Η νέα καμπάνια για τα αξιοθέατα κοντά στη Θεσσαλονίκη

21/9/2017 07:47    Μόνο 60 λεπτά μακριά
«Μόνο 60 λεπτά μακριά! – Just 60 minutes away!» είναι ο τίτλος της της νέας καμπάνιας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, που υλοποιείται μέσω της Αντιπεριφέρειας Τουρισμού και Πολιτισμού της Π.Κ.Μ., η οποία παρουσιάζει θεματικά στον επισκέπτη τα αξιοθέατα της περιοχής, δίνοντας ξεχωριστή έμφαση στην εγγύτητά τους από την πόλη της Θεσσαλονίκης. 

Η καμπάνια υλοποιείται μέσω 20 σταθερών σταντ ελαφράς μεταλλικής κατασκευής δύο όψεων, στη μία πλευρά των οποίων απεικονίζεται ο ενιαίος χάρτης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, με σημείο ένδειξης για το πού βρίσκεται ο επισκέπτης, ενώ στην άλλη πλευρά του σταντ παρουσιάζεται ένα από τα μοναδικά αξιοθέατα της Περιφέρειας. Μάλιστα στον χάρτη επισημαίνεται και η οδική διαδρομή που θα πρέπει να ακολουθήσει ο ταξιδιώτης για να επισκεφθεί το συγκεκριμένο αξιοθέατο. Τα σταντ αυτά έχουν τοποθετηθεί σε επιλεγμένους εξωτερικούς χώρους της Θεσσαλονίκης, όπου συγκεντρώνονται συνήθως επισκέπτες της πόλης (Λιμάνι, ΚΤΕΛ, κτλ). Κάποια από αυτά τα σταντ έχουν τοποθετηθεί εντός του χώρου της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης και έχουν τη δυνατότητα οι πολυάριθμοι επισκέπτες της Έκθεσης να τα δουν.

Σκοπός της καμπάνιας είναι να παρουσιάσει στον περιηγητή της Θεσσαλονίκης το ενοποιημένο τουριστικό προϊόν της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, που περιλαμβάνει αξιοθέατα, μνημεία και πλήθος άλλων τουριστικών, πολιτιστικών και φυσιολατρικών πόρων σε μικρή απόσταση μεταξύ τους. Έτσι, διευκολύνει την περιήγηση του επισκέπτη σε ποικίλες θεματικές διαδρομές της επιλογής του σε μικρό χρονικό διάστημα. 

«Στο πλαίσιο της ενοποιημένης παρουσίασης του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειάς μας, υλοποιούμε μια νέα, πρωτότυπη καμπάνια με τίτλο “Μόνο 60 λεπτά μακριά! – Just 60 minutes away”, που αναδεικνύει τα τουριστικά, πολιτιστικά και ιστορικά αξιοθέατα της περιοχής μας, τα οποία βρίσκονται σε απόσταση μόλις μίας ώρας από την πόλη της Θεσσαλονίκης. Με τον τρόπο αυτό, αναδεικνύουμε τις πολλαπλές τουριστικές δυνατότητες και τις απαράμιλλες ομορφιές του τόπου μας, προτείνοντας στους επισκέπτες μια ευρεία δέσμη σύντομων θεματικών διαδρομών που μπορούν να επιλέξουν», υπογράμμισε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Αλέξανδρος Θάνος.



halkidikifocus

Επόμενο Προηγούμενο
 

Μπαράζ παραβιάσεων και εμπλοκές με τουρκικά αεροπλάνα στο Αιγαίο

Μπαράζ παραβιάσεων και εμπλοκές με τουρκικά αεροπλάνα στο Αιγαίο

20:59 12/9/2017

ΓΕΕΘΑ

Δήμαρχος της Χαλκιδικής διέγραψε χρέη λόγω προεκλογικών υποσχέσεων

Δήμαρχος της Χαλκιδικής διέγραψε χρέη λόγω προεκλογικών υποσχέσεων

19:56 12/9/2017

Πάνω από 220.000 ευρώ ήταν η οικονομική ζημιά

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών ανακοίνωσε 24ωρη απεργία

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών ανακοίνωσε 24ωρη απεργία

19:12 12/9/2017

από τα μεσάνυχτα της Τετάρτης

To Φεστιβάλ για τον ψηφιακό πολιτισμό re:publica στη Θεσσαλονίκη

To Φεστιβάλ για τον ψηφιακό πολιτισμό re:publica στη Θεσσαλονίκη

19:05 12/9/2017

στο Μουσείο Κινηματογράφου

Προειδοποιούν για έξαρση της ιλαράς στην Ελλάδα οι γιατροί

Προειδοποιούν για έξαρση της ιλαράς στην Ελλάδα οι γιατροί

18:47 12/9/2017

Οι συνέπειες του αντιεμβολιαστικού κινήματος

Αγνώριστος από τις πλαστικές ο Παλαιοκώστας

Αγνώριστος από τις πλαστικές ο Παλαιοκώστας

18:42 12/9/2017

ΕΛ.ΑΣ

Θεσσαλονίκη: Γιορτή Γειτονιάς στο πάρκο Κρήτης

Θεσσαλονίκη: Γιορτή Γειτονιάς στο πάρκο Κρήτης

18:33 12/9/2017

Πάρκο κι έλα!

Κ. Μακεδονία: Συντηρήσεις και καθαρισμοί φρεατίων στο οδικό δίκτυο

Κ. Μακεδονία: Συντηρήσεις και καθαρισμοί φρεατίων στο οδικό δίκτυο

18:29 12/9/2017

Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας

«Αντίστροφη μέτρηση» για την αναπροσαρμογή των τιμών ακινήτων

«Αντίστροφη μέτρηση» για την αναπροσαρμογή των τιμών ακινήτων

18:27 12/9/2017

ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΑΠΑΝΑΤΣΙΟΥ

Εγκαινιάστηκε το Κέντρο Ενημέρωσης και Υποστήριξης Δανειοληπτών στην Θεσσαλονίκη

Εγκαινιάστηκε το Κέντρο Ενημέρωσης και Υποστήριξης Δανειοληπτών στην Θεσσαλονίκη

18:25 12/9/2017

της Ειδικής Γραμματείας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους

Κλασικά Έπιπλα