Μυλόπουλος για Βενιζέλου: «Κύκλοι» υπονομεύουν το Μετρό Θεσσαλονίκης

28/9/2017 15:19    Σημαντικές καταγγελίες από τον πρόεδρο της Αττικό
Σημαντικές καταγγελίες από τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό, κ. Γιάννη Μυλόπουλο, ο οποίος με αφορμή τα δημοσιεύματα για κλείσιμο της Βενιζέλου και μονοδρόμηση της Εγνατίας ανέφερε πως υπάρχουν κύκλοι που υπονομεύουν το Μετρό Θεσσαλονίκης.

Αρχικά, προχώρησε στη διαβεβαίωση ότι δεν πρόκειται να κλείσει η Βενιζέλου ούτε θα χρειαστεί να μονοδρομηθεί η Εγνατία λόγω των έργων του μετρό. Μιλώντας στο ραδιόφωνο του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, «Πρακτορείο, 104,9 FM» ο Γ. Μυλόπουλος, επισήμανε ότι οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα είναι «χειρουργικές» προκειμένου να μην διαταραχτεί η ζωή και η εμπορική κίνηση στην περιοχή.

«Θέλω να καθησυχάσω τον κόσμο ότι το έργο προχωρεί. Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα είναι τέτοιες που δεν θα εμποδίσουν τη ζωή στην περιοχή, δεν θα χρειαστεί να κλείσει η Βενιζέλου για χρόνια, δεν θα κλείσει, ούτε θα μονοδρομηθεί η Εγνατία, θα γίνουν χειρουργικές κυκλοφοριακές επεμβάσεις, τέτοιες, ώστε και ο σταθμός της Βενιζέλου να μπορέσει να κατασκευαστεί, και η ζωή στη γύρω περιοχή να μην χειροτερέψει» είπε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Μυλόπουλος σχολίασε ότι οι διαμαρτυρίες και η δυσφορία εμπόρων και κατοίκων προέρχονται από τις καθυστερήσεις του έργου, τα προηγούμενα χρόνια και όχι από την εκτέλεση των εργασιών και έφερε ως παράδειγμα την Καλαμαριά όπου το έργο ακολουθεί με ακρίβεια το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης χωρίς την παραμικρή δυσφορία κατοίκων και επαγγελματιών.

«Η ζημιά που έγινε στη Θεσσαλονίκη δεν έγινε εξαιτίας του μετρό, έγινε λόγω των καθυστερήσεων του μετρό. Να είμαστε σαφείς σε αυτό. Το ξέρει αυτό η πόλη. Όταν πηγαίνω στη Βενιζέλου, οι έμποροι και καταστηματάρχες μου λένε ολοκληρώστε το έργο, να τελειώνουμε και αυτό προσπαθούμε να κάνουμε», ανέφερε ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό ΑΕ» και σημείωσε: «Μου έλεγε ο δήμαρχος Καλαμαριάς, ότι δεν υπάρχει καμία όχληση στους καταστηματάρχες της περιοχής, καμία διαμαρτυρία γιατί; γιατί το έργο ξεκίνησε και ολοκληρώνεται στην ώρα του. Εκεί που έχουμε διαμαρτυρίες είναι στα σημεία που το έργο ξεκίνησε το 2006, ήταν να ολοκληρωθεί το 2012 και αν αυτού το 2013 το σταμάτησαν. Και ήρθαμε το 2016 να το ξεκινήσουμε από την αρχή».

Ο Γιάννης Μυλόπουλος επανέλαβε με κατηγορηματικό τρόπο ότι γίνεται μία τεράστια προσπάθεια στη Θεσσαλονίκη να τελειώσει το μεγαλύτερο έργο υποδομής που έγινε ποτέ, η οποία υπονομεύεται, όπως είπε, από συγκεκριμένους κύκλους και μία εφημερίδα.

