Συγκοινωνιακές λύσεις χαμηλού ανθρακικού αποτυπώματος σε πόλεις της Μεσογείου

14/10/2017 11:53    Πρόγραμμα ''REMEDIO''

Η ΜΑΘ ΑΑΕ/ΟΤΑ γενικά …

Η ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΤΑ (ΜΑΘ ΑAE/OTA) αποτελεί Αναπτυξιακή Διαδημοτική Εταιρεία των Οργανισμών της Πρωτοβάθμιας Τοπικής Αυτοδιοίκησης της ευρύτερης Μητροπολιτικής Αστικής Θεσσαλονίκης και ειδικότερα των Δήμων …

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ, ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ, ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ – ΜΕΝΕΜΕΝΗΣ, ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ – ΕΥΟΣΜΟΥ, ΝΕΑΠΟΛΗΣ – ΣΥΚΕΩΝ, ΔΕΛΤΑ, ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ, ΘΕΡΜΗΣ, ΧΑΛΚΗΔΟΝΟΣ, ΠΥΛΑΙΑΣ- ΧΟΡΤΙΑΤΗ

Η Εταιρεία λειτουργεί ως ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΤΑ με στόχο την παροχή Τεχνικής στήριξης και Διαχειριστικής υποστήριξης στους ΟΤΑ μετόχους της για τον Αναπτυξιακό Σχεδιασμό και την προετοιμασία, ωρίμανση και προώθηση σε χρηματοδοτικά μέσα των Δημοτικών έργων και σχεδίων με σημαντική Διαδημοτική και υπερδημοτική επίπτωση, των Διαδημοτικών έργων και σχεδίων συνεργασίας καθώς και έργων και σχεδίων Υπερδημοτικής κλίμακας σε συνεργασία με άλλους Αναπτυξιακούς φορείς της Αυτοδιοίκησης και του Δημόσιου και Κοινωνικού Τομέα.

Με βάση τα ανωτέρω αποτελεί ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΤΕΧΝΙΚΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ των ΟΤΑ και Κοινωνικών Εταίρων του ευρύτερου Δημόσιου Τομέα και του χώρου της Κοινωνίας των Πολιτών στο πλαίσιο μιας συνεκτικής …

“ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ της ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΧΩΡΙΚΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ και ΕΔΑΦΙΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ της ΑΣΤΙΚΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ”

… την οποία προωθεί ως αναπτυξιακό σχεδιασμό στο πλαίσιο χρηματοδοτικών μηχανισμών της ΕΕ στην Ελλάδα καθώς και άλλων Εθνικών, Ευρωπαϊκών και Διεθνών χρηματοδοτικών – δανειοδοτικών ή δωρεακών Μέσων.

Η ΜΑΘ ΑΑΕ/ΟΤΑ ειδικότερα …

…συμμετέχει στο έργο «ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΛΥΣΕΩΝ ΧΑΜΗΛΟΥ ΑΝΘΡΑΚΙΚΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΟΣ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ», “REgeneratingmixed – use MED urban communities congested by traffic through Innovative low carbon mobility sOlutions”, (REMEDIO), το οποίο εντάσσεται στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεσογειακής Συνεργασίας MED 2014 – 2020.

Το πρόγραμμα “REMEDIO” έχει ως αντικείμενο την προώθηση λύσεων χαμηλού ανθρακικού αποτυπώματος στο κυκλοφοριακό πρόβλημα Μεσογειακών πόλεων.

Ειδικότερα στο έργο συμμετέχουν ως Εταίροι οι παρακάτω φορείς :

  1. Regional Agency for Environment Protection in Veneto Region
  2. Municipality of Treviso
  3. Aristotle University of Thessaloniki
  4. Metropolitan Development Agency of Thessaloniki S.A.
  5. Instituto Superior Técnico – Lisbon
  6. Municipality of Loures – Lisbon
  7. University of Seville
  8. City of Split

Για την περιοχή της Θεσσαλονίκης, ως περιοχή παρέμβασης, έχει οριστεί ο Ανατολικός οριζόντιος άξονας κυκλοφορίας έχοντας ως αφετηρία το αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στο Φοίνικα (στα όρια του Δήμου Καλαμαριάς) και διαπερνώντας την Οδό Εθνικής Αντιστάσεως, τις Λεωφόρους Βασιλίσσης Όλγας, Βασιλέως Γεωργίου Α’ και την Οδό Μανόλη Ανδρόνικου καταλήγει στην Πλατεία της ΧΑΝΘ.

