Τι δήλωσε ο Χρήστος Σπίρτζης στο πλαίσιο του 3ου Thessaloniki Summit για ΟΑΣΘ και Μετρό.
Για τον ΟΑΣΘ: Βρέθηκαν χρήματα για την προμήθεια νέων λεωφορείων, για τις Δημόσιες Αστικές Συγκοινωνίες και της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Πριν λίγες μέρες, πριν ένα μήνα περίπου, ψηφίστηκε το νέο θεσμικό πλαίσιο για τις Αστικές Συγκοινωνίες που επιτρέπει επιτέλους, να έχουμε έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό για την Περιφερειακή Ενότητα Αττικής και Θεσσαλονίκης. Άρα, θα έχουμε έναν οριστικό σχεδιασμό που θα παρουσιαστεί πάρα πολύ σύντομα και θα εφαρμοστεί παράλληλα με τους διαγωνισμούς για την προμήθεια νέων λεωφορείων, για τα δύο μητροπολιτικά κέντρα της χώρας.
Επιπλέον, θα ενεργοποιηθεί ο νέος φορέας των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης ο ΑΣΥΘ που προβλέπεται στον Νόμο. Ο ΟΑΣΘ, όπως γνωρίζετε, θα εκκαθαριστεί και θα τελειώσει και οριστικά από τη μνήμη, από τις κακές μνήμες που έχουν από αυτόν οι Θεσσαλονικείς και οι επισκέπτες τον φορέα και τη διαδρομή του.
Για το Μετρό: Εχουν πολύ συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα που τηρείται. Αυτό σημαίνει, ότι το 2019 μπαίνει σε δοκιμαστική λειτουργία η γραμμή, με εξαίρεση τον σταθμό Βενιζέλου που γνωρίζετε τη λύση, την τεχνική λύση που έχει δοθεί. Άρα από το σιδηροδρομικό σταθμό μέχρι το τέλος της κύριας γραμμής και λίγους μήνες αργότερα και μέχρι την Καλαμαριά, θα έχουμε δοκιμαστική λειτουργία ώστε το 2020 να παραδοθεί για χρήση στους πολίτες της Θεσσαλονίκης, επιτέλους.