Η παρωδία της Ελληνικής Black Friday 2020 αποκαλύπτεται σε αυτό το report του skroutz

10/12/2020 15:24    μαύρη Black Friday
Το Skroutz.gr παρουσίασε το report του για την Black Friday 2020 και ήδη πολλά μέσα ενημέρωσης το έχουν βγάλει. Ωστόσο μέσα στο δελτίο τύπου που δημοσίευσε το skroutz αναφέρεται και το εξής:

Συνολικά, το 8,3% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή ενώ το 87,9% σε παρόμοια τιμή (±10%). Το υπόλοιπο 3,8% των προϊόντων αγοράστηκε σε υψηλότερες τιμές.

Με λίγα λόγια δηλαδή, κολλάμε ένα ταμπελάκι Black Friday και το πουλάμε στην ίδια τιμή στη πλειοψηφία των περιπτώσεων. Όχι δεν πέφτουμε από τα σύννεφα, απλά μας έδωσε την ευκαιρία το skroutz με τα συγκεκριμένα στοιχεία που δημοσιεύει. Μπορείς βέβαια να βρεις και τιμές σκότωμα, αλλά σε λίγες περιπτώσεις.

Ολόκληρο το δελτίο τύπου

Το skroutz παρουσιάζει το Black Friday 2020 Report, μία συνολική αποτίμηση της φετινής και αποκλειστικά online Black Friday, στο πλαίσιο του ηγετικού του ρόλου στην συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα και με ευθύνη απέναντι στον καταναλωτή και τον συνεργαζόμενο επιχειρηματία.

Συγκεκριμένα, η Ομάδα Business Intelligence του Skroutz συνέλεξε και ανέλυσε τα δεδομένα για τις καταναλωτικές συμπεριφορές και τις αγοραστικές τάσεις, σύμφωνα με την κίνηση στην πλατφόρμα, τις πωλήσεις των συνεργαζόμενων καταστημάτων, καθώς και τα στατιστικά στοιχεία από την περυσινή Black Friday.

Σύγκριση Black Friday 2020 έναντι 2019:

Επίδραση στην αγορά και τα καταστήματα

Τα κύρια συμπεράσματα που προκύπτουν για την επίδραση της Black Friday 2020 συγκριτικά με την αντίστοιχη του 2019 είναι τα ακόλουθα:

Οι προσφορές διήρκησαν τουλάχιστον μία εβδομάδα, ξεκινώντας από το Σάββατο πριν την Black Friday
Οι επισκέψεις που πραγματοποιήθηκαν στο Skroutz αυξήθηκαν κατά 42% YoY και ανήλθαν σε 14,5 εκατ. επισκέψεις.
Ο όγκος των παραγγελιών παρουσίασε αύξηση σχεδόν κατά 150%, αγγίζοντας τις 972.000.
Υπήρξε εντυπωσιακή αύξηση του παραγόμενου τζίρου (GMV) κατά 44% YoY και κατά 73% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο το 2019 και διαμορφώθηκε σε €41,3 εκατ. για τα 6.600 εμπορικά καταστήματα που συνεργάζονται με το Skroutz.

Όσον αφορά την ετήσια ανάπτυξη στις κατηγορίες προϊόντων, πρωταγωνιστής είναι η κατηγορία «Σπίτι-Κήπος» με αυξημένες παραγγελίες κατά 255% και αύξηση κατά 124% στον παραγόμενο τζίρο.

Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων

Οι κατηγορίες προϊόντων «Σπίτι–Κήπος» και «Τεχνολογία» βρέθηκαν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών, απορροφώντας το σημαντικότερο ποσοστό επισκέψεων, του παραγόμενου τζίρου και του όγκου των παραγγελιών.

H κατηγορία «Υγεία – Ομορφιά», όπως και πέρυσι, βρέθηκε στην πέμπτη θέση όσον αφορά τις συνολικές επισκέψεις (9%) και είχε τον τρίτο υψηλότερο όγκο παραγγελιών επί του συνόλου (20%). Η εξέλιξη αυτή οφείλεται στον αυξημένο αριθμό προϊόντων ανά καλάθι αγοράς παρότι πρόκειται για προϊόντα με χαμηλότερη αξία.

Οι top-10 κατηγορίες σε πωλήσεις, clicks και παραγόμενο τζίρο (GMV)

Τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων σημείωσαν οι ακόλουθες κατηγορίες:

Θήκες κινητών τηλεφώνων
Κινητά τηλέφωνα
Χριστουγεννιάτικα στολίδια δέντρου
Sneakers
Βιβλία
Κρέμες προσώπου
Χριστουγεννιάτικα λαμπάκια
Αθλητικά παπούτσια
Βιταμίνες

Σημαντικές πωλήσεις είχαν επίσης οι κατηγορίες:

Προστασία οθόνης κινητών
Ανδρικά φούτερ
Ανδρικές φόρμες
Ειδικά συμπληρώματα
Παιχνίδια Playmobil
Χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά
Bluetooth handsfree
Μάσκες προστασίας
Επιτραπέζια παιχνίδια
Ανδρικά μπουφάν
Παιχνίδια Lego
Σαμπουάν
Προϊόντα καθαρισμού προσώπου
Γυναικεία αρώματα
Βαφές μαλλιών

Σύγκριση τιμών & πραγματικές Black Friday προσφορές

H Ομάδα Business Intelligence του Skroutz προέβη σε συγκριτική ανάλυση των τιμών πώλησης κατά την εβδομάδα της Black Friday με την αρχική τιμή κατά την προηγούμενη περίοδο δηλ. την εβδομάδα 07-13/11/2020.

