Έναν περίπου μήνα πριν από τις βασικές ψηφοφορίες που αφορούν την μείωση των ρύπων στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και λίγες εβδομάδες πριν από τις συζητήσεις μεταξύ των υπουργών περιβάλλοντος της ΕΕ, τα μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) συμφωνούν με την μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, ενώ παράλληλα ανησυχούν για τις συνέπειες της κακής διαχείρισης που πιθανόν υπάρξουν από την συγκεκριμένη μετάβαση.
«Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η βιομηχανία του αυτοκινήτου είναι η περαιτέρω μείωση των ρύπων», αναφέρει μεταξύ άλλων ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου PSA, Carlos Tavares.
Οι μελλοντικές μειώσεις των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τα μοντέλα αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν εναλλακτικές μορφές ενέργειας, την ίδια στιγμή που ακόμη σε πολλές χώρες της ΕΕ δεν υπάρχει η ανάλογη υποδομή, αλλά και η αντίστοιχη τεχνογνωσία των αυτοκινητοβιομηχανιών για μεγάλη αυτονομία. Τα στοιχεία δείχνουν ότι το 85% όλων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων πωλούνται σε έξι χώρες της Δυτικής Ευρώπης και είναι αυτές που εμφανίζουν υψηλά ΑΕΠ.
ΑΠΕ