Μετρό Θεσσαλονίκης: Πότε ξεκινούν τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια

11/7/2018 19:36    πρόεδρος της Αττικό Μετρό
Με γοργούς ρυθμούς άρχισε η τοποθέτηση των σιδηροτροχιών στο τμήμα του βασικού κορμού του Μετρό Θεσσαλονίκης από τον σταθμό Ανάληψης προς τον σταθμό Σιντριβανίου, όπως δήλωσε στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, «Πρακτορείο 104,9 FM», ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, τονίζοντας ότι σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα την άνοιξη του 2019 θα έχει ολοκληρωθεί η τοποθέτηση της επιδομής και μέσα στον επόμενο χρόνο «οι Θεσσαλονικείς θα βλέπουν τα τρένα να περνούν» (σ.σ. στο πλαίσιο των δοκιμαστικών δρομολογίων).

«Μέχρι το τέλος της χρονιάς θα τοποθετηθούν οι σιδηροτροχιές στις δυο σήραγγες από την Ανάληψη μέχρι το Συντριβάνι και στο δεύτερο εξάμηνο του 2019, θα τοποθετηθούν οι σιδηροτροχιές και από την Ανάληψη προς το αμαξοστάσιο» ανέφερε.

Ο κ. Μυλόπουλος επισήμανε ότι «όλοι οι σταθμοί έχουν ολοκληρωθεί κατασκευαστικά, εκτός από τους δύο κεντρικούς σταθμούς Βενιζέλου και Αγίας Σοφίας, ενώ ήδη αποσύρονται οι λαμαρίνες από τους δρόμους της Θεσσαλονίκης» και πρόσθεσε ότι φέτος, μετά από πάρα πολλά χρόνια, θα είναι η πρώτη χρονιά που η ΔΕΘ θα ανοίξει τις πύλες της χωρίς λαμαρίνες στην Εγνατία οδό.

Μάλιστα, ο ίδιος υπογράμμισε ότι «στη ΔΕΘ, φέτος θα έχουμε ένα από τα δικά μας βαγόνια που κατασκευάζονται στην Ιταλία και θα μπορούν να το επισκεφθούν οι πολίτες στη βόρεια πύλη της Διεθνούς Έκθεσης» και συμπλήρωσε πως «τα βαγόνια, σύμφωνα με την εταιρία που έχει αναλάβει την προμήθεια των συρμών, θα έρθουν στην Θεσσαλονίκη στα τέλη του 2018 με αρχές του 2019 και σε έναν χρόνο από σήμερα, θα έχουμε τη δυνατότητα να ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια».

Αναφερόμενος στις επεκτάσεις του Μετρό προς Δυτικά και προς το Αεροδρόμιο είπε ότι «το φθινόπωρο θα δημοπρατηθούν οι πρόδρομες εργασίες για τις μετακινήσεις των δικτύων (σ.σ. κοινής ωφέλειας), έτσι ώστε όταν χρηματοδοτηθεί, δημοπρατηθεί και ξεκινήσει το έργο των επεκτάσεων, να είναι απαλλαγμένο από τις πρόδρομες εργασίες, που είναι αιτίες καθυστέρησης, για να ολοκληρωθεί σε σύντομο χρόνο και η κατασκευή των επεκτάσεων στις δυτικές περιοχές της Θεσσαλονίκης».



Επόμενο Προηγούμενο