Μια φαντασμαγορική υπερειδική διαδρομή ταχύτητας θα περιλαμβάνει -εφόσον οι υγειονομικές συνθήκες το επιτρέψουν- το φετινό 53ο ράλι ΔΕΘ, το οποίο αναμένεται να φέρει περισσότερους φίλους της αγωνιστικής οδήγησης στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, χάρη στο ιδιαίτερα εντυπωσιακό αυτό event, που θα διοργανώσει ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος (Α.Ο.Θ).
Το ράλι με τον μισό αιώνα ιστορίας, που αποτελεί τον δεύτερο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου του 2020, έχει προγραμματιστεί για τις 12-13 Σεπτεμβρίου 2020. «Εάν το επιτρέψουν οι συνθήκες, σε ό,τι αφορά τη συνάθροιση του κοινού, φέτος επιθυμούμε να κάνουμε μια "υπερειδική" στο λιμάνι, στους χώρους του λιμανιού» αποκάλυψε, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ- ΜΠΕ, "Πρακτορείο 104,9 FM", ο Σίμος Θεοφανίδης, γραμματέας του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Θεσσαλονίκης (Α.Ο.Θ).
Ο κ.Θεοφανίδης εξήγησε πως ο σχεδιασμός του Α.Ο.Θ - πάντα εφόσον θα είναι εφικτή σε υγειονομικό επίπεδο η συγκεκριμένη υπερειδική- θα περιλαμβάνει δύο διαδρομές των αγωνιστικών αυτοκινήτων σε «μονομαχία». «Θα μπαίνουν στους χώρους του λιμανιού δύο αγωνιστικά αυτοκίνητα που θα "κοντράρονται", όπως γίνεται στους ιδιαίτερα δημοφιλείς αγώνες "Rally of the Champions", από όπου εμπνευστήκαμε την ιδέα» προσθέτει ο κ.Θεοφανίδης, που εξηγεί πως σε επίπεδο σχεδιασμού, ο Α.Ο.Θ είναι έτοιμος για τη διοργάνωση αυτής της υπερειδικής διαδρομής ράλι.
Το Πλάνο Β΄ αναλόγως της πορείας της πανδημίας
«Για το τελικό πράσινο φως θα πρέπει να μάθουμε εάν θα μπορούμε εκείνη την ημέρα να βάλουμε κόσμο στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, για να παρακολουθήσει τις διαδρομές. Εάν αυτό δεν θα είναι εφικτό, τότε δεν θα στήσουμε τη συγκεκριμένη υπερειδική, αφού είναι τόσο εντυπωσιακό το θέαμα, που δεν θα μπορέσουμε να συγκρατήσουμε τους θεατές (από το να συγχρωτιστούν)» προσθέτει ο γραμματέας του Α.Ο.Θ.
Σε ό,τι αφορά συνολικά τα θέματα διοργάνωσης του ιστορικού ράλι της Βόρειας Ελλάδας, ο κ.Θεοφανίδης εξηγεί πως για τον Α.Ο.Θ η τρέχουσα είναι προπαρασκευαστική περίοδος. «Γενικότερα και εμείς προσπαθούμε να συνέλθουμε μετά τη βίαιη διακοπή που είχε ο μηχανοκίνητος αθλητισμός λόγω κορονοϊού. Λείψαμε για δυόμιση μήνες από τα γραφεία μας, έχουμε πια επανέλθει και κάνουμε τους σχεδιασμούς επί χάρτου, για να δούμε ποια σενάρια θα ακολουθήσουμε για το 53ο Ράλι Δ.Ε.Θ», εξήγησε ο γραμματέας Α.Ο.Θ, που τόνισε πως αν και ο αγώνας με την υπερειδική του λιμανιού είναι η πρώτη επιλογή, θα υπάρχει και πλάνο Β', ένας αγώνας διήμερος «έτσι ώστε να είναι μεγάλος και χορταστικός για τους θεατές και αγωνιζόμενους» και να προσελκύσει πληρώματα από όλη την Ελλάδα.
«Στη περίπτωση που δεν θα γίνει η εντυπωσιακή υπερειδική αγωνιστική διαδρομή στο λιμάνι, θα πάμε στο πλάνο Β'. Αυτό αφορά τη διοργάνωση του 53ου Ράλι Δ.Ε.Θ ως διήμερου αγώνα, που θα περιλαμβάνει δύο ειδικές διαδρομές το Σάββατο και πέντε την Κυριακή, κάτι που σημαίνει πως θα διοργανώσουμε έναν μεγάλο αγώνα 80-90 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Έτσι θα ευχαριστηθούν έναν ωραίο αγώνα οι φίλοι των αγώνων Ράλι» σημειώνει.
Σε ό,τι αφορά τις ειδικές διαδρομές εκτός πόλης, κεντρικό ρόλο στο 53ο Ράλι Δ.Ε.Θ θα έχει φέτος σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με τον κ.Θεοφανίδη, μια ειδική διαδρομή αγαπημένη για οδηγούς και κοινό, τον «λεγόμενο "Mεγάλο Χολομώντα", μια φοβερή ειδική διαδρομή 28 χιλιομέτρων από την Αρναία μέχρι το Παλαιόκαστρο», σπεύδει να προσθέσει ο Έλληνας οδηγός αγώνων και γραμματέας του Α.Ο.Θ.