Τα κορίτσια της Εθνικής ομάδας, μας χάρισαν το πρώτο μετάλλιο στη χθεσινή αγωνιστική ημέρα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Τεχνικής Κολύμβησης, που διεξάγεται στην Κορέα, κατακτώντας την 3η θέση στη σκυτάλη 4x200μ επιφάνειας!
Στη μεγάλη αυτή επιτυχία συμμετείχαν και δύο αθλήτριες του Κολυμβητικού Ομίλου Καλαμαριάς, η Ελένη Καλφίδου και η Ιφιγένεια Τελιούση, γεμίζοντάς μας υπερηφάνεια με την εξαιρετική τους παρουσία!
Η Ελένη Καλφίδου αγωνίστηκε επίσης και στα 400μ επιφάνειας, όπου κατέλαβε την 12η θέση με χρόνο 3:24.00, πραγματοποιώντας ακόμη μία αξιόλογη εμφάνιση σε παγκόσμιο επίπεδο.
Θερμά συγχαρητήρια στις αθλήτριές μας και σε όλη την ελληνική ομάδα για τη σπουδαία αυτή επιτυχία!
Συνεχίζουμε δυνατά!