Ξεκίνησε το «στρώσιμο» των γραμμών στο Μετρό Θεσσαλονίκης

11/7/2018 00:25     από το σταθμό Ανάληψη
Ξεκίνησε χθες το στρώσιμο της επιδομής, δηλαδή της σιδηροδρομικής γραμμής από το σταθμό Ανάληψη στο σταθμό Συντριβανίου στη Σήραγγα 1 (εκείνη με κατεύθυνηση προς ανατολικά). Η επιδομή είναι από τα σημαντικότερα κατασκευαστικά γεγονότα για να ξεκινήσουν οι συρμοί τα δοκιμαστικά δρομολόγια στο Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μέχρι σήμερα επιδομή έχει στρωθεί και σκυροδετηθεί στο Αμαξοστάσιο της Πυλαίας. Όπως αναφέρουν πηγές του ypodomes.com η διαδικασία της επιδομής χωρίζεται σε τρία στάδια. Το πρώτο είναι το στρώσιμο της επιδομής, το δεύτερο είναι η “τακτοποίηση” κκαι το τρίτο η σκυροδέτηση. Είναι μία δουλειά που απαιτεί εξαιρετική ακρίβεια και δεν επιτρέπει το παραμικρό λάθος.

Η δυσκολία στην τοποθέτηση της επιδομής στο Μετρό Θεσσαλονίκης είναι οι στενές σήραγγες (στην Αθήνα έχουμε μία σήραγγα διπλής γραμμής ενώ στη Θεσσαλονίκη δύο σήραγγες μονής γραμμής) και όπως σημειώνουν οι ίδιες πηγές παρόμοια περίπτωση μπορούμε να βρούμε μόνο στο Μετρό της Κοπεγχάγης που είναι σαν να λέμε το “αδελφό σύστημα” δηλαδή ένα παρόμοιο Μετρό.

Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας για να μην υπάρξουν καθυστερήσεις είναι πως ταυτόχρονα έχουμε και την εγκατάσταση των Η/Μ όπου πολλά από αυτά τοποθετούνται κάτω από τις γραμμές. Είναι μία πολυσύνθετη, εξαιρετικά λεπτή και περίπλοκη διαδικασία στη φάση που είμαστε.

Μόλις ολοκληρωθεί αυτή η φάση οι εργασίες θα συνεχιστούν στη Σήραγγα 2 (με κατεύθυνση προς Δυτικά). Στη συνέχεια θα συνεχιστεί με την ίδια φιλοσοφία στο τμήμα Ανάληψη-Αμαξοστάσιο μέχρι να ολοκληρωθεί πλήρως η επιδομή για να ξεκινήσουν δρομολόγια οι συρμοί.

Επίσημα, ο πρώτος συρμός αναμένεται στα τέλη Αυγούστου για να παρουσιαστεί στην φετινή ΔΕΘ. Τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια εκτιμάται ότι θα ξεκινήσουν το δεύτερο εξάμηνο του 2019, όπου θα γίνουν εξαντλητικές δοκιμές πολύμηνες δοκιμές για να εξασφαλιστεί η ασφαλής λειτουργικότητα του νέου αυτού συστήματος Μετρό.

Αυτό θα μας φέρει στην 20η Νοεμβρίου 2020 όπου είναι με το σημερινό χρονοδιάγραμμα η ημέρα εκείνη που θα ξεκινήσει η εμπορική λειτουργία, η ημέρα που η πόλη της Θεσσαλονίκης θα άλλαξει συγκοινωνιακά.

Σύμφωνα με τον ίδιο προγραμματισμό, το πρώτο τρίμηνο του 2021 θα λειτουργήσει και η γραμμή Καλαμαριάς και στα τέλη του 2022 το τμήμα της βασικής γραμμής Ν.Σ.Σταθμός-Συντριβάνι, ολοκληρώνοντας τα έργα Α`φάσης ανάπτυξης Μετρό για την πόλη.




ypodomes
Επόμενο Προηγούμενο
 
Εκσυγχρονίζεται ο δημοτικός φωτισμός στην Καλαμαριά

Εκσυγχρονίζεται ο δημοτικός φωτισμός στην Καλαμαριά

13:09 2/4/2019

τι δηλώνει ο Δήμαρχος

Ο Μητροπολίτης Καλαμαριάς σε μια συνέντευξη από καρδιάς

Ο Μητροπολίτης Καλαμαριάς σε μια συνέντευξη από καρδιάς

13:03 2/4/2019

βιντεο

Εφυγε από τη ζωή ο δημοσιογράφος Βασίλης Λυριτζής

Εφυγε από τη ζωή ο δημοσιογράφος Βασίλης Λυριτζής

11:28 2/4/2019

μετά από άνιση μάχη με τον καρκίνο

Θανατηφόρο τροχαίο στην ε.ο. Θεσσαλονίκης - Ν. Μουδανιών

Θανατηφόρο τροχαίο στην ε.ο. Θεσσαλονίκης - Ν. Μουδανιών

11:20 2/4/2019

στο ύψος της Γαλάτιστας

Εργασίες συντήρησης στην περιφερειακή οδό

Εργασίες συντήρησης στην περιφερειακή οδό

10:43 2/4/2019

έως και την Παρασκευή

Θεσσαλονίκη: Νεκρός 12χρονος που πνίγηκε από λουκάνικο (βιντεο)

Θεσσαλονίκη: Νεκρός 12χρονος που πνίγηκε από λουκάνικο (βιντεο)

10:33 2/4/2019

τι λένε οι διασώστες του ΕΚΑΒ

Δημοτικό συμβούλιο: ''Στην Καλαμαριά δε χωράνε οι Νεοναζί''

Δημοτικό συμβούλιο: ''Στην Καλαμαριά δε χωράνε οι Νεοναζί''

09:58 2/4/2019

Ολόκληρη η απόφαση

Από τον επόμενο μήνα δωρεάν οδοντιατρική φροντίδα για παιδιά δημοτικού

Από τον επόμενο μήνα δωρεάν οδοντιατρική φροντίδα για παιδιά δημοτικού

04:17 28/3/2019

ΕΟΠΥΥ

Καλαμαριά: Έχασε την ευκαιρία στη Λάρισα ο Απόλλων Πόντου

Καλαμαριά: Έχασε την ευκαιρία στη Λάρισα ο Απόλλων Πόντου

04:14 28/3/2019

βιντεο

Κίνδυνος για την Παναγιά Σουμελά - Την απειλεί βράχος 360 τόνων!

Κίνδυνος για την Παναγιά Σουμελά - Την απειλεί βράχος 360 τόνων!

04:08 28/3/2019

βιντεο

Κλασικά Έπιπλα