Όσον αφορά την εταιρικότητα για την πόλη της Θεσσαλονίκης στο Πρόγραμμα συμμετέχει εκτός της ΜΑΘ ΑΑΕ/ΟΤΑ ως ισότιμος Επιστημονικός Εταίρος το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης – Εργαστήριο Φυσικής της Ατμόσφαιρας του Τμήματος Φυσικής και ως συνδεόμενοι εταίροι (Associated Partners) του έργου «REMEDIO», ο Δήμος Θεσσαλονίκης, Δήμος Καλαμαριάς, Δήμος Παύλου Μελά και το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης.

Επιπλέον η ΜΑΘ ΑΑΕ/ΟΤΑ έχει θεσμοθετημένη συνεργασία μέσω Προγραμματικής Σύμβασης με φορείς, οι οποίοι διαθέτουν εξειδικευμένη και μοναδιαία τεχνογνωσία σε σχέση με το είδος και τις ανάγκες των δράσεων που υλοποιούνται:

  • Την ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ Α.Ε.
  • Το ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ & ΔΙΚΤΥΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ του ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΡΕΥΝΑΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
  • Την ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΘΕΑΜΑΤΟΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Κατά την υλοποίηση του προγράμματος προβλέπεται ευρεία διαβούλευση με φορείς και αρχές, άμεσα ή έμμεσα εμπλεκόμενους, στο σχεδιασμό της Οδικής κυκλοφορίας καθώς και με το ευρύ κοινό, ώστε να διερευνηθούν και να διατυπωθούν λύσεις που θα έχουν την ευρύτερη δυνατή αποδοχή.

Ως πρώτο βήμα για τη συμμετοχή του κοινού, υλοποιείται η παρούσα έρευνα ερωτηματολογίου προς  κατοίκους, εργαζόμενους και μετακινούμενους μέσω του άξονα.

Με την έρευνα αυτή, επιδιώκεται η καταγραφή απόψεων για το πώς αντιλαμβάνονται οι παραπάνω ομάδες του πληθυσμού τα πλεονεκτήματα και τα προβλήματα του άξονα αυτού. Επιπλέον, επιδιώκεται η καταγραφή πιθανών τρόπων αντιμετώπισης των προβλημάτων με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας ζωής, εργασίας και μετακίνησης, στη βάση μέτρων προστασίας της ποιότητας της ατμόσφαιρας.

Το έργο χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ)

Συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο


Επόμενο Προηγούμενο
 

Σεισμός 4 Ρίχτερ στη Λέσβο

Σεισμός 4 Ρίχτερ στη Λέσβο

13:09 16/9/2017

γεωδυναμικo ινστιτούτο

Το πρόγραμμα Μητσοτάκη στη ΔΕΘ

Το πρόγραμμα Μητσοτάκη στη ΔΕΘ

13:04 16/9/2017

ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας

Βρέθηκε πλανήτης πιο... μαύρος κι από την πίσσα

Βρέθηκε πλανήτης πιο... μαύρος κι από την πίσσα

12:51 16/9/2017

NASA

Μεγάλο κακό κάνει το πολύ πορνό στον άντρα!

Μεγάλο κακό κάνει το πολύ πορνό στον άντρα!

12:38 16/9/2017

Μπορεί να τινάξει στον αέρα την αυτοπεποίθηση

Λονδίνο: Ανθρωποκυνηγητό για την τρομοκρατική επίθεση στο μετρό

Λονδίνο: Ανθρωποκυνηγητό για την τρομοκρατική επίθεση στο μετρό

12:32 16/9/2017

Η βρετανική αστυνομία συνεχίζει τις έρευνες

Στους Ιταλούς και με τη... βούλα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Στους Ιταλούς και με τη... βούλα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

12:24 16/9/2017

Η συμφωνία και οι επενδύσεις των ξένων

Στη μνήμη των 353.000 - Αυτή είναι η φανέλα που επιθυμεί η ΠΑΕ Απόλλων Πόντου

Στη μνήμη των 353.000 - Αυτή είναι η φανέλα που επιθυμεί η ΠΑΕ Απόλλων Πόντου

12:13 16/9/2017

Άμεση αντίδραση υπήρξε από την ΠΑΕ Απόλλων Πόντου...

Η ΕΠΟ απαγορεύει τα μηνύματα για τη Γενοκτονία στις φανέλες των Ποντιακών ομάδων

Η ΕΠΟ απαγορεύει τα μηνύματα για τη Γενοκτονία στις φανέλες των Ποντιακών ομάδων

12:02 16/9/2017

έγγραφο

Πρόγραμμα δωρεάν μαθημάτων πληροφορικής

Πρόγραμμα δωρεάν μαθημάτων πληροφορικής

11:40 16/9/2017

Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.

Δεν παίρνει «μπροστά» η ηλεκτροκίνηση

Δεν παίρνει «μπροστά» η ηλεκτροκίνηση

11:22 16/9/2017

Πόσα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πουλήθηκαν στην Ελλάδα

Κλασικά Έπιπλα