Τέσσερις στους δέκα καταναλωτές πραγματοποιούν αγορές στη διάρκεια της Black Friday σύμφωνα με ανακοίνωση της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας.
Αν και δεν υπάρχει μονοσήμαντη ερμηνεία, τα στοιχεία του δείκτη κύκλου εργασιών δείχνουν ότι ο Νοέμβριος ως μήνας εμφανίζει σημαντική βελτίωση. Λόγω της μειωμένης κίνησης των ενδιάμεσων εκπτώσεων, κρίνεται ότι η Black Friday όντως δημιουργεί υψηλές προσδοκίες και τονώνει πρόσκαιρα τη ζήτηση, αναφέρει η ΕΣΕΕ.
Όπως παρατηρεί το Ινστιτούτο Μικρομεσαίων της ΕΣΕΕ οι καταναλωτές είναι περισσότερο έτοιμοι έναντι των επιχειρήσεων για αγορές κατά τη σημερινή ημέρα, κυρίως λόγω των προωθητικών ενεργειών που πραγματοποιούν οι μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων.
Το Ινστιτούτο προσθέτει πως τα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης είναι εκείνα που ωφελούνται περισσότερο από την αύξηση της κίνησης, ενώ ακολουθούν τα καταστήματα με ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές.
fpress