Μήνυμα μηδενικής ανοχής απέναντι στα περιβαλλοντικά εγκλήματα που συντελούνταν τα προηγούμενα χρόνια στέλνει ο δήμαρχος Ωραιοκάστρου, Παντελής Τσακίρης, με αφορμή την ενεργοποίηση σήμερα, Τρίτη 3 Μαρτίου 2020, το πρωί του σχεδιασμού του δήμου και της αντιδημαρχίας Καθημερινότητας για τον καθαρισμό παράνομων χωματερών, που είχαν δημιουργηθεί στο παρελθόν εντός των διοικητικών ορίων του δήμου Ωραιοκάστρου.
Από σήμερα το πρωί συνεργεία της αντιδημαρχίας Καθημερινότητας, υπό τον συντονισμό της αρμόδιας αντιδημάρχου Σοφίας Δημητριάδου, προχωρούν στον συστηματικό καθαρισμό οικοπέδου που είχε μετατραπεί σε μια απέραντη χωματερή, πλησίον του δημοτικού λαχανόκηπου.
Κατά τη σημερινή, πρώτη ημέρα της επιχείρησης φορτηγό του δήμου έκανε έξι δρομολόγια, για να απομακρύνει από το σημείο ξερά κλαδιά, στρώματα, μπάζα, ογκώδη απορρίμματα και κάθε λογής σκουπίδια, τα οποία επιβαρύνουν την ευρύτερη περιοχή.
Σύμφωνα με την αρμόδια αντιδήμαρχο Καθημερινότητας Σοφία Δημητριάδου, ο πλήρης καθαρισμός του συγκεκριμένου οικοπέδου αναμένεται μέχρι το τέλος του τρέχοντος μήνα, ενώ θα ακολουθήσουν ανάλογες επιχειρήσεις για τον καθαρισμό και άλλων σημείων για τα οποία ο δήμος δέχθηκε καταγγελίες ότι έχουν μετατραπεί σε παράνομες χωματερές.
«Είμαστε αποφασισμένοι να βάλουμε τέλος στη ντροπή των παράνομων χωματερών που είχαν αναπτυχθεί στον δήμο μας τα προηγούμενα χρόνια», σημείωσε σύμφωνα με το
typosthes ο δήμαρχος Ωραιοκάστρου Παντελής Τσακίρης, ενώ και η αντιδήμαρχος Καθημερινότητας επεσήμανε ότι η δημοτική αρχή θα επιδείξει πολύ μεγάλη αυστηρότητα απέναντι σε φαινόμενα περιβαλλοντικής επιβάρυνσης.
Όπως ανέφερε ο κ. Τσακίρης, σε αυτή τη φάση η προσπάθεια καθαρισμού των χώρων αυτών γίνεται με το προσωπικό και με τα μέσα που έχουν στη διάθεσή τους ο δήμος Ωραιοκάστρου και η αντιδημαρχία Καθημερινότητας. Ο δήμαρχος Ωραιοκάστρου τόνισε ότι η οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος θα επέλθει μέσα από την ανάθεση του σκέλους της διαχείρισης των ογκωδών αντικειμένων σε ιδιώτη, σκοπό για τον οποίο έχουν εγγραφεί στον προϋπολογισμό του δήμου κονδύλια ύψους 500.000 ευρώ.