Συνολικά, το 8,3% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή ενώ το 87,9% σε παρόμοια τιμή (±10%). Το υπόλοιπο 3,8% των προϊόντων αγοράστηκε σε υψηλότερες τιμές.
Οι κατηγορίες «Υγεία & Ομορφιά» και «Μόδα» παρουσίασαν τις σημαντικότερες εκπτώσεις.
Σε ποσοστό άνω του 10% τα χριστουγεννιάτικα στολίδια/λαμπάκια/διακοσμητικά, που αγοράστηκαν μέσω Skroutz ήταν σε υψηλότερες τιμές.
Το 17% από τα αθλητικά παπούτσια/ sneakers που πουλήθηκαν ήταν σε αξιοσημείωτη έκπτωση (>10%).

Συγκρίνοντας τις αγορές που πραγματοποιήθηκαν την εβδομάδα της Black Friday 2020 με αυτές του 2019, διαπιστώνεται ότι:

Τα προϊόντα που αγοράστηκαν σε πιο οικονομικές τιμές είναι περίπου στο ίδιο ποσοστό δηλ. 8,3% το 2020 έναντι 8,5% το 2019.
Τα προϊόντα που αγοράστηκαν σε υψηλότερη τιμή παρουσίασαν αύξηση (το ποσοστό για το 2019 ήταν 1,2% έναντι 3,8% για το 2020).

Αναλυτικά, τα στοιχεία της Black Friday μπορείτε να τα βρείτε στο https://www.skroutz.gr/black-friday


techmaniacs

Επόμενο Προηγούμενο
 

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το «Εξοικονομώ ΙΙ»

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το «Εξοικονομώ ΙΙ»

18:04 12/9/2017

Ο επιλέξιμος προϋπολογισμός, τα κονδύλια και οι επιλέξιμες κατοικίες

Αυτά είναι τα προγράμματα επιδότησης θέσεων εργασίας που υποσχέθηκε ο πρωθυπουργός

Αυτά είναι τα προγράμματα επιδότησης θέσεων εργασίας που υποσχέθηκε ο πρωθυπουργός

18:03 12/9/2017

αποσκοπούν σε πάνω από 100.000 θέσεις εργασίας

Έρχεται το Φεστιβάλ Παραδοσιακών Παιδικών Συγκροτημάτων στα Βασιλικά Θέρμης

Έρχεται το Φεστιβάλ Παραδοσιακών Παιδικών Συγκροτημάτων στα Βασιλικά Θέρμης

17:31 12/9/2017

Λαογραφικός Χορευτικός Σύλλογος Βασιλικών

«Λαβράκι» εκατομμυρίων ευρώ για λαθραία τσιγάρα στη Θεσσαλονίκη

«Λαβράκι» εκατομμυρίων ευρώ για λαθραία τσιγάρα στη Θεσσαλονίκη

17:23 12/9/2017

Γενική Διεύθυνση Τελωνείων & Ε.Φ.Κ.

Βυζαντινό Μουσείο Θεσσαλονίκης «Ευρωπαϊκές Ημέρες Πολιτιστικής Κληρονομιάς 2017»

Βυζαντινό Μουσείο Θεσσαλονίκης «Ευρωπαϊκές Ημέρες Πολιτιστικής Κληρονομιάς 2017»

17:17 12/9/2017

Είσοδος ελεύθερη

Ενισχυτική Διδασκαλία από το δήμο Θεσσαλονίκης

Ενισχυτική Διδασκαλία από το δήμο Θεσσαλονίκης

17:15 12/9/2017

Για έκτη συνεχόμενη χρονιά

Ανακοίνωση του ΟΑΣΘ για πρωτοετείς φοιτητές

Ανακοίνωση του ΟΑΣΘ για πρωτοετείς φοιτητές

16:56 12/9/2017

δικαιούνται μειωμένο εισιτηριο

Ρομποτική ηπατεκτομή για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Ρομποτική ηπατεκτομή για πρώτη φορά στην Ελλάδα

16:50 12/9/2017

«Παρά την οικονομική κρίση, τα ελληνικά νοσοκομεία προσφέρουν»

«Στυλό» για χειρουργούς εντοπίζει τον καρκίνο εντός δευτερολέπτων

«Στυλό» για χειρουργούς εντοπίζει τον καρκίνο εντός δευτερολέπτων

15:19 12/9/2017

150 φορές πιο γρήγορα

Προσοχή: Ο ΕΦΕΤ ανακαλεί μη ασφαλές κρεατοσκεύασμα

Προσοχή: Ο ΕΦΕΤ ανακαλεί μη ασφαλές κρεατοσκεύασμα

15:17 12/9/2017

εικόνα

Κλασικά Έπιπλα