Με αυστηρούς κανόνες επαναλειτουργούν τη Δευτέρα 15 Ιουνίου οι οίκοι ανοχής, μετά από τρεις περίπου μήνες «λουκέτου».
Ο ΕΟΔΥ έχει καθιερώσει ειδικά υγειονομικά πρωτόκολλα ιδιαίτερα πολύπλοκα για εργαζόμενους αλλά και πελάτες, όπως αναφέρει η «Καθημερινή». Εντύπωση προκαλεί και η υποχρέωση τήρησης πελατολογίου με το μικρό όνομα του κάθε πελάτη και το τηλέφωνό του για λόγους εχεμύθειας, γεγονός που προκαλεί προβληματισμό για μεγάλη πτώση του τζίρου.
Σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, οι οίκοι ανοχής καλούνται να τοποθετήσουν στον εξωτερικό χώρο «ευκρινή σημάδια που εξασφαλίζουν την απόσταση τουλάχιστον 1,5 μέτρου μεταξύ των πελατών που περιμένουν». Πέραν των αντισηπτικών, αλλαγές καλούνται να γίνουν και σε υπηρεσίες της επιχείρησης, ενώ συνιστάται και η χρήση μάσκας.
Ακολουθούν μερικοί από τους νέους κανονισμούς:
• Οι εργαζόμενοι πρέπει να πλένουν τα χέρια τους με νερό και υγρό σαπούνι ή με αλκοολούχο αντισηπτικό διάλυμα πριν και μετά κάθε πελάτη. Εάν χρειάζεται, εφαρμογή γαντιών μιας χρήσης. Αποφυγή περιττής φυσικής επαφής (όπως η χειραψία).
• Διατήρηση ανοιχτών παραθύρων και θυρών για είσοδο νωπού αέρα εκτός από τις πόρτες δωματίων όπου παρέχονται σεξουαλικές υπηρεσίες.
• Η παροχή υπηρεσιών να μην ξεπερνά τα 15 λεπτά ανά πελάτη.
• Δεν επιτρέπεται η παροχή υπηρεσίας με δύο ή περισσότερους πελάτες.
• Κατά τη σεξουαλική επαφή, θα πρέπει να εφαρμόζονται σεξουαλικές στάσεις που εξασφαλίζουν απόσταση και όχι πρόσωπο με πρόσωπο επαφή. Κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας, πρέπει να υπάρχει απόσταση τουλάχιστον ενός αντιβραχίου μεταξύ των κεφαλών των δύο ατόμων.
• Χρησιμοποίηση εργαλείων μιας χρήσης, εάν είναι δυνατόν. Απολύμανση εργαλείων εργασίας μεταξύ δύο πελατών. Απαγόρευση χρήσης βρώσιμων σεξουαλικών αντικειμένων.
• Συνιστάται η χρήση υφασμάτινης μη ιατρικής μάσκας για όλες τις υπηρεσίες. Η πρακτική αυτή θα μπορούσε να ενταχθεί στο πλαίσιο παιγνίου προκειμένου να καταστεί αποδεκτή κατά τη διάρκεια των ερωτικών πράξεων.
• Τήρηση πελατολογίου όπου θα αναγράφεται το μικρό όνομα και τηλέφωνο επικοινωνίας για λόγους εχεμύθειας. Oλοι οι πελάτες ενημερώνονται ότι τα δεδομένα επικοινωνίας τους διατηρούνται για τέσσερις εβδομάδες σε κλειστό φάκελο για τον εντοπισμό και ιχνηλάτηση σε περίπτωση κρούσματος.
• Αποφυγή πληρωμής με μετρητά και χρήση πλαστικών καρτών με ανέπαφη συναλλαγή.