Μπορεί για την κεντρική γραμμή η Αττικό Μετρό να κάνει αγώνα δρόμου για να προλάβει τις ημερομηνίες και να παραδώσει το έργο εγκαίρως με τον σταθμό Βενιζέλου, στα δυτικά ωστόσο προχωρούν οι διαδικασίες για τις επεκτάσεις.
Η αποσφράγιση των προσφορών για τον διαγωνισμό που αφορά τις πρόδρομες εργασίες για την επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης έγινε την Τρίτη. Μειοδότης αναδείχτηκε η ΙΝΤΡΑΚΑΤ, με ποσοστό 27,03%.
Ο διαγωνισμός, που σύμφωνα με το ethnos, ολοκληρώθηκε ύστερα από δύο παρατάσεις, αφορά την εκπόνηση των απαιτούμενων μελετών, η εκτέλεση των αρχαιολογικών εργασιών, των διερευνητικών εργασιών των δικτύων κοινής ωφελείας, των εργασιών κυκλοφοριακών παρακάμψεων και λοιπών απαιτούμενων εργασιών, στους χώρους του έργου της βορειοδυτικής επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης, καθώς και στον χώρο επέκτασης του αμαξοστασίου Πυλαίας.
Ο προϋπολογισμός του έργου φτάνει σε 18,6 εκατ. ευρώ, ενώ ο χρόνος ολοκλήρωσης έχει οριστεί στους 24 μήνες.
Κυκλική χάραξη
Η επέκταση προς τα δυτικά έχει κυκλική χάραξη, που ξεκινά από τον τερματικό σταθμό «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός» και καταλήγει στον σταθμό «Δημοκρατία». Το μήκος της γραμμής θα φτάνει στα 11 χλμ. και θα εξυπηρετεί τους δήμους «Αμπελοκήπων – Μενεμένης», «Κορδελιού – Ευόσμου», «Παύλου Μελά» και «Νεάπολης – Συκεών».
Θα κατασκευαστούν εννιά υπόγειοι σταθμοί με τα ίδια χαρακτηριστικά της βασικής γραμμής, δηλαδή με μήκος περίπου 60 μέτρων και κεντρική αποβάθρα. Οι σταθμοί που προβλέπονται μετά τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό είναι οι: Επτάλοφος, Μενεμένη, Κορδελιό, Εύοσμος, Ηλιούπολη, Σταρούπολη, Πολίχνη, Νεάπολη, και θα επιστρέφει στον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.