250 οδηγούς αναμένεται να προσλάβει ο ΟΑΣΘ

12/10/2018 19:22    ΑΣΕΠ
Σύμφωνα με πληροφορίες του left.gr, στο τελευταίο διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού συζητήθηκε το συγκεκριμένο θέμα και αποφασίστηκε να δρομολογηθούν οι τυπικές διαδικασίες για την προκήρυξη, μέσω ΑΣΕΠ, 250 θέσεων εργασίας οδηγών προκειμένου να καλυφθούν οι επιχειρησιακές ανάγκες του ΟΑΣΘ.

Όπως προσθέτουν οι ίδιες πηγές, είναι χαρακτηριστικό ότι σήμερα για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια υπάρχει τόσο μεγάλη διαθεσιμότητα «μάχιμων» λεωφορείων χωρίς ωστόσο να υπάρχει ο απαιτούμενος αριθμός οδηγών προκειμένου να τεθεί σε κυκλοφορία το σύνολο του διαθέσιμου στόλου.

Όταν ανέλαβε η νέα διοίκηση, τον Αύγουστο του 2017, παρέλαβε μόλις 245 λεωφορεία ικανά να τεθούν σε κυκλοφορία και σήμερα αυτός ο αριθμός έχει σχεδόν διπλασιαστεί. Μετά από συστηματικές και συντονισμένες προσπάθειες με την αγορά ανταλλακτικών, τη συνεργασία με την ΕΛΒΟ και την προληπτική συντήρηση που ξεκίνησε να γίνεται, ο αριθμός των λεωφορείων που ανατάχθηκαν έχουν φτάσει τα 470. 

Ωστόσο λόγω της έλλειψης οδηγών τα λεωφορεία που κυκλοφορούν καθημερινά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης κυμαίνονται από 420 έως 440.

Αξίζει να σημειωθεί, πάντα σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ότι από τις προηγούμενες διοικήσεις δεν είχε ληφθεί καμία μέριμνα ώστε να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα καθώς εκτός από την «κατάρρευση» της επιχειρησιακής ικανότητας του στόλου των οχημάτων ο Οργανισμός έχει σημαντικές ελλείψεις σε κρίσιμες ειδικότητες, κυρίως οδηγών, αλλά και εξειδικευμένου τεχνικού προσωπικού στα αμαξοστάσια.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης του ΟΑΣΘ αλλά και των στελεχών του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών σε περίπτωση που προχωρήσουν άμεσα οι διαδικασίες για την προκήρυξη του διαγωνισμού για τις προσλήψεις, τους πρώτους μήνες του 2019 θα έχει ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός και οι νέοι οδηγοί θα μπορούν να τεθούν στη διάθεση του Οργανισμού. 

Επίσης όπως έχει ανακοινωθεί από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών το επόμενο διάστημα αναμένεται να ξεκινήσουν και οι διαδικασίες για την προκήρυξη διαγωνισμού που αφορά στην προμήθεια 300 νέων λεωφορείων για τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη.  

Σύμφωνα με πληροφορίες στο τελευταίο διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού συζητήθηκε το συγκεκριμένο θέμα και αποφασίστηκε να δρομολογηθούν οι τυπικές διαδικασίες για την προκήρυξη, μέσω ΑΣΕΠ, 250 θέσεων εργασίας οδηγών προκειμένου να καλυφθούν οι επιχειρησιακές ανάγκες του ΟΑΣΘ.

Είναι χαρακτηριστικό ότι σήμερα για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια υπάρχει τόσο μεγάλη διαθεσιμότητα «μάχιμων» λεωφορείων χωρίς ωστόσο να υπάρχει ο απαιτούμενος αριθμός οδηγών προκειμένου να τεθεί σε κυκλοφορία το σύνολο του διαθέσιμου στόλου.

Όταν ανέλαβε η νέα διοίκηση, τον Αύγουστο του 2017, παρέλαβε μόλις 245 λεωφορεία ικανά να τεθούν σε κυκλοφορία και σήμερα αυτός ο αριθμός έχει σχεδόν διπλασιαστεί. Μετά από συστηματικές και συντονισμένες προσπάθειες με την αγορά ανταλλακτικών, τη συνεργασία με την ΕΛΒΟ και την προληπτική συντήρηση που ξεκίνησε να γίνεται, ο αριθμός των λεωφορείων που ανατάχθηκαν έχουν φτάσει τα 470. 

Ωστόσο λόγω της έλλειψης οδηγών τα λεωφορεία που κυκλοφορούν καθημερινά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης κυμαίνονται από 420 έως 440.

