Από εχθες Τρίτη τέθηκε σε λειτουργία η νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, αφού παραδόθηκε και το τελευταίο τμήμα της νέας γραμμής μεταξύ Λιανοκλαδίου – Δομοκού.
Για περίπου 30-40 μέρες η γραμμή θα λειτουργεί με ντιζελοκίνητα τρένα για να δοκιμαστεί και να τεθεί σε χρήση η ηλεκτροκίνηση και η σηματοδότηση της γραμμής. Σε 3 ώρες και 40 λεπτά Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
Στο τελευταίο τμήμα που παραδόθηκε σε κυκλοφορία και συγκεκριμένα στην περιοχή Εκκάρας Δομοκού, βρίσκεται η νέα τοξωτή – μεταλλική και σεισμικά μονωμένη σιδηροδρομική γέφυρα ΣΓ26 η οποία αποτελεί ένα ιδιαίτερο τεχνικό επίτευγμα, η κατασκευή του οποίου ολοκληρώθηκε τα τελευταία τρία χρόνια.
«Με τα έργα αυτά, η ΕΡΓΟΣΕ ολοκληρώνει το εμβληματικό για το σιδηρόδρομο μεγάλο έργο της κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής του βασικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας ”Πειραιάς – Αθήνα – Θεσσαλονίκη” με σύγχρονη, πλήρως διαλειτουργική διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή» επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ.
Πλέον με την χρήση της ηλεκτροκίνησης το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα γίνεται σε 3ώρες και 40 λεπτά.