Οι διαδικτυακές αγορές εκτοξεύτηκαν εν μέσω καραντίνας και αρκετοί είναι αυτοί που ψάχνουν προϊόντα για να φορέσουν μέσα στο σπίτι.
Στις περισσότερες χώρες του κόσμου η Adidas είδε τις πωλήσεις της κλασικής της σαγιονάρας πισίνας να αυξάνονται κατακόρυφα, ένα γεγονός που έρχεται σε αντίθεση με τα τριμηνιαία οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας που δείχνουν μεγάλη μείωση των πωλήσεων εξαιτίας της επιδημίας του κορονοϊού.
Το ποσοστό πωλήσεων της πλαστικής σαγιονάρας με το όνομα Adilette, που συνήθως φορούν στις πισίνες, κατέγραψε τριψήφια αύξηση τον Απρίλιο.
«Πιθανόν διότι οι άνθρωποι θεωρούν ότι είναι ένα πολύ καλό προϊόν για να φορούν μέσα στο σπίτι» δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρείας Κάσπερ Ρόρστεντ.
Η αύξηση παρατηρείται σε σχέση με τον μέσο όρο πωλήσεων του προϊόντος αυτού τους τελευταίους μήνες, διευκρίνισε εκπρόσωπος της Adidas. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι καταγράφηκε ρεκόρ πωλήσεων στα στρώματα γιόγκα το τρίμηνο που πέρασε σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, που επικαλείται στοιχεία του AFP.
Οι επιτυχίες αυτές όμως δεν κατάφεραν να επηρεάσουν σημαντικά τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του έτους, με την Adidas να σημειώνει πτώση 19% στις παγκόσμιες πωλήσεις, οι οποίες μειώθηκαν στα 4,75 δισεκ. ευρώ.
Οι διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν σε αυτό το διάστημα κατά 35%, και κατά 55% τον Μάρτιο όταν η εταιρεία έκλεισε τα εργοστάσιά της στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική, ενώ άνοιγε αυτά στην Κίνα έπειτα από ένα μήνα.