Παιδικά ενδύματα, υποδήματα (κυρίως γυναικεία), πασχαλιάτικα είδη διακόσμησης και νεανικά γυναικεία ενδύματα και εσώρουχα είχαν την τιμητική τους σήμερα – πρώτη ημέρα επαναλειτουργίας της αγοράς στη Θεσσαλονίκη με τη μέθοδο του “click away” – στην αγορά της Καλαμαριάς, στην οποία η πλειοψηφία των καταστηματαρχών που ερωτήθηκαν από το
thesseconomy.gr λίγο πριν το κλείσιμο των καταστημάτων χαρακτήρισαν την κίνηση από καλή έως πολύ καλή, σε αντίθεση με την μάλλον υποτονική εικόνα που επικράτησε στην αγορά του κέντρου της Θεσσαλονίκης. Δε λείπουν βέβαια και στην Καλαμαριά οι περιπτώσεις σε επιμέρους είδη ένδυσης που το clic away λειτουργεί, όπως μας επισημάνθηκε, αποτρεπτικά για αγορές.
Πολύ καλή χαρακτήρισε την κίνηση η κα.Ελευθερία Π., υπεύθυνη πωλήσεων σε κατάστημα παιδικής ένδυσης γνωστής ελληνικής αλυσίδας στην οδό Πασσαλίδη (σ.σ. ο πιο εμπορικός δρόμος της αγοράς της Καλαμαριάς), σημειώνοντας μάλιστα ότι έχουν κλειστεί πολλά ραντεβού και για τις επόμενες ημέρες.
Ανάλογη ικανοποίηση εκφράζει και η κα.Κρυσταλλία Γ. από κατάστημα ειδών διακόσμησης στον ίδιο δρόμο, με το ενδιαφέρον του κόσμου να επικεντρώνεται στα πασχαλινά είδη, ενώ πολύ καλή χαρακτήρισε τη σημερινή κίνηση και η πωλήτρια δημοφιλούς μπουτίκ γυναικείας ένδυσης πολυτελείας, η οποία σημειωτέον έχει επενδύσει και στις ηλεκτρονικές πωλήσεις πολύ πριν την πανδημία, με αποτέλεσμα να κάνει ικανοποιητικές πωλήσεις και στη διάρκεια του lockdown.
“Υπάρχει ενδιαφέρον του κόσμου”, σημείωσε από την πλευρά της και η κα.Γεωργία Λ., εκ των ιδιοκτητών αλυσίδας καταστημάτων υποδημάτων με μακρόχρονη παρουσία στην αγορά της Καλαμαριάς, ενώ καλή χαρακτήρισε την κίνηση και η κα.Μαρία Κ., ιδιοκτήτρια καταστήματος γυναικείας spor-chic ένδυσης.
Από το πρωί μέχρι το μεσημέρι, εξάλλου, έβλεπε κανείς σήμερα αρκετό κόσμο να κρατάει σακούλες με υποδήματα και από άλλο δημοφιλές κατάστημα στην Πασσαλίδη, ενώ ουρές – όπως και τις προηγούμενες φορές που είχαν αρθεί lockdowns – υπήρχαν σχεδόν συνέχεια έξω από κατάστημα γνωστής αλυσίδας γυναικείων νεανικών εσωρούχων. Χαρακτηριστική εικόνα σε πλήθος καταστημάτων, επίσης, ήταν η επίδειξη – κατά το δυνατόν – των ειδών ένδυσης, υπόδησης κ.ο.κ. που ενδιέφεραν τους καταναλωτές στις εισόδους των μαγαζιών από τις πωλήτριες.
Δε λείπουν όμως και στην Καλαμαριά οι περιπτώσεις που το “click away” όχι απλά δυσχεραίνει αλλά αποτρέπει τις πωλήσεις παρά το ενδιαφέρον του κόσμου, όπως στην περίπτωση δημοφιλούς μπουτίκ γυναικείας ένδυσης πολυτελείας, στην οποία όπως μας επισημάνθηκε υπήρξε ενδιαφέρον από τακτικές πελάτισσες για ραντεβού, αλλά όταν πληροφορήθηκαν ότι δεν μπορούν να δοκιμάσουν τα ενδύματα τελικά δεν έκλειναν ραντεβού.
“Δύσκολες” χαρακτήρισε τις πωλήσεις με τη μέθοδο του click away και η υπεύθυνση καταστήματος-πρατηρίου βιοτεχνίας νυχτικών-πυτζαμών.
Η κινητικότητα που επικράτησε από το πρωί μέχρι το μεσημέρι στην αγορά της Καλαμαριάς και οι παραπάνω επισημάνσεις των καταστηματαρχών δείχνουν, πάντως, σε κάθε περίπτωση ότι οι Καλαμαριώτες και ιδιαίτερα οι Καλαμαριώτισσες -τουλάχιστον την πρώτη ημέρα επαναλειτουργίας της αγοράς – προτίμησαν να κάνουν τις αγορές τους στην περιοχή τους, στηρίζοντας τα τοπικά καταστήματα.