Σύμφωνα με πληροφορίες του left.gr, στο τελευταίο διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού συζητήθηκε το συγκεκριμένο θέμα και αποφασίστηκε να δρομολογηθούν οι τυπικές διαδικασίες για την προκήρυξη, μέσω ΑΣΕΠ, 250 θέσεων εργασίας οδηγών προκειμένου να καλυφθούν οι επιχειρησιακές ανάγκες του ΟΑΣΘ.
Όπως προσθέτουν οι ίδιες πηγές, είναι χαρακτηριστικό ότι σήμερα για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια υπάρχει τόσο μεγάλη διαθεσιμότητα «μάχιμων» λεωφορείων χωρίς ωστόσο να υπάρχει ο απαιτούμενος αριθμός οδηγών προκειμένου να τεθεί σε κυκλοφορία το σύνολο του διαθέσιμου στόλου.
Όταν ανέλαβε η νέα διοίκηση, τον Αύγουστο του 2017, παρέλαβε μόλις 245 λεωφορεία ικανά να τεθούν σε κυκλοφορία και σήμερα αυτός ο αριθμός έχει σχεδόν διπλασιαστεί. Μετά από συστηματικές και συντονισμένες προσπάθειες με την αγορά ανταλλακτικών, τη συνεργασία με την ΕΛΒΟ και την προληπτική συντήρηση που ξεκίνησε να γίνεται, ο αριθμός των λεωφορείων που ανατάχθηκαν έχουν φτάσει τα 470.
Ωστόσο λόγω της έλλειψης οδηγών τα λεωφορεία που κυκλοφορούν καθημερινά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης κυμαίνονται από 420 έως 440.
Αξίζει να σημειωθεί, πάντα σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ότι από τις προηγούμενες διοικήσεις δεν είχε ληφθεί καμία μέριμνα ώστε να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα καθώς εκτός από την «κατάρρευση» της επιχειρησιακής ικανότητας του στόλου των οχημάτων ο Οργανισμός έχει σημαντικές ελλείψεις σε κρίσιμες ειδικότητες, κυρίως οδηγών, αλλά και εξειδικευμένου τεχνικού προσωπικού στα αμαξοστάσια.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης του ΟΑΣΘ αλλά και των στελεχών του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών σε περίπτωση που προχωρήσουν άμεσα οι διαδικασίες για την προκήρυξη του διαγωνισμού για τις προσλήψεις, τους πρώτους μήνες του 2019 θα έχει ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός και οι νέοι οδηγοί θα μπορούν να τεθούν στη διάθεση του Οργανισμού.
Επίσης όπως έχει ανακοινωθεί από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών το επόμενο διάστημα αναμένεται να ξεκινήσουν και οι διαδικασίες για την προκήρυξη διαγωνισμού που αφορά στην προμήθεια 300 νέων λεωφορείων για τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με πληροφορίες στο τελευταίο διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού συζητήθηκε το συγκεκριμένο θέμα και αποφασίστηκε να δρομολογηθούν οι τυπικές διαδικασίες για την προκήρυξη, μέσω ΑΣΕΠ, 250 θέσεων εργασίας οδηγών προκειμένου να καλυφθούν οι επιχειρησιακές ανάγκες του ΟΑΣΘ.
Είναι χαρακτηριστικό ότι σήμερα για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια υπάρχει τόσο μεγάλη διαθεσιμότητα «μάχιμων» λεωφορείων χωρίς ωστόσο να υπάρχει ο απαιτούμενος αριθμός οδηγών προκειμένου να τεθεί σε κυκλοφορία το σύνολο του διαθέσιμου στόλου.
Όταν ανέλαβε η νέα διοίκηση, τον Αύγουστο του 2017, παρέλαβε μόλις 245 λεωφορεία ικανά να τεθούν σε κυκλοφορία και σήμερα αυτός ο αριθμός έχει σχεδόν διπλασιαστεί. Μετά από συστηματικές και συντονισμένες προσπάθειες με την αγορά ανταλλακτικών, τη συνεργασία με την ΕΛΒΟ και την προληπτική συντήρηση που ξεκίνησε να γίνεται, ο αριθμός των λεωφορείων που ανατάχθηκαν έχουν φτάσει τα 470.
Ωστόσο λόγω της έλλειψης οδηγών τα λεωφορεία που κυκλοφορούν καθημερινά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης κυμαίνονται από 420 έως 440.
Αξίζει να σημειωθεί ότι από τις προηγούμενες διοικήσεις δεν είχε ληφθεί καμία μέριμνα ώστε να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα καθώς εκτός από την «κατάρρευση» της επιχειρησιακής ικανότητας του στόλου των οχημάτων ο Οργανισμός έχει σημαντικές ελλείψεις σε κρίσιμες ειδικότητες, κυρίως οδηγών, αλλά και εξειδικευμένου τεχνικού προσωπικού στα αμαξοστάσια.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης του ΟΑΣΘ αλλά και των στελεχών του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών σε περίπτωση που προχωρήσουν άμεσα οι διαδικασίες για την προκήρυξη του διαγωνισμού για τις προσλήψεις, τους πρώτους μήνες του 2019 θα έχει ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός και οι νέοι οδηγοί θα μπορούν να τεθούν στη διάθεση του Οργανισμού.
Επίσης όπως έχει ανακοινωθεί από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών το επόμενο διάστημα αναμένεται να ξεκινήσουν και οι διαδικασίες για την προκήρυξη διαγωνισμού που αφορά στην προμήθεια 300 νέων λεωφορείων για τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη.