τον οποίο γίνονται τα δημόσια έργα. Και βέβαια, ένα συγκεκριμένο, ιεραρχημένο, αξιολογημένο σχέδιο υποδομών, για όλη τη χώρα. Να ξέρουμε όλοι ποιες είναι οι υποδομές που πρέπει να γίνουν, ποιο είναι το σχέδιο, γιατί αυτή η ιεράρχηση και όχι κάποια άλλη».

Αυτό δήλωσε μεταξύ άλλων σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό "105,5 Στο Κόκκινο", ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, τονίζοντας ότι «η μεγάλη προτεραιότητα πλέον πρέπει να δοθεί στις μεταφορές, στα μαζικά μέσα μεταφοράς και την ποιοτική τους αναβάθμιση. Πόσο κοστίζουν στον πολίτη στην καθημερινότητα, τι ποιότητα έχουν και τι ποσότητα, στην Αθήνα, την Θεσσαλονίκη, σε όλη την Ελλάδα. Δεν μπορεί η χώρα να περιμένει, με μία νεοφιλελεύθερη λογική μη σχεδιασμού και υποστελέχωσης σε σειρά κρίσιμων τομέων. Δεν είναι π.χ. δυνατόν να μην έχουμε οδηγούς στα λεωφορεία, να μην έχουμε μηχανοδηγούς στα τρένα και στο μετρό, να μην έχουμε ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, γιατί το κόστος για τους αντίστοιχους οργανισμούς είναι πολλαπλάσιο».

 Θα υπάρξει πρόγραμμα ενίσχυσης με ανθρώπινο δυναμικό για τους συγκεκριμένους φορείς, επιβεβαίωσε ο κ. Σπίρτζης, «προφανώς, θα είναι κερδοφόρο για αυτούς τους οργανισμούς». Οι προσλήψεις θα γίνουν «προφανώς μέσω ΑΣΕΠ, προφανώς με ορθολογισμό, προφανώς με απόλυτο κριτήριο το τι πραγματικά χρειάζονται».

 Αναφερόμενος στη σημερινή κατάσταση, ο κ. Σπίρτζης επιβεβαίωσε ότι το προηγούμενο διάστημα και με την τουριστική περίοδο στην κορύφωσή της, υπήρχαν περιπτώσεις που στην "μπλε γραμμή" του μετρό κινείτο συρμός ανά 20 λεπτά, ενώ «υπάρχουν και χειρότερα, λόγω έλλειψης προσωπικού, απαγόρευσης προσλήψεων σε κρίσιμες ειδικότητες, ενός δογματισμού που υπάρχει», καθώς «έχουμε αποδείξει ότι αυτά που πληρώνουν οι Οργανισμοί σε ρεπό και σε υπερωρίες είναι πολλαπλάσια του να κάνουν τις απαραίτητες προσλήψεις».
 
Όπως προανήγγειλε, οι σχετικές κινήσεις για την ενίσχυση των μαζικών μεταφορών με προσωπικό «θα γίνουν μέσα στον χρόνο», ενώ σημείωσε ότι «ο προγραμματισμός δεν είναι προσλήψεις για να κάνουμε προσλήψεις, γίνεται μεγάλη προσπάθεια αναθεώρησης του πώς λειτουργούν οι αστικές συγκοινωνίες στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη. Ο ΟΑΣΑ και ο ΟΣΕΘ (ο αντίστοιχος φορέας της Θεσσαλονίκης) θα έχουν σχεδιασμό σε επίπεδο νομού και όχι μόνο στο χώρο ευθύνης του. Θα εντάξουν στο σχεδιασμό και τα ΚΤΕΛ στις περιφερειακές ενότητες Αττικής και Θεσσαλονίκης αντίστοιχα. Τότε θα πρέπει να αναλύσουμε τις πραγματικές ανάγκες σε αυτούς τους οργανισμούς και τα διαφορετικά στάδια για την εξέλιξη και την παράδοση του μετρό στην Θεσσαλονίκη (δοκιμαστικά το 2019 και κανονικά το 2020) και την επέκταση στην Αθήνα, με την έναρξη του έργου της Γραμμής 4». 