«Γίνεται μία μεγάλη και τίμια προσπάθεια το έργο να τελειώσει και κάποιοι βάζουν εμπόδια, διέρρευσαν λοιπόν μία μελέτη την οποία έστειλε ο ανάδοχος στην Αττικό Μετρό και η οποία έχει πάρα πολλές διορθώσεις και βελτιώσεις, τέτοιες που δεν αναγνωρίζει κανείς την αρχική της μορφή, μία ωραία εφημερίδα λοιπόν η οποία σχετίζεται με τον πολιτικό χώρο που ευθύνεται για το σταμάτημα του έργου, βγάζει μια είδηση και λέει ότι καταστρέφεται η Θεσσαλονίκη», είπε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε. και κάλεσε, για άλλη μία φορά, αυτούς τους κύκλους να πουν ευθέως αν θέλουν το μετρό στη Θεσσαλονίκη. «Αν θέλουν το μετρό ας συνεργαστούμε όλοι μαζί, ανεξαρτήτως ομάδων και πολιτικών κομμάτων γιατί το έργο δεν είναι του ΠΑΚΟΚ, της ΝΔ ή του ΣΥΡΙΖΑ, είναι το μετρό των Θεσσαλονικέων».

Ο κ. Μυλόπουλος ανέφερε ότι αν και δεν έτοιμος να παρουσιάσει την κυκλοφοριακή μελέτη, η οποία αυτή τη στιγμή εκπονείται και θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2017 ή στις αρχές του 2018, σε καμία περίπτωση η μελέτη που παρουσιάστηκε δεν ανταποκρίνεται στον μελλοντικό σχεδιασμό.

«Για αυτό και λέω ότι είναι πρόωρο από τον Σεπτέμβριο να προδικάζουν το αποτέλεσμα μίας μελέτης η οποία δεν έχει γίνει ακόμα», κατέληξε ο κ. Μυλόπουλος.



typosthes

Επόμενο Προηγούμενο
 

Θα εξαιρούνται από πλειστηριασμούς σπίτια αξίας έως 300.000 ευρώ

Θα εξαιρούνται από πλειστηριασμούς σπίτια αξίας έως 300.000 ευρώ

00:40 12/10/2017

οι διοικήσεις των τραπεζών συμφώνησαν

Στα μπαράζ του Μουντιάλ η Ελλάδα – Ποιοι είναι οι υποψήφιοι αντίπαλοι

Στα μπαράζ του Μουντιάλ η Ελλάδα – Ποιοι είναι οι υποψήφιοι αντίπαλοι

03:30 11/10/2017

Δε δυσκολεύτηκε το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα κόντρα στο Γιβραλτάρ

Στις 120 δόσεις οι οφειλές στον ΕΦΚΑ

Στις 120 δόσεις οι οφειλές στον ΕΦΚΑ

03:27 11/10/2017

προβλέπεται από το άρθρο 15 του νόμου για τον εξωδικαστικό μηχανισμό

Τρία στα τέσσερα μέλια περιέχουν νεονικοτινοειδή

Τρία στα τέσσερα μέλια περιέχουν νεονικοτινοειδή

03:12 11/10/2017

φυτοφάρμακα βρέθηκαν σε δείγματα από όλο τον κόσμο

Πουτζδεμόντ: Θα σεβαστώ τη βούληση των Καταλανών, θα διαπραγματευτώ

Πουτζδεμόντ: Θα σεβαστώ τη βούληση των Καταλανών, θα διαπραγματευτώ

03:08 11/10/2017

«Παγώνει» η απόφαση για ανεξαρτησία

Μικρές ποσότητες ραδιενέργειας στην ατμόσφαιρα της Ελλάδας

Μικρές ποσότητες ραδιενέργειας στην ατμόσφαιρα της Ελλάδας

03:05 11/10/2017

Άγνωστη η πηγή του ισότοπου Ru-106

Έτοιμοι για σεξ με ρομπότ οι άνθρωποι!

Έτοιμοι για σεξ με ρομπότ οι άνθρωποι!

03:02 11/10/2017

Ένα θέμα που είναι πλέον υπαρκτό

Τα παιδιά κινδυνεύουν από την ρύπανση ενώ περπατούν για το σχολείο

Τα παιδιά κινδυνεύουν από την ρύπανση ενώ περπατούν για το σχολείο

02:59 11/10/2017

ισπανική μελέτη

Ποιοι ευνοούνται από την παράταση στις εισφορές του ΕΦΚΑ

Ποιοι ευνοούνται από την παράταση στις εισφορές του ΕΦΚΑ

02:56 11/10/2017

ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ

Δελτίο τύπου της ΠΟΕ-ΟΤΑ για τον θάνατο εργαζομένου στην Καλαμαριά

Δελτίο τύπου της ΠΟΕ-ΟΤΑ για τον θάνατο εργαζομένου στην Καλαμαριά

02:51 11/10/2017

έγγραφο

Κλασικά Έπιπλα