Αξίζει να σημειωθεί ότι από τις προηγούμενες διοικήσεις δεν είχε ληφθεί καμία μέριμνα ώστε να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα καθώς εκτός από την «κατάρρευση» της επιχειρησιακής ικανότητας του στόλου των οχημάτων ο Οργανισμός έχει σημαντικές ελλείψεις σε κρίσιμες ειδικότητες, κυρίως οδηγών, αλλά και εξειδικευμένου τεχνικού προσωπικού στα αμαξοστάσια.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης του ΟΑΣΘ αλλά και των στελεχών του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών σε περίπτωση που προχωρήσουν άμεσα οι διαδικασίες για την προκήρυξη του διαγωνισμού για τις προσλήψεις, τους πρώτους μήνες του 2019 θα έχει ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός και οι νέοι οδηγοί θα μπορούν να τεθούν στη διάθεση του Οργανισμού. 

Επίσης όπως έχει ανακοινωθεί από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών το επόμενο διάστημα αναμένεται να ξεκινήσουν και οι διαδικασίες για την προκήρυξη διαγωνισμού που αφορά στην προμήθεια 300 νέων λεωφορείων για τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη.  



Επόμενο Προηγούμενο
 

«Μας χτυπούσε μέχρι να βγάλουμε αίμα»: Η κακοποίηση του κοριτσιού- φαινόμενο πίσω απ’ τη λάμψη των μεταλλίων

«Μας χτυπούσε μέχρι να βγάλουμε αίμα»: Η κακοποίηση του κοριτσιού- φαινόμενο πίσω απ’ τη λάμψη των μεταλλίων

11:40 21/1/2021

Το πείραμα του «Perfect 10»

Γυμνάσια και λύκεια: 1η Φλεβάρη ανοίγουν με αυτά τα 8 μέτρα

Γυμνάσια και λύκεια: 1η Φλεβάρη ανοίγουν με αυτά τα 8 μέτρα

11:37 21/1/2021

Η απόφαση είναι ειλημμένη

Τι έδειξε το ιικό φορτίο στα λύματα της Θεσσαλονίκης

Τι έδειξε το ιικό φορτίο στα λύματα της Θεσσαλονίκης

19:36 20/1/2021

έρευνα

Θεσσαλονίκη: Στην έκθεση τα δύο μεγαλύτερα εμβολιαστικά κέντρα της χώρας

Θεσσαλονίκη: Στην έκθεση τα δύο μεγαλύτερα εμβολιαστικά κέντρα της χώρας

19:34 20/1/2021

εμβαδού χιλιάδων τετραγωνικών

Δαρδαμανέλης: Στα μαγαζιά της Καλαμαριάς τηρούνται όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα

Δαρδαμανέλης: Στα μαγαζιά της Καλαμαριάς τηρούνται όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα

18:31 20/1/2021

Rapid Tests σε δημότες και επαγγελματίες

6 χρόνια μετά την εξαφάνισή του ο Μητσάρας είναι ακόμα εδώ…

6 χρόνια μετά την εξαφάνισή του ο Μητσάρας είναι ακόμα εδώ…

14:24 20/1/2021

Και θα ζει όσα χρόνια και αν περάσουν

Πορεία αλληλεγγύης για τον Κουφοντίνα στην Καλαμαριά (βιντεο)

Πορεία αλληλεγγύης για τον Κουφοντίνα στην Καλαμαριά (βιντεο)

14:11 20/1/2021

την Τρίτη 19 Ιανουαρίου

Γιώργος Λιανός: Γιατί εγκαταλείπει την παρουσίαση του Survivor;

Γιώργος Λιανός: Γιατί εγκαταλείπει την παρουσίαση του Survivor;

22:54 19/1/2021

Θα τον αντικαταστήσει ο Acun Ilicali

«Εγώ τουφεκάω 10 σαν εσένα τη μέρα»: Η άγρια μέρα που Καραμανλής και Ωνάσης πιάστηκαν στα χέρια

«Εγώ τουφεκάω 10 σαν εσένα τη μέρα»: Η άγρια μέρα που Καραμανλής και Ωνάσης πιάστηκαν στα χέρια

22:52 19/1/2021

Κανείς δεν μπορούσε να το πιστέψει

Κάτω από 2 λάθη genius: Θα κάνεις το 10/10 στο κουίζ με τις πρωτεύουσες που δεν απαντά ούτε η Wikipedia;

Κάτω από 2 λάθη genius: Θα κάνεις το 10/10 στο κουίζ με τις πρωτεύουσες που δεν απαντά ούτε η Wikipedia;

21:04 19/1/2021

Σε προειδοποιούμε ότι είναι πολύ δύσκολο

Κλασικά Έπιπλα