ΑΠΕ

Επόμενο Προηγούμενο
 

Μπήκαν, αλλά σε άλλο σπίτι: Ποιοι ήταν τελικά οι 3 ληστές που περιέγραψε ο πιλότος στην κατάθεσή του

Μπήκαν, αλλά σε άλλο σπίτι: Ποιοι ήταν τελικά οι 3 ληστές που περιέγραψε ο πιλότος στην κατάθεσή του

22:15 17/6/2021

Και όμως οι ληστές υπήρχαν

«Συμβαίνει εκείνο που θέλει ο ιός»: Ο καθηγητής Γουργουλιάνης εξηγεί με απλά λόγια γιατί οι μεταλλάξεις δεν είναι αυτό που νομίζουμε

«Συμβαίνει εκείνο που θέλει ο ιός»: Ο καθηγητής Γουργουλιάνης εξηγεί με απλά λόγια γιατί οι μεταλλάξεις δεν είναι αυτό που νομίζουμε

12:57 17/6/2021

«Αλλάζει» ο ιός; Φυσικά. Πρέπει, όμως, να φοβόμαστε;

Κάτω από 3 λάθη έχεις γνώσεις: Αναγνωρίζεις 10 ιστορικά πρόσωπα που δεν επιτρέπεται να μην ξέρεις;

Κάτω από 3 λάθη έχεις γνώσεις: Αναγνωρίζεις 10 ιστορικά πρόσωπα που δεν επιτρέπεται να μην ξέρεις;

00:17 17/6/2021

Ώρα να τεστάρεις τις γνώσεις σου

2000 ευρώ η δόση: Ποιες κατηγορίες θα πάρουν τα σωτήρια μονοκλωνικά που έρχονται στην Ελλάδα

2000 ευρώ η δόση: Ποιες κατηγορίες θα πάρουν τα σωτήρια μονοκλωνικά που έρχονται στην Ελλάδα

22:18 16/6/2021

Νέο όπλο στη φαρέτρα

Καλαμαριά: Πάνω από 2700 βιβλία διάβασαν μαθητές δημοτικού - Ρεκόρ ανάγνωσης!

Καλαμαριά: Πάνω από 2700 βιβλία διάβασαν μαθητές δημοτικού - Ρεκόρ ανάγνωσης!

15:31 16/6/2021

«ΒΙΒΛΙΟΣΚΩΛΗΚΕΣ»

«Δεν τρώμε, για να νικήσουμε το τέρας»: Τα Jumbo χάνουν για πρώτη φορά το μεγάλο πλεονέκτημά τους

«Δεν τρώμε, για να νικήσουμε το τέρας»: Τα Jumbo χάνουν για πρώτη φορά το μεγάλο πλεονέκτημά τους

10:14 16/6/2021

Φαίνεται πως το 2021 και το 2022 θα είναι ουσιαστικά χαμένες χρονιές για την εταιρεία

AstraZeneca παρενέργειες: Η απλή κίνηση της Σουηδίας που έλυσε πολύ νωρίς το πρόβλημα

AstraZeneca παρενέργειες: Η απλή κίνηση της Σουηδίας που έλυσε πολύ νωρίς το πρόβλημα

23:45 15/6/2021

Το έκαναν πολύ νωρίς..

Survivor: Αυτό είναι το ζευγάρι του μεγάλου τελικού που θα διεκδικήσει 100.000 ευρώ

Survivor: Αυτό είναι το ζευγάρι του μεγάλου τελικού που θα διεκδικήσει 100.000 ευρώ

22:43 15/6/2021

Έφτασε η μεγάλη στιγμή..

«Εξαιτίας του έγινε το 2-0, 2-3»: Ο cameraman που ευθύνεται για τη μεγαλύτερη ανατροπή στην ιστορία του Ρολάν Γκαρός

«Εξαιτίας του έγινε το 2-0, 2-3»: Ο cameraman που ευθύνεται για τη μεγαλύτερη ανατροπή στην ιστορία του Ρολάν Γκαρός

11:04 15/6/2021

Τεστ πανελλαδικών: 10 απλές ερωτήσεις γνώσεων για να δεις σε ποια σχολή αξίζεις να περάσεις

Τεστ πανελλαδικών: 10 απλές ερωτήσεις γνώσεων για να δεις σε ποια σχολή αξίζεις να περάσεις

00:02 15/6/2021

Ώρα να φανεί η αλήθεια

Κλασικά Έπιπλα