ΔΕΗ: Δωρεάν πάγιο σε όλους και έκπτωση 8% στους ευάλωτους

23/3/2020 12:03    Τα μέτρα ελάφρυνσης
Κατάργηση της πάγιας χρέωσης για όλους τους καταναλωτές, έκπτωση 5 ευρώ για όσους λαμβάνουν ηλεκτρονικό λογαριασμό και επιπλέον 8% για τους ευάλωτους πελάτες και για καταναλώσεις πάνω από 2.000 κιλοβατώρες, θέτει σε εφαρμογή η ΔΕΗ από τις 26 Μαρτίου και για τρεις μήνες. 

Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε σήμερα τα έκτακτα μέτρα οικονομικής ελάφρυνσης των πελατών της επιχείρησης είναι:

• Δωρεάν πάγιο για όλους τους πελάτες χαμηλής τάσης.

• Έκπτωση 8% στους ευάλωτους πελάτες κατηγορίας Β' & Γ' (ηλικιωμένοι άνω των 70 ετών, άτομα σε μηχανική υποστήριξη, που δεν εντάσσονται στο ΚΟΤ). Οι ευάλωτοι πελάτες-δικαιούχοι του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου συνεχίζουν να τιμολογούνται με τα ειδικά προνομιακά τιμολόγια και μεγάλες εκπτώσεις.

• έκπτωση 5 ευρώ για όλους τους πελάτες e-bill, παλαιούς και νέους. Η ΔΕΗ συμβουλεύει όλους τους καταναλωτές να εγγραφούν από το κινητό, το tablet ή τον υπολογιστή τους στην υπηρεσία e-bill και να επωφεληθούν τόσο από τις απλοποιημένες διαδικασίες, όσο και από την έκπτωση στους λογαριασμούς τους. Σημειώνεται ότι η ηλεκτρονική πληρωμή του λογαριασμού μέσω της ιστοσελίδα της επιχείρησης ήταν και παραμένει χωρίς προμήθεια.

• Έκπτωση 8% για νοικοκυριά και επιχειρήσεις χαμηλής τάσης με κατανάλωση πάνω από 2.000 KWh, ώστε να μην επιβαρυνθούν από τις υψηλές καταναλώσεις για όσο διάστημα παραμείνουν στο σπίτι με τις οικογένειές τους, αλλά και για τις επιχειρήσεις, που αυτή την περίοδο δοκιμάζονται.

Πληροφορίες του ΑΠΕ αναφέρουν ότι και άλλοι πάροχοι ενέργειας ετοιμάζουν ανάλογα μέτρα διευκόλυνσης των πελατών τους.

«Η ΔΕΗ στέκεται δίπλα στην ελληνική κοινωνία τις δύσκολες ώρες που περνάμε. Βασική της προτεραιότητα είναι η διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας της χώρας και συγχρόνως η στήριξη των καταναλωτών της. Ειδικά αυτή την κρίσιμη περίοδο, που επιβάλλεται η μεγαλύτερη δυνατή παραμονή μας στο σπίτι. Στο βαθμό των δυνατοτήτων της, προχωρά σε μια σειρά μέτρων οικονομικής ελάφρυνσης των πολιτών. Ενώ παράλληλα, βοηθά όλους τους πελάτες της να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους και να εξυπηρετηθούν από το σπίτι τους καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ 11770 ή μέσα από την ιστοσελίδα www.dei.gr», αναφέρει η επιχείρηση.

Παράλληλα, η ΔΕΗ έχει ήδη προβεί σε σειρά παρεμβάσεων για την βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών της από το τηλεφωνικό κέντρο 11770 και την ιστοσελίδα της www.dei.gr. Συγκεκριμένα:

• Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο καθημερινά από τις 7:00 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ.

• Οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν από το 11770 για όλες τις συναλλαγές τους (νέα συμβόλαια, αλλαγές στοιχείων, διακανονισμοί, κλπ.).

• Στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr/epayment όλοι οι πελάτες μπορούν να πληρώσουν απλά και γρήγορα χωρίς καμία επιπλέον προμήθεια με όλες τις χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες.

• Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 εξυπηρετεί όσους πελάτες δεν είναι εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές πληρωμές δίνοντάς τους οδηγίες βήμα-βήμα για την πληρωμή μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ.

• Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 θα μπορεί, σε περίπτωση που ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής υπερβαίνει τα 3 λεπτά, να καλεί όσους πελάτες το επιθυμούν, ώστε να βελτιωθεί η διαδικασία εξυπηρέτησής τους.

Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, υπεύθυνος για τον εκσυγχρονισμό της Εμπορίας, Γιώργος Καρακούσης δήλωσε πως «η ΔΕΗ σε αυτή τη δοκιμασία στέκεται δίπλα στο κοινωνικό σύνολο. Οι εργαζόμενοί μας δίνουν τη μάχη για τη διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας της χώρας και για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων. Οι πελάτες μας αυτές τις κρίσιμες ώρες πρέπει να μείνουν σπίτι για να παραμείνουν ασφαλείς».



Επόμενο Προηγούμενο
 

Χιλιάδες κόσμου στην κρητικοποντιακή βραδιά της 82ης ΔΕΘ

Χιλιάδες κόσμου στην κρητικοποντιακή βραδιά της 82ης ΔΕΘ

01:01 12/9/2017

VIDEO

Επαναληπτική δημοπρασία για το κυλικείο στο Δημοτικό Θέατρο «Μελίνα Μερκούρη»

Επαναληπτική δημοπρασία για το κυλικείο στο Δημοτικό Θέατρο «Μελίνα Μερκούρη»

23:05 11/9/2017

δείτε τις λεπτομέρειες

Μετρό: Στον σταθμό «Αρετσού» έφθασε η «Έλλη» - Εντυπωσιακά βίντεο

Μετρό: Στον σταθμό «Αρετσού» έφθασε η «Έλλη» - Εντυπωσιακά βίντεο

22:58 11/9/2017

περίπου 110 ημέρες μετά

Διακήρυξη ηλεκτρονικού ανοικτού διεθνούς διαγωνισμού

Διακήρυξη ηλεκτρονικού ανοικτού διεθνούς διαγωνισμού

22:49 11/9/2017

για την εργασία Επισκευής Οχημάτων και Μηχανημάτων Έργου του Δήμου

Πρόσληψη τριών ατόμων με σύμβαση ορισμένου χρόνου

Πρόσληψη τριών ατόμων με σύμβαση ορισμένου χρόνου

22:37 11/9/2017

για την υλοποίηση του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «Εναρμόνιση οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής»

Η Καλαμαριά συμμετέχει με δράσεις στην Εβδομάδα Χωρίς Αυτοκίνητο

Η Καλαμαριά συμμετέχει με δράσεις στην Εβδομάδα Χωρίς Αυτοκίνητο

22:18 11/9/2017

16/09 - 8:00 πμ - 22/09 - 9:30 μμ

Δωρεάν φροντιστήριο προσφέρει ο Ιερός Ναος Αγίου Νικολάου

Δωρεάν φροντιστήριο προσφέρει ο Ιερός Ναος Αγίου Νικολάου

22:12 11/9/2017

δειτε ποια μαθήματα θα διδαχθούν

Ο Δήμος Καλαμαριάς στηρίζει την προσπάθεια για την επιστροφή της Αφροδίτης της Μύλου

Ο Δήμος Καλαμαριάς στηρίζει την προσπάθεια για την επιστροφή της Αφροδίτης της Μύλου

22:04 11/9/2017

Ψήφισμα

Συγκέντρωση σχολικών ειδών για οικογένειες που τα έχουν ανάγκη

Συγκέντρωση σχολικών ειδών για οικογένειες που τα έχουν ανάγκη

21:57 11/9/2017

εφαρμογή του Προγράμματος του ΠΡΟΚΟΠΕΙΟΥ

1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ. Καλαμαριάς – Έναρξη Εγγραφών

1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ. Καλαμαριάς – Έναρξη Εγγραφών

21:41 11/9/2017

Σχολικό έτος 2017-2018

Κλασικά Έπιπλα