Η νέα καμπάνια για τα αξιοθέατα κοντά στη Θεσσαλονίκη

21/9/2017 07:47    Μόνο 60 λεπτά μακριά
«Μόνο 60 λεπτά μακριά! – Just 60 minutes away!» είναι ο τίτλος της της νέας καμπάνιας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, που υλοποιείται μέσω της Αντιπεριφέρειας Τουρισμού και Πολιτισμού της Π.Κ.Μ., η οποία παρουσιάζει θεματικά στον επισκέπτη τα αξιοθέατα της περιοχής, δίνοντας ξεχωριστή έμφαση στην εγγύτητά τους από την πόλη της Θεσσαλονίκης. 

Η καμπάνια υλοποιείται μέσω 20 σταθερών σταντ ελαφράς μεταλλικής κατασκευής δύο όψεων, στη μία πλευρά των οποίων απεικονίζεται ο ενιαίος χάρτης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, με σημείο ένδειξης για το πού βρίσκεται ο επισκέπτης, ενώ στην άλλη πλευρά του σταντ παρουσιάζεται ένα από τα μοναδικά αξιοθέατα της Περιφέρειας. Μάλιστα στον χάρτη επισημαίνεται και η οδική διαδρομή που θα πρέπει να ακολουθήσει ο ταξιδιώτης για να επισκεφθεί το συγκεκριμένο αξιοθέατο. Τα σταντ αυτά έχουν τοποθετηθεί σε επιλεγμένους εξωτερικούς χώρους της Θεσσαλονίκης, όπου συγκεντρώνονται συνήθως επισκέπτες της πόλης (Λιμάνι, ΚΤΕΛ, κτλ). Κάποια από αυτά τα σταντ έχουν τοποθετηθεί εντός του χώρου της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης και έχουν τη δυνατότητα οι πολυάριθμοι επισκέπτες της Έκθεσης να τα δουν.

Σκοπός της καμπάνιας είναι να παρουσιάσει στον περιηγητή της Θεσσαλονίκης το ενοποιημένο τουριστικό προϊόν της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, που περιλαμβάνει αξιοθέατα, μνημεία και πλήθος άλλων τουριστικών, πολιτιστικών και φυσιολατρικών πόρων σε μικρή απόσταση μεταξύ τους. Έτσι, διευκολύνει την περιήγηση του επισκέπτη σε ποικίλες θεματικές διαδρομές της επιλογής του σε μικρό χρονικό διάστημα. 

«Στο πλαίσιο της ενοποιημένης παρουσίασης του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειάς μας, υλοποιούμε μια νέα, πρωτότυπη καμπάνια με τίτλο “Μόνο 60 λεπτά μακριά! – Just 60 minutes away”, που αναδεικνύει τα τουριστικά, πολιτιστικά και ιστορικά αξιοθέατα της περιοχής μας, τα οποία βρίσκονται σε απόσταση μόλις μίας ώρας από την πόλη της Θεσσαλονίκης. Με τον τρόπο αυτό, αναδεικνύουμε τις πολλαπλές τουριστικές δυνατότητες και τις απαράμιλλες ομορφιές του τόπου μας, προτείνοντας στους επισκέπτες μια ευρεία δέσμη σύντομων θεματικών διαδρομών που μπορούν να επιλέξουν», υπογράμμισε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Αλέξανδρος Θάνος.



halkidikifocus

Επόμενο Προηγούμενο
 

«Έρχεται ισχυρός καύσωνας με 40άρια»

«Έρχεται ισχυρός καύσωνας με 40άρια»

11:55 15/9/2017

Τι προβλέπει ο Γιάννης Καλλιάνος

Η πετρελαιοκηλίδα συνεχίζει την καταστροφική της πορεία: Έφτασε μέχρι το Καβούρι

Η πετρελαιοκηλίδα συνεχίζει την καταστροφική της πορεία: Έφτασε μέχρι το Καβούρι

11:37 15/9/2017

Μετά τη βύθιση του «Αγία Ζώνη»

Ο ΠΑΟΚ μετακομίζει στο Καυτανζόγλειο

Ο ΠΑΟΚ μετακομίζει στο Καυτανζόγλειο

11:35 15/9/2017

όλα δείχνουν ότι δεν έχει άλλη επιλογή

1ο Παιδικό Φεστιβάλ Υγείας, Διατροφής και Αθλητισμού

1ο Παιδικό Φεστιβάλ Υγείας, Διατροφής και Αθλητισμού

11:20 15/9/2017

Σάββατο 7 Οκτωβρίου

Νέα εκτόξευση πυραύλου πάνω από την Ιαπωνία από τη Βόρεια Κορέα

Νέα εκτόξευση πυραύλου πάνω από την Ιαπωνία από τη Βόρεια Κορέα

11:17 15/9/2017

απάντησε στις ακόμη βαρύτερες κυρώσεις

Προσοχή! Ανάκληση δημητριακών από τον ΕΦΕΤ

Προσοχή! Ανάκληση δημητριακών από τον ΕΦΕΤ

11:13 15/9/2017

ΜΟΥΣΛΙ ΦΡΟΥΤΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΒΙΟ

7o GreenWave Festival : H Eιρήνη είναι ο Δρόμος

7o GreenWave Festival : H Eιρήνη είναι ο Δρόμος

11:13 15/9/2017

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

3ο Φεστιβάλ Όπερας Ελλάδας στο Ωδείο της Αρχαίας Ρωμαϊκής Αγοράς

3ο Φεστιβάλ Όπερας Ελλάδας στο Ωδείο της Αρχαίας Ρωμαϊκής Αγοράς

11:10 15/9/2017

12 και 15 Σεπτεμβρίου

Τουλάχιστον 200 κάδοι ανακύκλωσης ρούχων το φθινόπωρο στη Θεσσαλονίκη

Τουλάχιστον 200 κάδοι ανακύκλωσης ρούχων το φθινόπωρο στη Θεσσαλονίκη

11:06 15/9/2017

Κομποστοποίηση σε λαϊκές αγορές και παιδικούς σταθμούς

Έκτακτες διακοπές υδροδότησης στη δυτική Θεσσαλονίκη

Έκτακτες διακοπές υδροδότησης στη δυτική Θεσσαλονίκη

11:02 15/9/2017

ΕΥΑΘ

Κλασικά Έπιπλα